søndag 31. juli 2011

Prosjekt Vitrineskap

Jeg er så glad for at jeg endelig er den stolte eier av et vitrineskap! For en jakt det har vært! Måtte ikke være for stort, for lite, for mye utskjæringer, ville ha det enkelt siden jeg fra før har mye dill dall.. og ikke minst kunne det ikke være for dyrt! Da jeg fant dette på Finn.no for skarve 300 kr var det bare å hive seg i bilen å hente det:) Snille Kjæresten som gidder å være med meg på alle disse utfluktene og bære saker og ting ned etasje på etasje<3


Fin farge ikke sant? heh Dere kan kanskje gjette hvilken farge jeg malte det i?


Mmm..LysAntikk<3


Byttet også knotter på skapet. Disse fant jeg på Åhlens. Synes faktisk det er knottene som gjør hele skapet. Gir det en personlighet liksom..
Og et lite hjerte også da<3


Endelig har jeg plass til diverse glass og dessertskåler! Siden vi flyttet inn har disse stått stuet inni et skap på kjøkkenet og sturet. Nå får de endelig vise seg litt frem;) Og jeg får eeendelig begynt å kjøpt meg fine vinglass nå som jeg har plass!!


Polkadott<3

På denne måten får jeg også litt farger i leiligheten på en litt diskre måte.


Så har jeg fått tak i dette konsollbordet også. Ja.. på Finn.no. ELSKER Finn.no:D Synes beina er så fine. Og den søte lille skuffa. Føler jeg skulle ha hatt noen hemmelige dokumenter i den skuffa der hihi Men det blir vel bare regninger inntil videre..


Nå mangler det bare en rokokko stol! Og selvfølgelig litt styling. Er ikke helt sikker på om at det skal få stå sånn enda. Får sofaen om ikke så lenge forhåpentligvis.. Da får jeg ta det opp til vurdering igjen.

Håper dere har hatt en fin helg. Her i Trondheim har sola skint i hele dag, så vi har vært i skogen og grillet og kost oss:)


SolSkinnsKlem

16 kommentarer:

Unknown sa...

Kjempefint.. Er helt likt skap som jeg har på kjøkken og betalte like mye=) Perfekt skap, tar ikke så plass:) Klem henriette

Mine hverdager (Anne) sa...

Wow, for en forvandling! Det ble jo kjempefint!!! Finn er genialt. Jeg kjøpte ei gammal skuvseng for barn på finn i Trondheim. Litt av ett kupp.
Kos deg i sola :)

Monica sa...

Fy flate, AKKURAT et slik jeg ønsker meg! Har vært på utkikk etter vitrineskap lenge, og har vel akkurat de samme kriteriene som deg. Hihi!! ;)
NYDELIG ble det! ♥

Alfa sa...

Ble kjempe fint. Gjør seg med litt maling og nye knotter:0)
Klem

Nina Iren sa...

Så fint det ble, når det fikk en anna farga. Ikke mye som skal til, med litt maling og andre knotter.

Siri sa...

Så flink du er, vennen! Kjempefint ble det.. Og knottene satte prikken over i`en! Jeg elsker finn.no selv. Hihi.. Og så lekkert konsollbordet var! Praktisk og pent! :-)

Klem Siri

Trine Lill sa...

WOW! Så fint skapet ble!:)
Flere som ønsker seg et slik!
Men etter hver gang jeg maler møbler sier jeg at det er siste gang, så tida får vise...
Søtt bord og forresten!:)

Bente sa...

Skapet ble kjempefint. Søte knotter.

Klem Bente

tinemor sa...

Tusen takk! Nei, tavlen er ikke hjemmelaget. Den er kjøpt i Danmark. Men det er sikkert ikke så vanskelig å lage en slik selv heller.
Klem
PS! Fint skapet ditt ble. Utrolig hva litt maling gjør!

Josefine sa...

LIKER LIKER LIKER!!!!
Så fint skapet ble=) Knottene,ohh,i like=)
Ha en topp dag videre=)
Klem Josefine

Line-Mari sa...

Skape vart kjæmpefint, og nyydelie knotta!<3
Og ja, ka sku man gjort utn de hær kjærestan når man eg å henta fine skatta! (eller meira skrot i kjærestn mine sine øya!):p
Klæm!

Huset med de ni sa...

Skapet ble kjempefint... Mye jobb å male, men du verden så gøy det er når man blir ferdig *nikker*

Tusen takk for koselig kommentar hos meg ♥

Helena

Siljes Hobbyrom sa...

Så FIIINT det ble!!
Elsker slike skap! Må ha vært litt av en malejobb :)

Flink!

hobbyvimsa sa...

Hei navn søster!!!

Tusen takk for dine gode ord inne hos meg:)

Skapet ble rå lekkert,elsker de knottene og ikke minst det hjerte..

Bordet var også kjempe fint:)

Nyt uken:)

Nattinatt:)

klem Linda:)

eirin sa...

superfint ble det! og akkurat et sånn et jeg ønsker meg selv nemlig ;) kanskje jeg skal leie deg inn som malermester om jeg finner et?! hihi.

Sivs verden sa...

Hei! Takk for koselig kommentar hos meg:)

Skapet ditt ble kjempefint!:)

Ha en fin sommerdag videre Linda:)

Klem