tirsdag 26. april 2011

Endelig vår!

I Trondheim har våren kommet for fullt! Det eeeer så herlig! Etter en vinter som har vart i 6 mnd, føler jeg at denne fine tida er vel fortjent;)
Fint vær gjør meg full av energi! Og da jobb dagen var vel overstått gikk jeg en laang tur sammen med Clancy, verdens vakreste irsk setter<3




Nå som Mai er i anmarsj er maling på agendaen! Slik ser huset vårt ut nå. Vi bor nederst, og vår snille nabo Berit bor øverst:) Hvorfor karmene oppe er hvite mens våre er grønne har jeg ingen aning om..:P



Har alltid drømt om et lite rødt hus i skogen. Men problemet er at dette huset ligger ikke i skogen, og er skikkelig styggrødt:P Har kjøpt oss malingen antikk hvit, og eggehvit rundt karmene. Gleder meg! Eller..gleder meg ikke akkurat til å male, men til å få det ferdig;) Det kommer til å bli så fint<3 Og har masse planer for hagen også. Håper på å få gjort mesteparten før sommeren er over:) Dere får følge med å se hvordan det blir;)

Klem


2 kommentarer:

tinemor sa...

Ja, det er deilig med vår!
Jeg nyter hver en solstråle, og nesen er blitt rød ;-)
Har så lyst til å begynne å plante, men det er vel litt tidlig...
Klem

Lindas Lille Leilighet sa...

Ja, det klør virkelig i fingrene etter å få plantet litt blomster her og der:) Men det blir etterhvert<3
Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen til meg:)