tirsdag 23. oktober 2012

Give Away!

Jeg har vært så heldig at jeg har fått en nydelig lyslykt fra Holmegaard<--Trykk på linken og se flere av deres fine produkter. Denne lykten er fra den nye serien deres "Design with Light".
 
 
I frostet glass som gir et nydelig lys, og med en stilig lærreim på toppen, passet den perfekt inn i Leiligheten! Den har flyttet litt rundt omkring siden jeg fikk den, men står nå og pryder kjøkkenet.
 
 
Som sagt, nydelig lys!
 
 
Jeg har nemlig ikke bare fått en, men to slike lyslykter! Den ene skal dere få muligheten til å vinne! Som takk for alle fine kommentarer som gjør det så koselig å blogge:)
 
Reglene er som følger:
 
1 lodd - Kommentar under dette innlegget
1 lodd - Følge/bli følger av bloggen min
1 lodd - Linke til give awayen med bildet under. Dere uten blogg kan linke på Facebook.
 
Totalt kan dere få 3 lodd!
 
 
 
Husk å skrive hvor mange lodd du tar! Dere som ikke har blogg MÅ huske å legge igjen mailadresse.
 
Lykke til!
 
 
Klem
 
 
 
 
 

123 kommentarer:

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Så klart jeg er med, for denne lykta er bare helt nydelig :)))
3 lodd på meg !!

Fin tirsdag til deg
Klem Heidi

Bustenellik sa...

Jeg har prikk lik, og har give away på samme, men ønsker meg gjerne en tvilling og deltar med to lodd :-)

Asagao sa...

Jeg er med 3 små lykkelodd :)
Hilsen
Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

Tonje Merethe sa...

Så fin den var.
Jeg er med og trekker to lodd.

Fin tirdagskveld til deg.
Tonje Merethe

Nennes sa...

Så lekker, elsker levende lys :)
Trekker 2 lykkelodd jeg!
Høstklem

Mrs. Monday sa...

Jeg vil veldig gjerne være med og trekker 3 lodd!

Den lykten er bare ELSK!

Fin tirsdag fra
Mrs. Monday

Lillekatt sa...

Fin-fin lykt!!

jeg tar to lodd jeg, takk :-)

Beathe sa...

Fisse er så fine så jeg er gjerne med og trekker 2 lykkelodd:-)

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Lykter kan man vel ikke få nok av... he-he... :)
Trekker 2 lodd ♥

Unni sa...

Så flott lykt.
Jeg vil gjerne være med.
Sikrer meg to lodd i konkurransen.

Renate sa...

jeg er med, tar 2 lodd! :)

små øyeblikk med cams sa...

Nydelig lykt!
Jeg tar full pott, 3 lodd :)
Ha en fin tirsdagskveld :)
Klem Camilla

mormor sa...

så fin;)ønske,ønske! 1lykkelodd;) mvh.turid.grubben@gmail.com

mormormonashjørne sa...

Nydelig lykt, jeg vil gjerne være med på trekningen og tar 2 lodd.

Ha en fin kveld.

Katrine sa...

For en finfin premie, men også en finfin blogg. Gi-borter er en flott måte å finne nye blogger på. Jeg er overbevist om at vinnerlykken er oppbrukt, men lykten står på ønskelisten min, så jeg prøver..

To lodd, og en ny følger til deg. :-)

Sivs verden sa...

Kjempeflott lykt! Jeg tar 3 lodd:)

Klem

Lille Frøken Jensen sa...

Den er jo bare helt nydelig, så jeg vil gjerne være med:) 2lodd til meg.
Ønsker deg en fin kveld
Klem fra Jorunn

Fotograf Britt sa...

Nydelig lykt...

2 lodd på meg...

Klem fra Britt

Inspirert sa...

Å så fin! Jeg er med. Tar 2 lodd. Therese

Blockethuset sa...

Hej hej..jag tar två lotter..blir följare..trevlig blogg du har!

Vimså sa...

Lykter får man jo aldri nok av..
Jeg prøver like godt lykken med 3 lodd..
Ønsker deg en flott onsdag i Trøndelag..
Stor klem fra Mari Johanne

-monakristin sa...

lekker! denne trekningen må jeg være med på ja :) tar 2 lodd! -monakristin

Anonym sa...

ett lodd på meg ! :-)

Kine-93@hotmail.com

Byfrua sa...

Nydelig lyslykt, kunne tenkt meg å ha den til å lyse opp på kvelden:)
Trekker alle 3 loddene.
Klem Veronica

Monica - I min lille verden sa...

Denne står høyt på ønskelista, så MÅ bare bli med på dette. 3 lodd til meg. Krysser fingra!
Klem :)

Karoline sa...

Jeg vil også gjerne være med :) Prøver meg med 2 lodd!

Håper du nyter livet om dagen :)
Klem fra meg.

Mira sa...

Kjempefin lykt!

Prøver gjerne lykken med 1 lodd.

Håper dere ikkje snør ned! Høres fint ut å kose seg inne med fyr i peisen.

(har ein sønn som studerer på NTNU
han syns vinteren kom litt brått ;-)

Klem,

rule sa...

Rett og slett ei knall fin lykt som du gir bort!! Prøver lykken med to håpefulle lodd,og håper på litt vinnerlykke!!! Ha en fortsatt koselig kveld!!! Klem Ruth

Unknown sa...

Jeg blir med, og trekker 3 lykkelodd:)

Ha en fin fredag:)

sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen :)
Jeg trekker 3 lodd!
Blir veldig glad hvis du vil delta på mine 5 give aways også ♥♥♥
Klem Anette

Anonym sa...

Prøver lykken med et lodd jeg ;)

Hilsen Camilla

camillakarlsen78@yahoo.com

Wenche sa...

Flott give eway. 3 lodd til meg. Ha en strålende helg.

hobbyvimsa sa...

Å jeg blir med ønsker meg denne:)

2 lodd på meg:)

Gøy du vil være med på min gi vekk,masse lykke til!

Nyt helgen!

Klem Linda:)

tonje boganes sa...

Hei
Den er så fin. Jeg prøver lykken her hos deg jeg med to lodd. Fin blogg du har, legger meg til som følger:)

Ønsker deg ei god helg
Titt gjerne innom min giveaway også:)
Klem Tonje

Anonym sa...

Jeg tar gjerne 1 lodd :)

mvh Ann-Heidi

ahrotnes@hotmail.com

Lillian sa...

Jeg syns disse er så utrolig lekre, og ønskjer meg så en slik. :)
2 lodd på meg. :)

Hverdagen med og uten autisme sa...

Jeg hiver meg med. Nydelig premier.
Full pott med lodd på meg.

Ha en herlig søndag:)

Hildes Scrappeunivers sa...

Trekker 3 lykkelodd. Følger deg allerede, og her er innlegget. http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/10/vinn-lykt.html

Ha en vakker kveld!

Klem

Unknown sa...

3 lodder, den er så fin:)

Mie Mari sa...

Jeg er gjerne med :) Trekker ett lodd og håper det er vinnerloddet!

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Nydelig premie! Jeg prøver lykken og trekker 2 lodd ;-) Kommentar og følger!

Finfin mandag til deg!
Klæm Vibeke

Anonym sa...

Hei

Jeg tar 1 lodd.

Marie Elise
Hvitlykke@gmail.com

Fru Brekke sa...

Blir gjerne med på giveaway`n jeg:)
det blir to lodd på meg da.
Karen:)

Unknown sa...

Sukke...nydelige de lyktene ;o)
2 lodd på meg , tvi tvi ;o)

Klem i fleng ;o)))

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

ÅÅÅÅ, DEN HAR JEG såååå LYST PÅ,DU ANER IKKE:)TAR DERFOR FULL POTT!!!
P.S:STIKK GJERNE MED PÅ MIN G.A OGSÅ MANGE FINE PREMIER:)

Signe Helene sa...

Fin og stilfull! :)
Jeg tar 1 lodd jeg :)

(signe4@hotmail.com)

Silje sa...

Prøver lykken med 3 lodd. Nydelig lykt

Anonym sa...

For en fin lykt!

Jeg blir gjerne med, tar 1 lodd.

i_sen3@yahoo.no

Charlotte sa...

Å slik ønsker jeg meg;)

Prøver lykken med to lodd.

Klem charlotte

Anonym sa...

Den var kjempe fin, 1 lodd på meg :)

Mvh Stine R
tyvenlia@live.no

Anonym sa...

Er selvfølgelig med på denne.
Satser ett lodd.

tomabjer@online.no

Anonym sa...

Hei! To lodd på meg :)



Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com



Wonderland4Three.blogg.no sa...

ღ Blir gjerne med og tar 3 lodd ღ
Linket til facebook, bloggen min tuller seg så får ikke skreve innlegg ღ

Utrolig nydelig islykt! ღ

*Krysser virkelig fingrene*

charlotte_kolnes@hotmail.com

ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ

Tone sa...

Synes denne lykta er rålekker så seff er jeg med på trekning:)
2 lodd på meg.

Lottemora sa...

Heisann. Jeg tar to lodd. Snart klart for gavedryss hos meg også nå :-) Runder snart de magiske 100.000

Lottemora

Anonym sa...

Lekker lykt - passer inn i julepyntingen:-)

marlenebakken@gmail.com

Anonym sa...

Den lykten er sååå fin!
Jeg tar 1 lodd :)

mf.i@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg ønsker å ta 2 lykkelodd. :D
Kommentar + følger på Bloglovin'.

Elin/sunde92elin@hotmail.com

Tom Kenneth Green sa...

3 lodd på meg :)


tomkgreen@hotmail.com

Anonym sa...

1 lykke lodd tar jeg!
ingvild2006@gmail.com

Geroannie sa...

3 lodd :)
sorgenfri2#hotmail.com

Storbyliv sa...

•••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

► og for en premie! =))
► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

------> jeg er følger, og har tipset alle mine 296 facebook venner via privat melding

--------> 3 lykkelodd opp av hatten på meg!

Ha en fin kveld!

Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

Anonym sa...

Prøver meg med 1 lodd!

Klem fra Charlotte
(ceejay85@live.no)

Anonym sa...

Fantastisk design, koselig lysstemning, Holmegaard på sitt beste!
Håper på 2 lodd, delt til min facebook.

Beste hilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com

Rosehagen sa...

Den er bare så fin;)

Natthilsen fra Ann-M.

Merete K. sa...

ღ Nydelig lykt og jeg som er så glad i lykter :) Vil gjerne få bli med i trekningen og takker ja til 3 stk lodd. Ha en riktig GOD HELG! ღ

Klem fra Merete
m-korsg@online.no

Unknown sa...

Prøver lykken med 2 lodd :)
grokaas@gmail.com

marion sa...

Prøver lykken med to lykkelodd :)
rossland84@yahoo.no

Ida Lind sa...

Jeg tar med meg tre lodd.
Linker på FB :)

Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

Ole-Martin sa...

Tar med meg to lodd.

Ole-Martin
olejen(ætt)live.no

Frøken Hege sa...

3 lodd og full pott og krysser fingre.

Huset i Lunden sa...

Disse lyktene er bare så flotte! Jeg tar to lodd - følger bloggen og kommentar :o)

Mona

Anonym sa...

Hei. Flott giveaway og jeg er med med 1 lodd.
Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com
Mvh Andrea

Anonym sa...

Jeg tar gjerne ett lodd:)

snefrid1@msn.com

Margit sa...

3 lodd på meg :)
X
Margit fra Creative Tail
creativetail@gmail.com

Wendy sa...

1 lodd her :)

wendyydnewl@hotmail.no

LillaPanter sa...

Kjempefin lykt! :)
Jeg tar full pott med 3 lodd.
Ha en fin helg :)

Stina sa...

Deltar med 1 lykkelodd :)
stina_rule@live.no

Christine sa...

Fiiiine lykten!!
Jeg trekker 3 lykkelodd jeg :)

Ønsker deg en koselig helg!
Klem fra Christine

adinajb sa...

Guri så fin :D jeg tok to lodd :-))

klem adina, ha en fin høst!:)
sjany_rocks@hotmail.com

Anonym sa...

Prøver lykken med et lodd jeg :-)

Hilsen Camilla

camillakarlsen78@yahoo.com

Anonym sa...

Hei,tykkjer du har fin og inspirerande blogg,prøver meg med et lodd.

Mvh ingvild.johansen@enivest.net

Myrahuset sa...

Tar gjerne to lodd på en kjempefin lykt :)

God søndag!

Miriam

Elin på landet sa...

Jeg tar 3 lodd :)

Renate sa...

Jeg er med, 2 lodd! Krysser fingrene :D klem til deg

renate90@live.no

Livets små øyeblikk sa...

Jeg blir gjerne med, denne lykta er bare så fin:)
Trekker to lodd (link og kommentar) og krysser fingrene!

Fin kveld til deg,
Hanne:)

mmicha2 sa...

jeg har gjort alt! linket på facebook =)

denne hadde moren min likt kjempe godt. håper på å vinne den for hun =)


marielle.michaelsen@gmail.com

Anne Lill sa...

Trekker 2 lodd og krysser fingrene :) Anne Lill

Huldra sa...

Jaa! Klart jeg vil være med! Legger to lodd i potten med håp om lysende, varm lykke.

Hei og hopp fra Huldra :)

Katrine Donal Botn sa...

1 lodd på meg
Katrine_Botn@Hotmail.com

Anonym sa...

Hei. Jeg vil gjerne ha 1 lodd
mvh Signe R N
Signe@norrman.no

Marihal sa...

Hei! Jeg prøver gjerne lykken med to lodd :-)
Mvh Marianne (mari-hal@online.no)

helen og gutta sa...

elsker denne lykten og prøver lykken med 3 lodd:-)

Fru R. sa...

Heia
Denne lykta sto jeg og så på for en måned siden, den er så FLOTT. Den står på ønskelisten min til jul.
2 lykkelodd på meg.
Ha en kjempeflott helg.
Klem fra Mette

Helene sa...

Denne lyktes stårpå ønskelista også i år!! Ett lodd takk :-) mvh Helene (helenerosvoll att hotmail.com)

Señorita Vero sa...

Kjempekjekk giveaway. Har lenge hatt lyst på en slik :)
2 lodd på meg!

Janne sa...

3 lodd :) kjempefin lykt! <3

Janne Kari
jannebabzen@hotmail.com

Fabelaktig sa...

Ett lodd på meg ;)
Krysser fingrene for vinnerlykke!

Anonym sa...

Kjempefin lykt.. hadde vært supert å vinne denne:)
Prøver lykken med ett lodd!

Hilsen Hilde
hilols2@online.no

Monica's Verden sa...

Prøver lykken med 3 lodd.
Synes denne lykten er så utrolig fin :)
Ønsker deg en videre fin søndag.
I morgen er det ny uke,å mange nye muligheter åpner seg :)
Krysser fingrene og håper:)
Stor hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com

Anonym sa...

1 lodd :)
bonzo576@hotmail.com

Tina T sa...

2 lykkelodd :)
tina.triger@live.com

ELLEMELL sa...

prøver mye på 2 lykkelodd!
har så lyst på denne lykten!
klem ellemell

Unknown sa...

Hej.
Jeg er ny læser på din fine blog. Glæder mig til at følge med hos dig.
2 lodder til mig.
KH Tina
tina@alitor.dk






Franciskas Vakre Verden sa...

Kjempefin giveaway! Jeg blir gjerne med, trekker 1 lykkelodd :-)

Velkommen til giveaway hos meg også. Vinn 3 gavekort a kr. 600,- til MillaDill, Villa Vanilla og Forest.

Du kan nå også registere giveawayene dine gratis hos meg her: http://franciskasvakreverden.blogspot.no/2012/10/her-kan-du-registrere-din-giveaway.html

Bloggklem Franciska :-)

Ross :) sa...

Trekk eit lykkelodd :) nydelig !!
rossland84@yahoo.no

Casper sa...

tar gjerne 2 lodd :)

stinewulfft@hotmail.com

Randi sa...

Denne lykta er bare helt nydelig- ønsker meg!!:) Jeg prøver lykken med 3 lodd:)

Unknown sa...

Jeg er gjerne med med 2 lodd.

Camilla sa...

3 lodd på meg. :)

Susie Rasmussen sa...

2 lodder herfra :) 030786(a)gmail.com

Turtledesign sa...

Jeg har lyst på en slik, og tar ett lodd

hejsa80 sa...

Jeg vil gjerne være med med 2 lodd :)

Mvh
Hege
hege_boe@hotmail.com

Anonym sa...

Syns den lykten der er kjempefin! Tar et lodd.

Mvh
Bente
bentegravem(at)hotmail.com

Anne Silje sa...

Åh, så nydelig! Full pott på meg :) Krysser fingrene!

Camilla sa...

Så utrolig fin den var :) Sånn ønsker jeg meg! :) Tar 3 lodd jeg, og er glad jeg kom over bloggen din. Hvis du har lyst på så lodder jeg ut heklet julepynt jeg har laget, meld deg gjerne på!

Ha en fin fin dag!

Petrus og Petrine sa...

Den er så utrolig flott <3
Trekker et lodd , og ønsker deg en god innspurt mot helgen !

Elise sa...

Jeg er med, og trekker ett lykkelodd :)

Klem Elise

Anonym sa...

Så fin! jeg prøver lykken med 1 lodd:) God helg!

ina-ani(at)online.no

Silje sa...

Utrolig fin!! Jeg tar 3 lodd :-)

Anonym sa...

Hei! Hei!

For en nydelig lykt!
Jeg elsker slike nå når vinteren er like om hjørnet.
Har delt med over 865 venner,og håper at noen av dem ser det selv om det er fredagkveld.

Vennlig hilsen Guri Marie

guri_mrie.kristoffersen@getmail.no

Barbros lille verden sa...

Å, jeg elsker denne lykta!
Trekker 3 lodd og krysser fingrene :)

Unknown sa...

2 lodd til meg, takk!

Ha ein super søndag!!
Nina