tirsdag 29. november 2011

Julelandsby♥

Jeg har vel nevnt at jeg har hatt lyst til å lage meg en julelandsby? Dette har jeg faktisk hatt lyst til i noen år...Men har aldri hatt det perfekte stedet til den, eller husene som burde fylle byen;) Dette har jeg fått til i år! jippi Det perfekte stedet til å ha en sånn by ble på pianoet, og jeg har jo samlet en del sinkhus iløpet av året..Så det ble nok innbyggere i byen også:D

Pass opp..Her blir det bilderas:D


Pianokrakken har også fått på seg vinterdrakten.


Trollhasselgrena har funnet sin plass.


Snødekte juletrær.


Søte små reinsdyr koser seg i snøen.

¨


..Fugleperspektiv


Så dempet jeg lyset litt og det ble skikkelig koselig lys♥
Så stilig at vinduene lyser på veggen.



Julestemning i Julelandsbyen♥


   

   
Brukte en hvit duk under husene. Så fikk jeg kjøpt kunstig snø på Panduro. ''Snøballene'' kjøpte jeg på Nille:) Ble riktig fornøyd med julelandsbyen min jeg♥ Telys forbruket har riktignok gått opp siden jeg må tenne hele byen hver kveld:D hihi

Jeg som var så glad for at snøen hadde lagt seg..Nå er den nesten forsvunnet igjen:/ Mildt vær og regn..Jeg vil ha viiinteeeer! Men den kommer vel forhåpentligvis igjen til jul:)
I dag blir det pinnekjøtt til middag! Gleder meg:D


Klem

37 kommentarer:

Bente sa...

Ååå, så nydelig, Linda. Utrolig fint.

Ha det superfint resten av uka.

Klem fra meg

Anonym sa...

Denne lille byen var heelt magisk! Skulle ønske jeg bodde der ;*

-airin

Tonje Merethe sa...

Så nydelig!! Vakker julelandsby du har fått deg..

Ha en flott dag!
Klem

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Kjempe fin julelandsby :) Julestemning og vinterstemning på en gang :)

Her skal de også pyntes - litt på etterskudd, men jul blir det :)

House of Josefine sa...

Jeg pakker og flytter inn i den landsbyen,jisses hvor vakkkkert,Linda.Helt MAGISK jo!
Herlig zink-jule landsby=)=)=)=)
Ha en flott Tirsdag.
Klem Josefine

Natalie sa...

ÅÅÅ, nå ble jeg SKIKKELIG misunnelig, så fiiint! Samboeren min har nektet meg å kjøpe sinkhus, så jeg måtte vise han bloggen din, og nå fikk jeg å lov å kjøpe! ;) Takk! Hvor har du kjøpt de små på treet? Nydelig!

Monica - I min lille verden sa...

Ååååå, så utrolig koselig! Nå fikk jeg skikkelig julestemning :)

Monica sa...

Ååå så koselig! :) Kjempefint, og orntlig julestemning :) Har en god del hus her også, men mangler den perfekte plassen... Så jeg får se på bildene dine i stedet :)
Kos deg med pinnekjøtt :) Klem fra Monica

små gleder sa...

Åååååh, det var bare helt fantastisk fint! Heeelt nydelig! Og herlig kreativt! :)

Jatte sa...

Kjempenydelig♥♥
fikk lyst å gjøre det samme, men har ikke like mange hus :p

Ha en fin kveld,
Klem Jatte:)♥

Mette`s hus og hjem sa...

Så nydelig julelandsby, helt etter min smak, var så tøfft meg den trollhassel greinen som hang ovenfor også :))

Ønsker deg en fin Tirsdagskveld
Klem Mette :))

Hulda sa...

Skal si dette var stemningsskapende! UTROLIG koselig med alle de sinkhusene i ulike størrelser. Flott syn!

Unknown sa...

Så utrolig koselig ♥
Der så det veldig hyggelig ut og bo altså;))
Flink du er!!

Klem Line

Sivs verden sa...

Å,så utrolig fint det var Linda!:)
Så kreativ du er altså!:)

Klem

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Dette var råflott Linda !!
Å pianoet ble jo en perfekt plass til en julelandsby :))
Lysspillet på veggen i mørket ble magisk...

Klemmer er sendt din vei, Heidi

InstatreffNorge sa...

Jeg har ventet på den planlagte landsbyen din og har bare ett ord: WOW!!:):) Den var over all forventning vennen, du har vært superflink og kreativ:)

Utrolig fin steming når lysene var tent og vinduene ga gjenskinn på veggen:) Herlig!

Klem Lise

Unknown sa...

Ååååh kjææææææære vene så koselig!!! Nå ble jeg rett og slett skikkelig misunnelig;)

Kos deg med den flotte landsbyen!
KLEM

Unknown sa...

WOW! Det var utrolig VAKKERT!! Og for en stemning når lysene er tent. Kan tenke meg det er magisk i virkeligheten ;-D

Klem Ellen

Unknown sa...

Smelt Linda.. Så nydelig landsby.. Fikk lyst på en selv, kanskje jeg skal samle husene mine til en by..

Klem

Fossestua sa...

Utrolig koselig hos deg Linda! Måtte tilogmed vise bildene av landsbyen din til samboeren min :)

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjempe flott, Landsby Linda! Så stemningsskapende og flott! Dette likte jeg meget godt!

Ha en fiiiin ny dag i morgen!
Klem

Mailinn`s interiørblogg sa...

herreguuud så lekkert det ble!!!! vil tro det er stemning hjemme hos deg på kveldene ja.endelig har du fått julelandsbyen din =) stor klem!

24 sa...

Dette må vere noko av den finaste julepynten eg har sitt til no!! Fikk gåsehud av all julestemninga :D

Ha ein super dag!!
Nydelig blogg du har!
Klem Helene

Siri sa...

Ååå, Linda!! Dette var bare fantastisk lekkert! Så flink du er. Og så kreativt. Kjempefint var det. Det ble jo en helt egen liten by.. Dette kan du være fornøyd med, ja<3 Klem Siri

Mine diller♥ sa...

Wow - dette var jo berre helt fantastisk flott!!
Noko så stemningsfullt.. Nydelig!

Ha en fin kveld. Klem ♥

Bittelille villa/Jennifer sa...

Det var kjempefint! Veldig fine detaljer og flott satt sammen:) Det ble liksom litt ekstra med trollhasselen som henger over. Veldig lunt og stemningsfullt:)

klem klem

Unni sa...

Såååå fint:)

Skikkelig stemning.

Silje sa...

Så kjempe fint det ble!
Kan tenke meg at det er koselig julestemning i stua hos dere hver kveld når du lyser opp landsbyen din!

Håper du får en fin adventstid :)

Drømmeskyen sa...

Jeg er målløs, Linda. Dette var helt fantastisk nydelig nydelig nydelig!!!

Så kreativt og flott:)

Klem fra meg

Hilde sa...

Så flott det ble - nå er jeg inspirert...
Hilde

Unknown sa...

Awwwww, det ble DRITFINT!!!!
Såååå koselig ;oDDDD

Superklem Elisabeth ;o))))

Vivian sa...

Så utrolg fint dette var.
Masse fint her på bloggen din.

Kos deg med førjulstiden.

Klem Vivian

Anonym sa...

Vilken underbar liten by!

AnnKatrin

Monica sa...

FANTASTISK nydelig!!!!! ♥♥♥

Bird sa...

Nei, men seee så koselig!! Det der skal jeg vise til venninna mi som kommer i kveld!!:) Da tror jeg hun blir mo i knærne! Tippper at hun eeelsker stilen din!!;)

Anonym sa...

Så flott og stemningsfullt...skikkelig koselig var den :-)

Hanne

-monakristin sa...

så utrolig flott! håper du får en fin ferie, og får være frisk i julen! :) -monakristin