onsdag 23. november 2011

Ny header

Har tenkt på en ting..har gått å ventet sååå lenge på 1 søndag i Advent. Advent er jo ventetida før jul..Så det jeg har gjort, er faktisk å vente på ventetida? ;) hihi
Uansett, så har jeg vært litt tidlig ute som vanlig, å lagd meg en ny header til bloggen. En juleheader denne gangen:)



Hva synes dere? Har jo ikke så mange julebilder enda..så tok de jeg hadde:) Kan jo hende den blir litt forandret etterhvert;)
Jeg sverger enda til det kjempeenkle programmet Beeclip. Så hvis det er noen flere som ikke skjønner seg på hvordan man lager kollasjer i photoshop, så prøv der;) Man må lage seg konto, men det er gratis.

I kveld har vi vært på standup show i Olavshallen. Gøøøy! Tapas sammen med vennegjengen først:) Blir ikke mange frihelger fremover nå, så det er koselig å kunne gjøre litt førjulskos sammen mens det enda er tid:)

Torsdag i morgen allerede!:D Ikke lenge til helga igjen;) hehe


Klem


8 kommentarer:

Just a Little Vintage sa...

Hei på deg=)!

Headeren ble kjempe fin*me like*!! Heheheh...ja, vi er nok flere som venter på ventetiden;)!! Julekulene er vanlige julekuler som jeg har fikset opp med sider fra en gammel bok og decoupage lim=)!

Ha en flotters torsdag!
Klemmer!

Natalie sa...

Herlig header, får alltid julestemning hos deg ;) Gleder meg til å pynte og kose meg med julemusikk i bakgrunnen :D Tapas hørtes veeldig fristendes ut nå..noen steder du anbefaler i Trondheim? :) Så de skulle starte nytt tapasrestaurant ved Solsiden også:)

Klem

Rebekka sa...

Kjempefin header :o)
Tenkte også jeg skulle lage meg en ny til advent :o)
Ha en super dag
Klem :o)

Hege Pauline sa...

Grattis med ny header!! Kjempefin og julete :) HA en herlig torsdag!
Klem

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Den var jo kjempekul Linda :)))
Er på gang med en ny jeg også...
Elsker å jobbe med bilder :)
Skal kikke litt på Beeclip, jeg bruker Photoscape, morro det også :)

Ha en fin dag videre
Klem Heidi ♥

Bittelille villa/Jennifer sa...

Så fin header! Stilren, men allikevel veldig koselig:) Ordemntlig julestemning:)

Jeg får ikke til header jeg. Eller, jeg får laget headeren, men den vil ikke midtstille seg på bloggen, klarer bare å få den på venstre side. Sikkert bare en liten ting som skal til, kanskje du vet hva?

klem Jennifer

Sivs verden sa...

Likte headeren din veldig godt Linda:)

Klem

Natalie sa...

Takk for tips til tapas! ;) Nå drar vi straks til Molde, gleder meg allerede til søndag og forsinket adventspynting ;)