lørdag 24. september 2011

Ny lysekrone♥

Har fått meg ny lysekrone. Den lysekrona som hang der før kan dere se HER. Den har nå fått plass over spisebordet på kjøkkenet. Skal vise dere kjøkkenet en annen dag:)



Lysekrona kjøpte jeg på Bohus for 399,-. Har sett liknende før men da var dem både 3000 og 4000 tusen..Så jeg synes jeg har gjort et kupp :D

Har også fått meg matte på gulvet også fra Bohus.. og litt høstpynt:)




Elsker å bruke sånne brett til å ha all pynten i. Veldig praktisk når tantebarnet kommer på besøk, og man bare kan løfte det bort enkelt og greit..Så synes jeg det gir en litt ekstra piff på pynten;p


Skapdør-hylla har fått seg et par små englvinger og et trehjerte. Likt det som dere kan vinne i give Awayen min:) Så koselig at så mange har meldt seg på:D

Håper dere koser dere masse i helga! Her i huset blir det lavkarbo taco og smoothie:D Høres det godt ut? ikke helt overbevist enda.. I går prøvde vi søstrene og mamma oss på lavkarbo sjokolademuffins..Blæh:P


Klem



27 kommentarer:

Mine hverdager (Anne) sa...

Olala! 399,-???Mangler du ett tall eller? Den var jo kjempefin!
Hvor har du kjøpt klokka?

Trine Lill sa...

WOW!For ei lekker lysekrone!:)
Og så fint du har det i stua di.♥
God helg!:)

Hulda sa...

Her var det flott altså! Du har fått fram ei så god stemning med lysekrona, vakker er den! Så koselig i stua hos deg, likte godt skinnet i sofaen også.

Hjemme hos meg sa...

WoW! Kjempefin lampe som Passet kjempefint i stua di :)

Klem Anette

hill`s interiørblogg sa...

Oj den var flott... og så billig... Du har har det kjempefint i stua di...
Klem fra Hill-Iren

Mamsens hus sa...

nakk om kupp! :)
Passet kjempefint i den koselige stuen din. :)

Rebekka sa...

ÅH HALLO, så vanvittig billig.
Visst jeg hadde kommet over et slikt tilbud skulle jeg ha kjøpt maaaange :o)
Skikkelig flott var den også.
Ha en superfin lørdagskveld :o)
Klem

Mette`s hus og hjem sa...

Heia Linda :)
Så nydelige bilder du viser, ble kjempekoselig i stua di med den nye lampen :)
Kjempefin pynt på bordet også :)

Ønsker deg en fin Søndag
Klem Mette :))

Hege Pauline sa...

Så lekker lyskrone!! I vårt hus kommer det nok dessverre aldri noen lyskrone, en av de få tingene mannen har lagt ned veto på :=( Deilig med nytt til stuen om høsten da. Ble veldig fint!! Ha en flott lørdagskveld da :=) Klem fra meg

Unknown sa...

Så utrolig koselig hos deg Linda;)
Elsker lysekronen og det søte teppet!
Knallfint på brettet ditt og ♥

Ha en finfin søndag!
Her blir det Vålerenga-Rosenborg på VIP med middag og hele pakka - kult;)

Klem line

MissMette sa...

Hei Linda søte ღ tusen takk for alltid så koselig kommentarer hos meg, varmer godt med slike koselige ord… Guriland, så nydelig lysekrone du har kjøpt deg, Me Like ღ virkelig et kupp, Linda :) såååååå koselig sofakrok du har, kjempefin gulvmatte og så koselig brett du har laget og pyntet ღ virkelig lunt og koselig her hos deg… Skal også melde meg på din giveaway her nå, og så ønsker jeg deg en fortsatt fin søndag – kos deg med taco og smooothie, nam… Stor klem fra Mette

Line-Mari sa...

Lyskrona va nyydeli!=D
Og takk førr hjælpa me å få bloggen lagt tel på følgerlistn!=D
Fortsatt god søndagskvell te dg!
Klæm!

Bente sa...

Kjempefin lysekrone, Linda. Og det bordet ditt er bare lekkert. Så flink du er til å få det koselig rundt deg.

Klem Bente

Mari sa...

Wow! Den lysekrona var skikkelig fin!!! Der har du gjort et kupp! :-)

InstatreffNorge sa...

Superfin lysekrone:):)
Og enig med deg, bruker nesten alltid fat til pynten her også:)

Flinke deg på lavkarbo:)

Klem Lise

Monica sa...

Alt trenger såvisst IKKE å være dyrt!! :)
Vi har kjøpt hus, ja! :) Skrev om det i bloggen for en god uke siden, eller no..kanskje snart to...? Jaja, vi overtar 1.november, og jeg GLEDER meg til ENDELIG å få vårt EGET! :) For ja, vi har leid helt til nå, i over 6 år...på tide å skape et HJEM! ♥
Klem ♥

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Oi, veldig flott lysekrone søta :) passet så fint der! Herlig pyntet høstfat :) klem fra solveig

Sivs verden sa...

Kjempefin lysekrone Linda,for vi har den samme på stuen vår!;)) Vi fikk den av et vennepar da vi flyttet inn:)
Det er så fint hos deg!!

Klem

Lailas PoesiAnneks sa...

Hei Gullet<3

Takk for fine dager hos deg og Tommy, alltid koselig å komme på besøk!:=) Og ja, den lampa var bare så lekker...Hehem, lite hint..Julegave som passer for meg;=)

Stor Klem fra mammasan:)

Unknown sa...

Sukk... bor du virkelig så nære skjønne Frk Wickstrøm!! Heldige deg;))

Ha en finfin kveld;)

Klem line

Linecas have sa...

Oj oj så lekker lysekrone passet jo perfekt hos deg. lekkert!

LineCathrin

salige lavendel sa...

Den var superfin, og det ser ut som det ble utrolig koselig lys av den også. Fine bilder av et fint hjem!

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Den ner sååå fin! og passet perfekt inn hos deg..haR SETT PÅ DEN SELV:)

Lailas PoesiAnneks sa...

Hei vennen<3

Takk for hjelpen! Nå følger jeg deg:=)

Ja, og den lampa passer fremdeles utmerket her hjemme hos meg:=)

Ha en trivelig kveld! Klem:)

Unknown sa...

Nais blogg du har! Følger *smil*

h.espe sa...

Så flott du har det!!! Lysekronen er et skikkelig kupp, og er helt nydelig!!

Fortsatt fin kveld til deg!

Klem fra Hildegunn

Unknown sa...

Wow, lekker =)
399?? Kupp, den ville jeg hatt.Ble kjempefint med den. Jeg har hatt et nett som har levd sitt eget liv, idag er problemet fikset virker det som. Har kun hatt det opp å går i en time for dagen =((( Men nå har jeg kost meg md alle dine fine innlegg som jeg har gått glipp av :))

Klem Henriette