tirsdag 6. september 2011

Hjemme hos..

...Storesøsteren min Silje! Det er litt deilig å ha noen å dele min interiørgalskap med. Og derfor er jeg så glad jeg har henne. Hun forstår mine interiør ''kriser'' og hvorfor jeg bare MÅ ha enkelte ting og tang som for andre virker uviktig♥ Derfor tenkte jeg at dere skulle få ta en liten titt inn i hennes lille leilighet i dag:)


Lille speil på veggen der..


Er så mange ting på dette bildet som jeg ELSKER! Kan jo nevne pallebordet, hesteskoen på veggen og den sorte industrilampa!


Elsker at hun bruker oransje og gul som en fargerik kontrast.


Jeg stilte opp med mine store muskler da hjulene på dette bordet skulle skrus på! hihi ..Men flinke Silje pusset og beiset selv. Kan vel innrømme jeg har litt lyst å stjele med meg dette hjem;)



Silje er glad i drivved;) Og hvorfor ikke! Det kan jo brukes til så mangt. Hun har skapt sin egen knaggrekke av drivved og en lysestake som dere ser på øverste bilde. det er også veldig dekorativt bare stående i ei potte på gulvet.




 Sinkhus med lys i, i en trekasse beiset med kaffe:D
Pynt med rognbær..det er jo høst!
DIY uro av pinner og knapper♥
En gammel gyngehest hun har malt. ''Lykken er en reise, ikke et mål''
Kjempestilig gammelt fuglebur.
Retro lampe i fantastisk farge som kommer fra Bestemoren vår.


En litt anderledes bildevegg.


Stilen til Silje begynte med shabby chic, men hun fant fort ut at det ikke var helt henne. Siden da har det blitt mer preget av den industrielle stilen. Mye naturmaterialer finnes det også i leiligheten. Hun myker opp litt harde materialer som f.eks pallebordet og kabeltrommel-bordet med litt myke detaljer som pledd, skinnfeller og søte glassfigurer.

Ble et litt anderledes innlegg fra meg i dag..og litt av et bildras;) Selv om Silje og jeg har ulike stiler henter vi mye inspirasjon fra hverandre. Og kanskje dere ble litt inspirert dere også?

På Torsdag drar vi nordover. Kjæresten skal på jakt, mens jeg skal bare kose meg sammen med mamma og pappa♥ Kanskje dere husker at jeg nevnte at jeg hadde et maleprosjekt på gang? Det går litt tregt med meg for tiden..men det blir..snart..håper jeg;) Har fått meg ny lysekrone også! :D Viser den frem senere en dag:) Nå er det snart Greys!


Klem

16 kommentarer:

Monica sa...

Heisann :) Så flott søsteren din har det! Masse fine detaljer, kjempeflotte drivvedting hun har laget :) Tydelig at interiørinteressen ligger til familien ja :)
Klem fra Monica

Lys Nostalgi ♥ sa...

Mange fine detaljer hos søsteren din :)

Søstre med god smak!

Klem Gry

Jatte sa...

Så koselig søsteren din har det!:)

Ha en fin kveld,
Klem Jatte♥

Monica sa...

Åh, så herlig å ha en søster å dele lidenskapen for interiør sammen med! ♥
Gleder meg til å se prosjektet ditt! ;) Jeg har et stooort maleprosjekt foran meg, men det må vente litt til...tida strekker ikke til nå! ;)

Hege Pauline sa...

Fine bilder, og så koselig som søstern din har det. Digget eplekassen med sinkhus i - god ide :=)
Kos deg nordover og gleder meg til å se prosjektet ditt!! Klem Pauline :=)

Mine hverdager (Anne) sa...

Så koselige bilder! Likte godt sinkhuset i kassa :D
Ha en fin tur nordover, og håper du ikke drukner i regn. Det gjør vi snart.
klem

bella interiørblogg sa...

Så fint søsteren din har det hjemme hos seg:)

Siri sa...

Så godt å ha noen å dele krisene med! He-he. Kjenner til det, har styrt noe fælt her i dag.. Har flyttet rundt på ting og tang, og nå tror jeg endelig det ble bra! Phjoof.. Så fint søstra di har det. Ordentlig kreativ hun også! Likte koppopphenget av drivved veldig godt! :-)

Klem Siri

Noatunfrua sa...

Hei :)
Så koselig blogg du har!
Nydelig hjem både hos deg og søsteren din :)

Legger meg til som følger, jeg! Så finner jeg veien tilbake :)

~Laila Johanne~

Josefine sa...

Alldeles nydelig. Det er så godt og kunne dele denne "galskapen" med noen.
Likte veldig godt drivved knaggrekken,såååå fint.Tror jammen meg jeg må "stjele" den ideen altså..
Så du er jaktenke du også?? Hahaha,det er jeg også.. Min tid som "enke" starter 25 September,da er det elgjakt og Christian blir borte i 14 dager..uffoguff....
Ha en hoppende flott dag og kos deg hos foreldrene dine=)=)=)
Stor klem Josefine

Silje Kristin sa...

Kjempekoslig hos søstra di også ser jeg!!

håper du får en super kveld!

klem!

h.espe sa...

Så flott søsteren din har det - mange herlige detaljer!! Koselig at du kan dele interiørinteressen med henne :)

Ønsker deg en flott helg!

Klem fra Hildegunn

Unknown sa...

Heisann ;o) Ja her var det mange godsaker ;o))) Det store sinkhuset kostet ca 600 kr og jeg bestillte det på www.casafetsund.no, de har dem også på www.frk.doris.no ;o))
Ha en fin kveld ;o))

Klmmer Elisabeth ;o)))

Unknown sa...

Heeei.. Du har vunne noe hos meg:)) Send meg adressen din =))

Unknown sa...

Så deilig å ha noen å dele denne "galskapen" med! Det er frustrerende å legge ut om interiørkriser til folk som ikke er like interessert, aller mest fordi jeg føler meg så utrolig teit og overfladisk... Men er det krise, så er det krise - ja du kjenner jo til det;)

Fint hos søsteren din!
KLEM

Home in the Countryside sa...

Likte knaggrekken : )
Godt å ha noen å dele galskapen med!
-S