torsdag 22. september 2011

Give Away!!

Da var det på tide med min første Give away! Lovet jo at når jeg rundet 60 følgere skulle jeg ha en liten ''gibort''. Og nå har jeg jammen med hele 64 følgere! weeee ..Velkommen skal dere være!:D


Har to premier for to heldige vinnere.

1 premie: Liten boks med to søte glassflasker i.



2 premie: Trehjerte og engleservietter.


Dere kan få totalt 3 lodd. Reglene er slik:

1 lodd for å kommentere under dette innlegget.
1 lodd for å linke til give awayen min på deres blogg (Bruk bildet øverst)
1 lodd for å bli følger/være følger.

Dere trenger ikke ha blogg for å være med..Bare skriv mailadressen deres.
Husk å skrive i kommentaren hvor mange lodd dere tar:)

Lykke til alle sammen:D


Klem

76 kommentarer:

Himmelberget sa...

Oi, eg trekker de 2 første lodda i trekninga di :))
Kjempeflott blogg som eg gjerne besøker igjen.

Mvh
Jannemor

marianfo sa...

Hei :-) Spennende med give away da :) Tar 3 lodd. Har lagt ut Give away bilde ditt på bloggen min. Er følger og skriver nå en kommentar. Digger disse skålene du kjøpte hos Nille. Var på 2 Nille butikker igår. Men de var utsolgt for de rosa skålene :( Men har jo igrunn nok skåler :D Ha ei fin helg når den tid kommer :-)

Mvh Marianne :)

Monica - I min lille verden sa...

Flott premie! 3 lodd til meg takk :)

Lille Frøken Jensen sa...

Flotte permier og Gratulerer med ant. følgere:)
2 lodd til meg takk:)
Jeg er veldig glad i å være på besøk hos deg.
Ønsker deg en fin helg
Klem fra Jorunn

Anonym sa...

Blir gjerne med og tar 2 lodd. Følger og kommentar:)

Give away inne på min blogg også (til høyre i margen)

Line-Mari sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Line-Mari sa...

Nydelie gava, så hær hiv eg mg me!
3 lodd hær!
Klæm!

Fra huset i svingen sa...

Jeg blir gjerne med på 2 lodd (kommentar+link),
alltid moro med give away`s :-D

Klem Karianne

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Jeg er følger (heldigvis) og så kommenterer jeg nå, men skulle gjerne visst hvordan jeg linker til din give away på min blogg :(
I allefall tar jeg 2 lodd og håper på vinnerlykke og 1. premien :))))

Klem Heidi

Mette`s hus og hjem sa...

Hei på deg :)
Gratulerer så mye med mange følgere :)
Vil gjerne være med på din giveaway, kjempefine premier, tar 3 lodd jeg da :))

Ønsker deg en fin morgendag
Klem Mette :))

Petrine ~ Nederst i havna sa...

2 lodd på meg :)
Kjempe fine premier :)

Har forøvrig en bitteliten give away gående på bloggen min jeg også. Heng deg på om du vil!

Anonym sa...

Hei. Har lyst til å være med jeg:) utroli fine premier.
Hilsen Gunn

ps. Har ikke egen blogg så jeg legger ved mailadr. gunnkvisvik@gmail.com

Rebekka sa...

Å så flotte premier.
Jeg er selvfølgelig med med 3 vinnerlodd :o))
Ønsker deg en flott helg
Klem

Monica sa...

Jeg er selvfølgelig MED, - tar to lodd! :)

Sivs verden sa...

Flotte premier da Linda:) Jeg er med & tar 3 lodd:) God helg til deg!

Klem

InstatreffNorge sa...

Hei vennen:)

Skulle titte innom å ønske deg en super helg, også hadde du Give away på gang:):) Jippi!
Så fine premier:)
Hiver meg med og tar 2 lodd:)

Grattis med mange følgere:)

Klem Lise

Line-Mari sa...

Så bra at du vart gla! Ja, linemari89 e nok mg ja.. Kordan fiks eg sånn at d e bloggen som vises dær da??:S
Klæm!

Silje Kristin sa...

Tar 2 lodd jeg da :)
Kommentar og følger.
Får ikke lagt inn flere bilder i sidebaren min av en eller annen grunn, så vanskelig å få linket med bilde desverre..

Super premie :)
Ønsker deg en super helg :)

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Jeg er så fornøyd med de gardinene:)De kan anbefales på det varmeste hi hi:)

Jeg blir med å feirer deg,gratulere:)

Full pott på meg:=)

god helg!!

Klem Linda:)

Unknown sa...

Så flotte give awayer!! Prøver lykken med 1lodd:-)

Klem

Anonym sa...

Heisann.
Ville bare si at du har en flott blogg:)Eg er md på give awayen din med ett lodd.
God helg!

Jente fra helgeland;)
g-kr-my@online.no

Laura sa...

Hei og hopp :)
Jeg vil gjerne være med på din giveaway, så jeg tar 3 lodd :)
ha en fortsatt strålende helg!

Unni sa...

Hei..

Jeg er med på trekningen.

3 lodd til meg:)

Hildes Scrappeunivers sa...

Hei!

Jeg er gjerne med og feirer ♥ Tar full pott med 3 lykkelodd. Gleder meg til å følge deg videre. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/09/giveaway-hos-lindas-lille-leilighet.html

God helg!

Klem

PS: Bli gjerne med hos meg også om du vil :)

Trine Lill sa...

For noen nydelige ting da gitt.♥
Jeg slenger meg med, tre lodd til meg.:)

MissMette sa...

Hei Linda :)
jeg vil gjerne være med på
din giveaway ღ følger er
jeg og så legger jeg ut en
link på siden min...
Så da blir det 3 lodd :)
Klem fra Mette

Tove `blogg verden sa...

Heisann :) Vil veldig gjerne være med og trekker 3 lodd :) Klem Tove

Katrine Helle sa...

Jeg tar 2 lodd :)

Hilsen Katrine Helle
katrine_helle_8@hotmail.com

Marie sa...

Kjempekjekk give-away! Jeg deltar med 1 lodd:)
Hjertelig hilsen fra Marie, marie--ml@hotmail.com

Unknown sa...

Halloisen! Jeg er med på denne. 2 lodd på meg, kommentar og følger! *smil*

Silje sa...

Jeg prøver lykken og tar gjerne tre lodd!
Gleder meg til å følge bloggen din videre :)

Helene Orskaug sa...

Hei! Jeg fant den koselige bloggen din gjennom Miss Mette:o)
Jeg vil gjerne være med - det er jo så flotte premier!
Jeg prøver lykken med 3 lodd! Gleder meg til å følge bloggen din videre!

Heleneklem

metanoia sa...

blir gjerne med med ett lodd :) god helg :D

cc sa...

Hei!

Jeg vil gjerne være med på din give away og tar 2 lodd :) For kommentar og link på min blogg, fikk ikke til å legge meg til som følger..

Ha en fin dag!

Klem
Charlotte

HT sa...

Hei!

Så koselig blogg du har!
Blir gjerne med, og tar 2 lodd :-)

Mvh,
Hege T.

HildeR sa...

Så spennende, klart jeg vil være med.
Legger meg gladelig til som følger + kommentar = 2 lodd
Ha en herlig oktober!
mari_gull(at)yahoo.no

Dora C. sa...

2 lodd takk =D! Gratulerer med mange følgere så fort :D!

dcexplorer19@gmail.com

Unknown sa...

2 lodd..:)

Meg sa...

Hei Linda, det var veldig fine premier. Det er første gang jeg er innom bloggen din, fikk et veldig koselig og fint inntrykk! Gratulerer med 64 følgere :) 3 lodd til meg! Krysser både fingre og tær :P

Camilla sa...

Kjempefin giveaway og koselig blogg. Jeg tar gjerne tre lodd. :)

Sissel sa...

Flott blogg og flott giveaway!
Jeg trekker gjerne 2 lodd hos deg ;)
Sissel

Ida Lind sa...

2 lodd på meg :)
Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

Ole-Martin sa...

2 lodd!
Ole-Martin
olemartinjensen(ætt)live.no

Anonym sa...

Oii fine premia. Bra blogg!

1 lodd

Marius
grotan@hotmail.com

Marianne sa...

Ååå, så fine premier!! Veldig søt og fin blogg du har, forresten :) Jeg melder meg på giborten din med to små lodd (har lagt meg til som følger), og krysser fingrene. Ha en fin uke videre! :)

Hilsen Marianne (marianneslykke@gmail.com)

Marthe Hauan sa...

flott blogg og flott premie:)
2 lodd til meg:)

Unknown sa...

Heihei;)
Denne har jeg gått glipp av ja;)
Jeg blir med og trekker 2 lykkelodd ♥

Klem Line

Nina Iren sa...

jeg vil gjerne bli med å tar 3 lodd. god bedring videre, med dere begge.

Anonym sa...

Hei!
Jeg vil gjerne være med. Fine premier.

Tar 1 lodd :)

mf.i@hotmail.com

tina sa...

Heia =) Elsker stilen din! Håper jeg får det like fint en vakker dag :) Jeg tar 2 lodd, skulle gjerne tatt det tredje og,men har ikke egen blogg. Lykke til , håper du får mange følgere,jeg skal ihvertfall dele med alle vennene mine :)

Hilsen Tina :)

Anonym sa...

♥♥♥ God onsdagskveld ♥♥♥

Først og fremst; tusen takk for en koselig blogg!
► Jeg deler mer enn gjerne linken på facebook, samt tipser alle mine 273 facebook venner =)
Hvis facebook teller, trekker jeg 3 lodd opp av hatten =)

Hilsen Kirsti (granhus@alumni.ntnu.no)

Lindas Lille Leilighet sa...

Takk for alle de fine kommentarene dere legger igjen her hos meg:D Blir helt rørt jeg! Hadde ikke tenkt på facebook som en måte å dele link på:P hihi ..Men det gjelder også som et lodd:D

klemmer til alle dere superSØTE superSNILLINGER der ute<3

Anonym sa...

Spennende:) Jeg henger meg på med 1 lodd.
Hilsen livea13@hotmail.com

Fjellets datter sa...

Hei, flott blogg du har, og kjempeflotte premier, er gjerne med, med ett lodd. En fin torsdagskveld ønskes deg.
Klem fra Kristin

Ønskedrømmen sa...

Hei!
Jeg vil gjerne være med, og trekker 3 lodd! :)
Satser på litt vinnerlykke ;)

Klem

Ps. jeg kjører i gang med give away i morgen, håper du vil være med!

Sweet Chili . sa...

Hei Linda:) Kjempefine premier. Jeg vil gjerne være med. 2 lodd på meg, kommentar og følger. Klem, Pernille

Mette sa...

Super koselig blogg!
Æ tar gjerne to lodd:)
Hilsen Mette

Anonym sa...

Heerlig konkurranse! Utrolig nydelige ting man kan vinne. Jeg vil veldig gjerne delta med to lodd (følger+kommentar).

Mvh Laila Løvseth
laila.lovseth@hotmail.com

Helene sa...

Jeg tar 1 lodd takk, og håper på veldigt med flaks x]

helene -a- remingu.com

Unknown sa...


Å for en søt GiveAway jeg har lagt meg til som følger og tar da 2 lodd.
Har desverre ikke blogg,så får ikke laget ett blogg innleg,det sier seg jo selv.
Krysser fingrene og håper.
Ønsker deg en kjempe fin Høst.

Pia sa...

Gratulerer med følgerne dine. Jeg tar gjerne med meg 1 lodd. Og ønsker deg en fortsatt fin høst. :) Vennlig hilsen Pia.

Mailinn`s interiørblogg sa...

oij så mange følgere du har fått. gratulerr såå masse. Nyydelige premier du skal lodde ut;)

Linecas have sa...

Så fin give away. Jeg følger men faller stadig av som følger(gjelder alle blogger) Men håper du vet jeg gjør det, så jeg tar gjerne to lodd. :)

mormor sa...

fin give-away som jeg gjerne vil være med på! 1lodd på meg;)

Merete N sa...

Hei, vil gjerne være med på gavedrysset ditt :) 2 lodd på meg, følger og kommenterer. Gleder meg til å bli bedre kjent med bloggen din.
Hilsen Merete N
noggi71@hotmail.com

Anette sa...

Kjempesøte premier...Jeg tar gjerne 3 Lykkelodd;) Gleder meg til å følge bloggen din fremover!

Lill sa...

For en søt blogg du har..

Jeg blir gjerne me i give away
trekker 1 lodd

klem fra Lill

Tonje Merethe sa...

Så koselig blogg du har. Jeg blir gjerne med på din give away og trekker tre lodd.
Gleder meg til å følge deg videre.
Ha en fin kveld

Tonje Merethe sa...

Så koselig blogg du har. Jeg blir gjerne med på din give away og trekker tre lodd.
Gleder meg til å følge deg videre.
Ha en fin kveld

sisselastrid sa...

Vil gjerne vere med og tar 2 lodd :) Bli gjerne med på min gi-vekk på www.pustepauser.blogspot.com om du vil...

Klem frå Sissel

Josie sa...

Hei så fint du har det her inne, linker også:)

Siri sa...

Hei igjen! Oi, jeg har rett og slett oversett giveawayen din!! Altså ikke med vilje! Hoho. Jeg vil gjerne være med og trekker tre lykkelodd! Så fine premier, Linda :-) Tvi, tvi.

Ha en fortsatt god kveld!

Klem Siri

Fossestua sa...

Heisan!
Grattis med snart 100 følgere!
Hiver meg med i siste liten på den fine giveawayen din, og prøver lykken med 3 lodd. Er allerede følger hos deg :) Krysser fingrene for at en av de kjempefine premiene finner veien til Fossestua :)))
Ønsker deg og dine en riktig fin helg.
Klem fra Lise

Thea Kristine sa...

Jeg tar 1 lodd :-)

theakristine.mail@gmail.com

BMB sa...

Trekker 2 lodd! For noen flotte premier!

Mvh Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com

Nina Hansen sa...

Hei..
Æ tar to lykke lodd og krysser fingran
Hilsen Nina