søndag 18. september 2011

Før og Etter..

Hei:D Da var jeg tilbake igjen! Skulle bare være knapt en uke hjemme i Nordland. Men så røk bilen! Og deler er ikke så enkelt å få tak i på min lille hjemplass. Så kjæresten dro hjem på mandag, og fikk delen sendt fra Trondheim på Onsdag. Siden jeg da ikke rakk jobben min uansett den uka, ble jeg likegodt hjemme til Lørdag. Hell i uhell:D Har vært deilig å være hjemme. Ser aldri på tv når jeg er hjemme untatt greys da;) Sitter bare i godstolen i vinduet og titter ut. terapi for sjelen♥

Nevnte i forrige innlegg at jeg har hatt et maleprosjekt på gang. På grunn av at jeg er blitt syk (har jo nevnt at jeg har fått betennelse i magen) går ting tregt med meg.. Men bedre sent enn aldri:D

Denne gangen er det yttergangen som har fått seg en overhaling! Dette er det første man ser når man kommer hjem til oss. Og siden vi flyttet hit for to år siden har den mest blitt brukt til å lagre rotet vårt, som egentlig skulle ned i kjelleren. ikke et fint førsteinntrykk med andre ord;) heh..

Slik så den ut før:


Kanskje litt vanskelig å se, men fargen kan defineres som en blanding mellom spy og gusj:P haha Neida..ikke så ille..men den var flakket og stygg, og passet overhode ikke sammen med gulvet.


Fargen jeg valgte er en type gråfarge. Den heter ''skumring''.


Er det ikke HERLIG å fornye litt? ♥

Slik ble resultatet:



Ble sååå mye lysere! Rommet åpnet seg liksom litt. Rart hva maling kan gjøre:) Er enda ikke helt ferdig da..Har jo ikke innredet enda. Og har enda et liteprosjekt på gang som skal få pryde gangen;) Dere får se det etterhvert.

Ryen er jeg ikke heeelt fornøyd med..Ville helst ha hatt en i grå. Men denne fant jeg på en bruktbutikk hjemme for 50 kr:D Så den får duge så lenge..

Åååh..så herlig å få blogget litt igjen:D Får litt abstinenser altså.. hihi
Håper dere nyter søndagen! Jeg skal snart ut på en høst tur langs vakre Nideelven♥


Klem


16 kommentarer:

Monica sa...

Så fint det ble! Mye lysere :) Er jo ikke så alt for mye man kan gjøre med en gang, så ny farge gjør mye for rommet :)
Ikke så ille med "tvungen" ferie da :) Håper du snart blir bra i magen :)
God søndag! :) Klem fra Monica

Trine Lill sa...

Oj,oj,oj, se her du!!!SÅ fint det ble!♥
Gjør seg virkelig med fargeskifte!:)
Har en fryktelig gang jeg skulle malt jeg og, men vi må skifte gulv neste år, så da er det liksom ikke noe poeng enda dessverre.
Jeg er glad for at du er tilbake igjen asså, savna innlegg fra deg!☺
Ha en fin søndagskveld!
Klem

hill`s interiørblogg sa...

Hei hei...
Hehe kjenner til den fargen du hadde på gangen, hadde den samme fargen på hele stua mi tidligere ..hihi...
Det ble stor forandring og maling i en annen farge gjøre underverket. Blir spennende å se når du har fått innredet den...
God bedring med magen og ha en fortsatt fin søndag.
Klem fra Hill-Iren

Unknown sa...

Oi, det var fiint... Ble en helt annen gang..
Jeg kjøpte rye på Living i grå til 50 kr, der har de i forskjellige str og den største koster under 200:))) Lone heter de =)

Hulda sa...

Så fint! Litt av en forskjell i gangen. Du tar inspirerende foto. Veldig mye fint å se hos søsteren din også.

Bente sa...

Så fint det ble, Linda. Et spann med hvitmaling, det er et must.

Ha en fin dag videre.

Klem

Anonym sa...

Flott forandring:)

Alfa sa...

Huff ikke bra å høre. Håper du kommer deg.
Gangen ble lys og fin:0).Står på du. Masse lykke til og god bedring.
Klem

marianfo sa...

Såå fiin gangen din ble da.. :-) Liker de grå flisene til de hvite veggene.. Du vet ikke tilfeldigvis hvor de er kjøpt ?? Fint att du er tilbake :-) Go bedring og lykke til med innredninga av gangen :)

Mvh Marianne :)

Mine hverdager (Anne) sa...

Det ble skikkelig fint. Utrolig hvor mye lysere det ble også. Med litt maling får man jo et helt nytt rom :)
Håper du hadde en fin tur ♥ Klem

bella interiørblogg sa...

Så fint og lyst det ble:)

Ønsker deg en flott mandag♥♥

Drømmeskyen sa...

Hei! Så flott det ble! Gangen virket med en gang mye større:) Utrolig hva litt maling kan gjøre:)

Klem

Mailinn`s interiørblogg sa...

hei=) Ja maling kan ikke akkurat flytte fjell men den gjør UNDERVERKER=) hva skulle vi gjort uten maling? synes synd id deg pga den betennelsen. høres virkelig ikke noe godt ut;/ håper du snart blir bedre. Gangen ble kjempe fin.mye lysere og åpnere. ha ei fin uke Linda=)klem!

Tove `blogg verden sa...

Ble jo kjempefint :) Skumring så veldig fin ut...Er på jakt etter en grå farge ;)
De asjettene du ser i hylla mi er fra IB LAURSEN :) De selger de på lomsterbutikken her :) Synes og de er sååå fine- elsker fargen!
Ha en fin ny uke
klem Tove

Bird sa...

jeg har også skumring i gangen og synes den er veldig fin!:)
Godt å få åpnet opp litt!

Siri sa...

Oi, oi jammen gjorde fargen mye! Det ble jo en helt ny gang! Merkelig hvor mye et malingsstrøk kan gjøre selv om det allerede var en lys farge der fra før.

Klem Siri