søndag 14. oktober 2012

Monsuno erobrer verden!

Det er den klassiske kampen mellom det gode mot det onde.
 
Chase Suno, en vanlig gutt, og vennene hans går fra å leve vanlige liv til å bli kastet inn i en kamp om å redde vår planet fra onde krefter.


Mens de er på leting etter den forsvunne vitenskapsfaren til Chase, oppdager de at en ond instans, S.T.O.R.M., har vekket Monster DNA, kjent som Monsuno, til nytt liv! Denne kraften skal brukes til onde formål. De er ledsaget av sine Monsunoèr som er store høyteknologiske hybridmonstre! De består av en eller flere dyrearter som oppvbevares i regenereringskamre, de såkalte"cores" (kjerner).
 
 
Monsuno, som også er kjent fra den populære tegneserien på tv-kanalen Nicelodeon, er allerede en stor suksess i USA, Japan og Storbritannia, og dessuten har serien blitt utnevnt til "Boys Toys of the Year" i Australia.
 
 
 
Som voksne skjønner vi kanskje ikke helt facinasjonen for disse lekene. Men om jeg tenker over hvilken fantasi jeg hadde da jeg var lita, og de verdener man drømte seg inn i..Så kan jeg forstå det:) Alle barn drømmer om å være helt, og redde verden. Med Monsuno kan barna finne sine indre helter, kjempe mot hverandre og kanskje, redde planeten til slutt!
 
 
Jeg vet om en viss 11 årig nevø som kommer til å bli veeeldig glad for julegaven i år:D ..Regner med at han ikke leser bloggen, slik at jeg ikke har ødelagt overraskelsen:P Nå kan du også overraske dine barn med det mest populære lekeuniverset akkurat nå!
 
Monsuno serien inneholder Wild Cores, actionfigurer som kan omvandles samlerkort, og strike launchers. Prisene varierer fra 39.95 til 399 kr!
 
Lyst å vite mer?
 
Ta en titt inne på www.monsuno.com og www.youtube.com/monsuno


Innlegget er sponset.


Beklager at jeg er en slik en dårlig bloggevenn for øyeblikket. Her er det lite energi, og mye på agendaen som har skylden. Men om dere holder ut med meg, får jeg se om jeg ikke ordner en liten "gi-bort" til dere kjære lesere:)
 
Så har jeg såklart hengt meg på Instagram;) Følg meg gjerne på _lovely_linda_
 
 
Klem



1 kommentar:

LillaPanter sa...

Oj så mye morsomme leker vi kommer til å få i huset etter hvert som Mathias blir større, hehe ;)

I dag reiser vi nordover, men når vi kommer tilbake skal jeg ordne sambakylling til dere ;)

Alt ordner seg til slutt for go'inger ;* klem