mandag 8. oktober 2012

Klokke♥

Da Living hadde 30% på interiør her om dagen, kunne jeg ikke unngå en tur innom:D Besøket resulterte i en ny klokke. En stor klokke!
 
 
Den har fått æresplassen over pianoet!
 
 
 
Er den ikke fiiiiin? Har lenge ønsket meg en sånn stor klokke! Den herlige teksten inne i rammen vant jeg i en give away hos Hvite Blonder og Myke Karameller. Er en stund siden nå, men rammen har vandret rundt i leiligheten i vente på et perfekt sted:D
 
 
Håper dere har hatt en fin start på uka:)
 
 
Klem
 
 
 
 

17 kommentarer:

Tante Titti sa...

Den klokka var bare råstilig!!
Jeg er så svak for klokker, og den der likte jeg godt ja!
Ønsker deg en fin ny uke!
Titti-klem

Monica sa...

Hei på deg.
Lekker klokke, og herlige innrammede ord!
Ønsker deg en riktig fin kveld, og en fortsatt god uke ;)
Smil og klem fra Monica

Unknown sa...

Kjempefin klokke!
Ha en flott uke:)
Klem Linda

Bente sa...

Kjempefin klokke, Linda.

Klem

Tonje Merethe sa...

Fine klokka *hjerte*
Har lik selv som jeg fikk i julegave i fjor.

Ønsker deg en god natt og fin tirsdag.
Klem fra Tonje Merethe

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Knall fin klokke.. Passet så fint over pianoet :) Klemmer til deg :)

Unni sa...

Kjempefin klokke:-) passet virkelig bra over pianoet.

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Du er så BRA !!!
Kul klokke som passet godt over pianoet :) Kjekt når en kan komme over salg når det er noe en ønsker seg !!

Her herjer forkjølelsen for fult :(((
Håper den forsvinner like fort som den kom :)

Fin fin tirsdag til deg Linda
Klem Heidi

Precious Home sa...

Stilig klokke:)

Ha en fin dag!

LillaPanter sa...

Kjempefin klokke som passet perfekt der :)
Ha en fin dag Linda mi <3

Alfa sa...

Ble kjempe bra med klokken der;)

klem

Sivs verden sa...

Råfin klokke Linda og den passet jo perfekt overfor pianoet!:)

Klem

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Stilig klokke som også kom til sin rett over pianoet.

Heldig du var så vant tekst i bilde. Det var nok meningen at nettopp du skulle vinne det:-)

Ha en fortsatt fin tirsdag!

Klem fra Hjørdis

ingridsboble sa...

Så fin klokke! Og så gøy å finne det på salg når du har lett lenge :)
Ønsker meg også en stor klokke, så får håpe jeg er like heldig som deg!
Ingrid

Karoline sa...

Så fin klokke <3 Jeg liker stua di veldig godt! Veldig hyggelig atmosfære :)

Håper du har en god tirsdag!
Klem fra meg

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Fantastisk fin klokke... slik har stått på ønskelista mi lenge.. men har ikke noe sted å ha den.
Ha en fin kveld
klem

Unknown sa...

kjempetøff klokke =)