søndag 11. desember 2011

Nisser og boller

I dag har vi hatt julelunsj sammen med noen av vennene våre, med kakao og nybakte boller♥ Koooseliiig! Dekket bordet veldig enkelt.. Men viser dere et bilde av de søte hjertene jeg sydde meg for noen dager siden.


Sydde seks stykker, med tanke på at de skulle få ligge på fatene når vi dekker julebordet:) Og som dere ser..igjen..Jeg elsker stemplet mitt;)


Mmmm...Nybakte boller♥


Siden sist har jeg vært i kjelleren og plukket frem Nissene mine:) Jeg er så glad i Nisser! Jeg vil, og må ha flere:D Vil ha en sånn kjempestor en som kan stå ute!




Like gøy hvert år når vi tar disse opp..Hunden reagerer sånn på dem:D Knurrer og lurer fælt på hva dette er slags kar som har tenkt å komme inn! haha ..Pusi vår er litt tøffere og tør seg litt bort til dem, men når hun fekter med labben, og de rører seg er hun fort borte igjen:P

Har tent det tredje adventslyset i dag!:D Nå er det ikke lenge igjen dere! Er så mange herlige juleinnlegg inne hos dere om dagen, og jeg koser meg sånn! Får masse inspirasjon!
Takk for alle kjempekoselige kommentarer dere legger igjen her hos meg! Setter såå stor pris på alle dere. Det er jo dere som gjør det verdt å blogge♥


KjempeStorKlem

8 kommentarer:

Natalie sa...

så koselig og såå fine hjerter! Kjenner det er litt ork å gå ned på Solsiden idag, men vi bor to min unna..og tipper jeg bare går i joggebuksa, håret i strikk og uten sminke, skal ikke være lenge..håper jeg ikke møter kjentfolk ;) hihi.

Gleder meg sykt til å komme hjem på fredag, hos mamma er det MANGE nisser og utrolig koselig. Får heller satse på å blogge litt jul hjemmefra, det er jo jeg som pynta der for noen helger siden..siden mamma er nyoperert:) Så da er det "litt" mitt verk.. hehe ;) siden det er lite jul hos meg nå:D

Hos deg er det iallefall jul, fiiin jul:)

Klem!

Rebekka sa...

Å så flink du har vært og sy, og med stemplene på blir de jo bare enda søtere :o))))
Masse deilige boller og flotte nisser, får jo skikkelig julestemmning her jeg sitter :o)
Ha e fin kveld
Klem :o)

Unknown sa...

Så koselig med boller, kakao og gode venner;) Søndagen kan ikke bli bedre ♥

Herlige de nissene, og artig at dyra reagerer på de, hihi;)
Husker første året til vår hund Buster, da vi tok inn juletreet gikk han rett bort og tisset på det, haha;) Var ikke så artig da, men nå, 8 år etter er det jo litt artig. Og ikke så helt rart at han gjorde det heller... :)

Ha en finfin kveld!

Klem Line

Siri sa...

Heisann sveisann! Mange fine nisser her, Linda. :-) Disse stemplene er jo geniale! Du har jo brukt de til så mye forskjellig fint, og jeg tar etter deg og gjør det samme! Haha. Har laget pute som du har gjort, bare i rødt trekk med hvite stempelbokstaver, også har jeg brukt de på julekortene. Det blir jo så koselig med stemplene! God kveld, Linda. Klem Siri

Bente sa...

Så flink du er. Nydelige hjerter og herlige boller. Så de nissene, da. De var fantastisk fine.

Ha ei flott uke, Linda.

Klem Bente

Sweet Chili . sa...

Så fin nissesamlingen din er:) Hjertene med stemplene på var bare supersøte. Flinka;)

Klem fra Pernille

hill`s interiørblogg sa...

Hei...
Så flott deket bor og de hjertene var kjempefine. Nissesamlingen din var flott... Liker også de store nissene bedre enn di små.
Kos deg videre i denne førjulstiden.
Klem fra Hill-Iren

Monica sa...

Hørtes ut som en drømmesøndag! Sååå kos, - og nå fikk jeg kjempelyst på ferske boller!!! Hehe.. ;)