tirsdag 16. april 2013

Sunt og godt

 Ikke noe interiør innlegg i dag..har ikke så mye nytt å blogge om egentlig:P Har faktisk byttet soverom da..slik at vi nå har det lille gjesterommet..Som forøvrig aldri har vært vist på bloggen før. Kanskje jeg skal få tatt bilder av det en dag;)
 
Men over til temaet..Har i det siste bestemt meg for at skal jeg bli SUNN! Ikke så mye for å gå ned i vekt, selv om det hadde vært supert;) ..Men rett og slett for å bli friskere. Jeg sliter med en magesykdom, så et bra kosthold er utrolig viktig! Først og fremst kutter jeg ut snopspisingen...og da er det viktig å finne alternativer til helgekosen:) Hos Nina med bloggen Ninas Skatter, fikk jeg et bra tips.


 
Vaniljekesam sammen med frukt og bær, og valnøtter = NAM!Det er også skikkelig godt bare med banan og valnøtter:) Det er nok hakket sunnere å bruke Skyr yoghurt slik som Nina, men butikken hadde ikke det da. Perfekt som mellommåltid, dessert, eller bare kos.
 
Ellers er det jo så deilig at det endelig ble vår her i Trondheim! I går var det faktisk 18 grader ute! Så da er det lettere å komme seg ut å trene også:D Fra i morgen er det meldt regn, men da forsvinner forhåpentligvis resten av snøen:D
 
 
Ha en fiiin dag!
 
 
Klem
 
 
 
 

10 kommentarer:

Villa Ellings Vei sa...

Kunne ikke sagt det bedre selv, trenger en sunnere livsstil:) Her har vi også byttet ut godis med frukt og grønnsaker. Jeg har følt meg mye bedre de siste dagene:) Her hos oss er det grått og trist, håper solen titter frem snart:) vil ha vår♥ Fin fin kveld♥ klem Mari

Bustenellik sa...

Det så kjempegodt ut! Lykke til med sunnere livsstil :-)

Anonym sa...

Hihi her sitter eg med Pepsi Max og chips men må ha det idag for når dagene har vært litt tunge så er litt kos greit,det såg så godt ut og så sunt!trur det hjelper for alt med sunt kosthold og trening:)
Lykke til:)

God klem fra Lillian

Lille Frøken Jensen sa...

Det så jo skikkelig deilig ut:)
Ønsker deg en fin kveld
Klem fra Jorunn

Jatte sa...

Nam nam!!

Så veldig godt ut altså. . .

Lykke til med din nye livsstil :)

Ha en fin Onsdag,
Klemmer fra Jatte♥

Bestemors hus sa...

Kesam og frukter er jo bare sååå godt...Skal en tur til Trondheim på lørdag, så jeg håper været holder seg bra fremover...ha en fin kveld...

Frk Elton sa...

Kremt!! Dette skulle jeg også kastet meg med på.. trenger ikke gå ned i vekt men trenger absolutt en sunnere livsstil!
Heier på deg :)
Snacksen ser veldig veldig god ut, nam!
Ha en fin helg
Klem

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Nammm.. det så super godt ut :)
Flink du er, skulle også ha tatt noen grep :)

Ha en fin dag :)
Klem fra Solveig

Siri sa...

Så flink du er Linda. Dette er bare superdigg! Spiser et måltid med vaniljekesamen, frukt, bær og nøtter evt musli hver dag. Enten til frokost eller som et mellommåltid. Det er jo bare så godt! Og ikkeminst et sunt alternativ. :-) Klem Siri

Siri sa...

Så flink du er Linda. Dette er bare superdigg! Spiser et måltid med vaniljekesamen, frukt, bær og nøtter evt musli hver dag. Enten til frokost eller som et mellommåltid. Det er jo bare så godt! Og ikkeminst et sunt alternativ. :-) Klem Siri