onsdag 28. mars 2012

Vimpel

Etter det kjempekoselige bloggetreffet i helga har jeg fått påfyll av energi:D Så da brukte jeg overskuddet til å lage en vimpel til en venninne som venter barn i Mai Det blir en liten Prins, så da ble vimpelen blå.


Veldig dårlig lys i dag..Så vimpelen ser mer sort ut..


Vimpelen er lagd av en akrylduk. Et kjempefint alternativ til dem som ikke kan sy vimpler! Ser ut som stoff, men mye enklere å lage:D Tenker jeg skal lage meg sånne å ha ute i sommer. Perfekt til utebruk siden dem tåler vann.

Så var det denne goodiebagen vi alle var så heldige å få etter helgens Bloggetreff! Den var full av herligheter skal jeg si dere!:D


Har ikke rukket å pakket dem ut enda. Men det skal jeg kose meg med i morgen I tillegg var jeg så heldig å vinne gave fra Frk Fryd.


Tre kjempesøte kjøkkenhåndklær fra Green Gate, søt sminkepung, fyrstikkeske og en wallsticker!


Velkommen til alle nye følgere! Setter kjempestor pris på dere alle:D Håper alle sammen har hatt en kjempefin dag! Her i Trondheim regner vi snart bort:P Men det gjør snøen og, så ingen klaging fra meg;)


Klem




15 kommentarer:

MissMette sa...

Hei Linda :)
Så ut som er utrolig koselig treff ღ og så mange flotte bilder du deler med oss... Koselig å se både andre bloggere, fristende mat, og herlig goodiebag :) Kjempefin vimpelrekke du har laget her også ღ og veldig lurt å lage det i akryl :) Ønsker deg en fortsatt fin kveld og uke, klem fra Mette

Natalie sa...

Så fiin vimpelrekka di va! Har også fått litt påfyll av energi etter treffet, rart det der :D Har laga lyspære-knagga nå, og lysestaker i betong. Hihi. :) Gleder meg til vår og solsiden nå! Men først påskeferie! <3 Nattaklem

House of Josefine sa...

Så fin vimpelrekke=) Var jo super lurt å bruke akrylduk. Også så fin goodiebag du fikk. Ser ut til at du har koset deg på bloggtreff=)=)
Ha en finfin Onsdag=)=)
Klem Josefine

-monakristin sa...

takk for sist! kjempefin vimpel, ikke så lenge siden jeg prøvde å lage en selv (i papir), og ble veldig fornøyd med resultatet! kjøkkenhåndklærne var lekre, jeg må få sitere ei venninne av meg: hvorfor ha stygge kjøkkenhåndklær når man kan ha fine?! ;) ønsker deg en fin kveld! -monakristin

LillaPanter sa...

Gledæ me t å hæng opp vimpel'n når lillegutt tjæm =D Så arti å få goodiebag mæ masse stæsj i !! =D

InstatreffNorge sa...

Tusen takk for alle gode ord vennen,
du er super:)

Nydelig vimpelrekke du har lagd:)
Jeg syr heller ikke,
men denne skal jeg prøve meg på:)

Veldig mye fint dere fikk på
bloggtreffet da! Ser jo helt fantastisk ut:):)

Snart påske! Jippi:):)

Klem Lise

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Fin vimpel! Her har det vært barnebursdag i ettermiddag/kvelden og jaggu ble det ikke vimpel her også. Jeg har også en vimpel som jeg gleder meg til å bruke utendørs, pynter fint opp ;-)

Ønsker deg en fin onsdagskveld.

Klæm Vibeke

Lottemora sa...

Artig med vimpler. Lurer på om jeg skal prøve selv også, siden venninna mi straks skal få en liten prins

Klem
Lotte

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

kJEMPEFIN VIMPELREKKE OG DE FLOTTE PREMIENE DA..WOW:)

Karoline sa...

Oi, den vimpelrekken ble veldig fin! Så flink du er :) Jeg tror jeg vet om noen som blir veldig glad for den :)
Håper du har det bra om dagen!
Stor klem :)

Romantiske Stinemor sa...

Å heldig deg, masse fint!! God kveld til deg..klem Stinemor

Barbros lille verden sa...

Så fine vimpler! Genial ide, takk for inspirasjon :)
Jeg har laget i papir før, det funker også bra!
Jeg var forresten innom jobben din i går, men ingen Linda å se ;(
God helg og god påske :)
Klem fra meg

Fru Andersen sa...

Hørtes ut som et kjempekoselig treff! Alltid kjekt å møte andre bloggere:-) Tøff vimpelrekke også!

Du har foresten vunnet give-awayen inne hos meg, send meg adressen din så videreformidler jeg den til sponsor.

God natt, sengen kaller på meg;-)

Siri sa...

Så fin vimpelen var!! Og SÅ koselig det så ut til å ha vært på bloggtreffbildene.. Jeg vil også på bloggtreff!! :((( Tipper du koste deg masse, så kjempeartig og ikke minst koselig ut!! God helg, Linda <3 Klem

Unknown sa...

Denne var råfin!!! Kunne faktisk tenk meg en slik på kjøkkenet ;o))))
STOR klem ;o))