lørdag 17. mars 2012

Mmmint♥

Som dere kanskje husker var jeg på Sparkjøp i forrige uke. Og som vanlig kommer jeg ikke tomhendt derifra:D De har en del ''jalla'' der, men også masse fint!


Kjøpte mer av denne nydelige serien i fargen mint♥


Fikk seks sånne skåler i julegave hos Lillesøster...Og da var det gjort! Må ha mer! Nøyde meg med å kjøpe vannkanne og stettfat denne gangen da. Så fikk jeg to ekstra skåler i forlovelsesgave til Lillesøster♥


Elsker!
Neste gang er det flere skåler og et nydelig serveringsfat som står på handlelista♥


Så må jeg bare vise frem de nyydelige rosene jeg fikk fra kjæresten da vi forlovet oss! En uke siden nå, men de står enda like flott!:) I går fikk vi ringene også♥ O'glede! Så nå sitter jeg bare å beundrer ringen:P hihi

I kveld blir det Ost&Kjeks hos lillesøster:) Blir kos! Kjæresten samler gutta og spiller Fifa..Så da vil ikke denne frøkna være tilstede;) Skal dere gjøre noe spennende i dag da?


Klem

10 kommentarer:

Karoline sa...

Så fin serie :) Skikkelig fin farge! Og så rosene da. De er jo SÅ nydelige!!
Håper du får en strålende helg og at dere koser dere som nyforlovet! Det er så koselig :D
Klem fra din bloggvenn

Unknown sa...

Kjempe søtt ;o))) Jeg har også ett stettefat fra Sparkjøp som jeg elsker , vet aldri hvor man finner "skatter" ;o))))
God helg ;oD

Klemmer Elisabeth

Natalie sa...

Åå, så koselig det var, passet din stil perfekt:) jeg må kjøpe roser selv snart, vasen står tom:o tar hintet liksom :p
Blir gjerne med på spar kjøp engang!;) kanskje vi må introdusere typene våres også..så får de spille fifa sammen, så kan vi finne på noe lurt ;) hihi. Kos deg hos søstra di:):) klem

Bente sa...

De var nydelige, Linda. Herlig farge. Ligner på mine som jeg har i hvitt.

Ha en flott søndag

Klem Bente

Villa Ellings Vei sa...

Kjempe nydelig farge og serie, tror jeg må ta meg en tur innom sparkjøp neste lønning:) hehe

Fortsatt fin søndag
klem mari

InstatreffNorge sa...

Ååå den serien var nyyydelig vennen:)
Elsker det stettfatet:)

Håper du nyter forlovelsen, svever på
en rosa sky og at du får en glad, ny uke:)

Klem Lise

Barbros lille verden sa...

Å, så nydelig! Må visst en tur dit ja :)
Gratulerer så masse med forlovelsen!
Gleder meg til neste helg :)
Klem fra Barbro

Unknown sa...

Så fin serie!
*må en tur innom nettsiden* ;)

Ha en fin ny uke!
KLEM

Mette`s hus og hjem sa...

Heia Linda :)
Nydelig den serien du har kjøpt, syns det er så fint med slike "monogram" på servicene :)
Må jo få gratulere så mye med forlovelsen, har ikke fått det med meg gitt, vakre roser du fikk av din kjære :)

Fin ny uke til deg
Klem Mette :))

Fru Brekke sa...

Det var en flott serie:) Gratulerer så mye med forlovelse!
Kjempeflott blogg du har!
Ha en fin kveld:)