torsdag 21. juni 2012

Hei og Hopp

Popper innom bloggen en tur for å si at jeg ikke har glemt dere

Dagene har gått i ett! Har nettopp kommet hjem fra en herlig mini-ferie sammen med søstersen. Vi var og besøkte vår Onkel og Tante i Stordal på Møre:) Har kost oss masse!

Her hjemme skjer det lite nytt..Men så fort jeg får svingt meg litt med vaskekosten, kommer jeg tilbake igjen;)

Ble desverre ikke noe småbruk på oss..Vi var med i budrunden, men ble fort overbydd..Hadde ikke lyst å gi så mye, da det var mye som måtte pusses opp. Men en ny dør er blitt åpnet..vi har funnet ut at vi ikke trenger å bo så sentralt. Vi vil gjerne bo på landet:) Men til neste drømmehus dukker opp, koser vi oss i den Lille Leiligheten vår


Så må dere ikke glemme å melde dere på den flotte Give Awayen jeg har i samarbeid med Precious Things!


Trykk HER, og bli med:)



Klem


5 kommentarer:

Lottemora sa...

Ja, sannelig er det deiligå bo på landet! Er jo ikke lange biten inn til byen om man skulle trenge noe. Har dere sett på det gårdsbruket på Hegra da?

Fotograf Britt sa...

Dumt det ikke ble noe småbruk på dere da...

Ta en titt på min giveaway....
http://brittklundli.blogspot.no/2012/06/nydelig-giveaway-fra-stilero.html

Ha en fin kveld..så skal jeg melde meg din Giveaway også...

Britt.

Siri sa...

Så koselig at du titter innom igjen. :-) Synd det ikke ble noe huskjøp da, men da kommer det noe annet som er ment to be! :-D Skal få meldt meg på giveawayen så fort jeg sitter på pc'n! Ha en fin dag. Klem Siri

InstatreffNorge sa...

Hei snuppa:)

For et nydelig sted dere har sett på:):)
men skjønner at det kostet litt !!
Vil bo landlig etterhvert vi også:)

Lykke til videre med jakten;)

Klem Lise

Karoline sa...

Håper alt er bra om dagen :) Så deilig med en liten ferietur!
Ha en fin uke, skjønne deg :) Klem