søndag 3. juni 2012

Nib Utfordrer! Hage/Uteplass





sommeren legger man seg ikke tidlig nei!
Da kryper man oppi pallesofaen, tenner lys og kooooser seg♥


FinFin lyslenke fra Clas Ohlson og masse myke puter, skaper god stemning.


Vi har også lagd oss en vindvegg av gamle vindu:D
Mitt/vårt nyeste prosjekt! Ikke rukket å malt det enda;) Kabeltrommelen fant kjæresten til meg i fjor. I år fungerer den som bord. Synes den søte blondeduken ble en stilig kontrast..


Her skal vi forhåpentligvis tilbringe mange herlige sommerdager og kvelder♥

Med dette deltar jeg i Nib's utfordring Hage/Uteplass!
For å se flere bidrag, eller delta selv trykk HER.


Ha en fortsatt fiiin helg!

  
Klem

32 kommentarer:

As sa...

Nydelig!:) blondeduken satt er skikkelig særpreg over d hele,flott:) lykke til i utfordringen!

mirjamsdrøm sa...

Her var det kjempekoselig!!!
Pallesofaen så helt nydeelig ut å sitte i, likte godt duken på kabelbordet også :)
Vindusveggen var stilig!
Herlig!

Rebekka sa...

Åh så utrolig koselig det var :o))
Med en slik fin uteplass er det jo ingen vits i å være inne og "sove bort summernatta" nei :o))
Genialt og vakkert med de vinduene.
Kos dere masse der ute hele sommeren og høsten :o)))

Lykke til i utfordringen
KLem

Precious Home sa...

Så koselig uteplass med pallesofa...har en pallesofa på vei jeg også, men fikk bråstopp da en senebetennelse kom på sin vei...

Men håper det er mer sommer igjen:)
Ha en fin søndag!

Anitas Interiør verden sa...

Så koselig ute plass du har, lykke til i utfordringen. Jeg likte også den blonde duken over trommelen.

Klem Anita

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei vennen :)

Ååå..for et nydelige uteområde dere har :)

Likte sååå godt de vinduene dere har laget vindvegg av, det var virkelig fint :) Hos oss blåser det alltis på verandaen, så dette var et bra tips jeg skal ta med meg :)

Her kan dere fint kose dere hele sommeren og høsten :)

Kos deg masse, vennen :)
Klem Lisa:)

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Så nydelig uteplass, Linda :-) helt etter min smak :) herlig vinduvegg og pallesofa :) ha en fin søndag! Klemmer

hill`s interiørblogg sa...

Så nydelig uterom.
Herlig med pallsofaen og de nydelige putene.
Ha en fin søndag.
Klem fra Hill-Iren

InstatreffNorge sa...

Hei vennen:)

Utrolig flott bidrag:):)
Kan ikke jeg komme på besøk til deg a??;)
Så nydelig der ute med det røffe mot det sarte. Man trenger hvertfall ikke dyre hagemøbler for å få det fint!
Også så kult med de gamle vinduene!:)
Dere er kjempeflinke:)
Krysser fingrene for deg:)

Stor klem Lise

Unknown sa...

Så flott uteplass!!
Kjempekoselig, der hadde jeg kosa meg på sene sommerkvelder ja ♥

Lykke til i utfordringen:)

Sivs verden sa...

Å,så fin det var Linda!!
Masse lykke til i utfordringen:)

Fin den nye headeren din er:)

Klem

Siri sa...

Ååå så koselig!! For en flott stemning det var her.. Og vinduene var jo bare råe der de stod!! Og belysningen satte virkelig prikken over i`en! Er duken fra Princess eller? Sliter så med å finne runde duker!! Her får dere mange fine sommerkvelder, ja!! Klem Siri

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Fin uteplass!
Kan tenke meg at det er deilig å sitte der på fine sommerdager og kvelder. Så koselig.
Levende lys skaper jo alltid så fin stemning ♥

Fin søndagskveld til deg!

Kaja sa...

helt nydelig, og helt klart til STOR inspirasjon!

Anonym sa...

Åhhh så utroligt koselig og fint. Tenk å sitte der en sommerkveld og bare kose seg!
Lykke til i konkurransen :)
Ha en fortsatt fin söndag!
Klem

Gårdsjenta sa...

Heihei.


Har sendt deg en mail nå :)
Så fin uteplass dere har! :) Kjempeflott med den vindveggen :)

Loppedilla sa...

så fint1 lyslenker gjor virkelig susen!

Unknown sa...

Heisann snuppa ;o) SÅ fint da!!! Kjempe lurt med vinduene!!!
Masse lykke til i utfordringen ;o))))
Klem Elisabeth ;)

Monica sa...

Herlighet for en MYYYYSIG uteplass du har!! ♥ ♥ ♥ Også så genialt å lage levegg av vinduene! :)

Unknown sa...

Så koselig. Elsker gjenbruk som ikke koster skjorta. De vinduene, helt rååå. Anki

Bente sa...

Wow, Linda. Uterommet ditt er aldeles nydelig. Den leveggen falt jeg for. Utrolig fint er det.

Ha ei flott ny uke

Klem

Unni sa...

Flott uteplass Linda:)

Likte godt leveggen din av gamle vindu.

24 sa...

oioioi kor flott :)
kreativt bidrag.

henriette

Daisys home sa...

Kjempeflott og stemningsfullt med den fine belysningen:)
Utrolig fin uteplass og likte godt den geniale leveggen av gamle vinduer, kjempestilig:)
Der blir det sikkert masse koselige kvelder utover sommern.
Heier på deg i utfordringen:)
Takk for hyggelig kommentar inne på bloggen min, setter pris på d:)
Klem sissel

Karoline sa...

Så nydelige bilder :) Her så det koselig og stemningsfullt ut!
Lykke til ;)
Klem

Mailinn`s interiørblogg sa...

ååh så jeg har savnet bloggen din og din hæærlige kreativitet;) dette ble lekkert smekkert. har også så lyst til å lage palle sofa men er usikker på om vi har plass;/.. nå er kabel trommeln min vasket så sater på et strøk maling i morgen0) er enig med deg. Ble en stilig kontrast med blonde duken til det røffe.. sukk* skulle ønske sommernatta hær i nord ikke var så lys.. er sååå kos med tente lys og lykter ute =) lykke til med bidraget ditt ;)

Gårdsjenta sa...

Har gjort ett nytt forsøk på mailen :)

men adr mi er

May - Elin Imset
Imset gård
Imsetvegen 22
2340 Løten

Ønsker deg en fin dag :)

Kristin. Hjem og hobby sa...

Så utrolig koselig uteplass, den digga jeg;-p Og den vindusveggen var jo bare genial og superfin:-) Regner med du får mange koslige kvelder der ja:-)

Franske drømmer sa...

Hei!

Åh, så fantastisk vakkert uterom!
Helt nyyydelig!

Legger meg til som følger,
og gleder meg til å se mer til deg!

Klem fra Trine

Tino sa...

Så koselig uteplass, lykke til i utfordringen!
Ønsker deg en fin dag!
Klem T

Notre Maison sa...

Så stilig med den vindusveggen! En kjempegod idè, som sikkert luner godt for vinden. Jeg har også kabeltrommelbord; men mitt er i stua enn så lenge. Ha en flott dag, og lyke til i utfordringen! Klem

Inspirasjon fra Elin sa...

flotte bilder av uteplassen! :)