onsdag 30. mai 2012

Give Away

Igjen..Blitt hekta på Give Aways jeg nå;) hihi!

Ble kontaktet av Jannicke som har startet sin egen butikk, som heter noe så yndig som Precious Things. Hun selger de fineste printene! Trykk dere inn HER, og ta dere en titt davel:) Hun har gitt en av DERE, mine herlige lesere, muligheten til å vinne en valgfri print hos henne!!



Her er noe av det hun kan tilby:
Stilige sant!? Mange flere inne på bloggbutikken hennes!


Loddene er som følger:

1 lodd: Besøk Precious Things HER og fortell meg favoritt printen din i kommentarfeltet!
1 lodd: Bli følger av Precious Things, HER.
1 lodd: Lik Precious Things på Facebook, HER

 3 lodd totalt!
Alle kan delta. Om du ikke har blogg må du huske å legge igjen e-mail adressen din:)

Trekker den heldige vinneren 30 Juni!:D

Lykke Til:D


Klem

38 kommentarer:

hobbyvimsa sa...

Så søt du er:)

Takk det samme til deg altså:)

Jeg blir med her også jeg,full pott selvfølgelig:)

Nyt kvelden og morgen dagen!

Klem Linda:)

hobbyvimsa sa...

Printen med barna var min favo forresten,mye lekkert der inne:)

Unni sa...

Enda en giveaway.. det lika i ja:)

Min favorittpring var telletavle med hjerte.

Blir med i trekningen med 3 lodd:)

Fru Føreland sa...

Jeg er gjerne med og tar 1 lodd:D
Min favoritt be Happy Day, hadde passet så bra på bildeveggen hjemme hos meg hvor det fortsatt kun henger tomme rammer, hehe;D

Ønsker den en finfin start på junimåneden!

Sivs verden sa...

Jeg tar 1 lodd:) Jeg likt happy day best:)

Klem

Wonderland4Three.blogg.no sa...

Jeg likte veldig godt * vinn kjærlighet ved å vise kjærlighet*
Den ble min favoritt :)
Tar tre lodd, som følger på FB og blogg :)

Krysser fingrer <3

charlotte_kolnes@hotmail.com

Tom Kenneth Green sa...

Jeg likte Love is all arround :)

Tar gjerne 3 lodd jeg :)

tomkgreen@hotmail.com

Anonym sa...

Min favoritt print er den enkle hvor det står 'love' :)
Trekker 1 lodd.
Ønsker deg en flott kveld :)
-Helene-
riola@live.no

Anonym sa...

Jeg tar gjerne 1 lodd.
Jeg likte "Du er bra".

i_sen3@yahoo.no

Anonym sa...

Jeg tar to lodd :) Likte telletavlen med hjerter best, eller den som sto noe om kjærlighet på! :) Airin_bonsaksen@hotmail.com

Airin

Ida Lind sa...

Jeg tar med meg tre lodd :)
Min favoritt er telleplakaten med bjørner på.

Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

madebyjulia sa...

Jeg vil gjerne ha 3 lodd:)

" kjærlighet" er min favorit:)

Monica - I min lille verden sa...

Fine prints:) Jeg likte "Vinn kjærlighet ved å vise kjærlighet" best. Sanne ord! Det blir ett lodd det :)

Plosellas sa...

3 lodd og printen m hjerten og "love" er min favoritt :-D

http://4.bp.blogspot.com/-eLHjw5dZwZg/T4SqJkZ0O7I/AAAAAAAAD48/-wDbt85TKQc/s1600/6.jpg

plosella_38@live.com

Unni sa...

Hei Linda:)

Oppskriften på muffinskjolen finner du hos www.sandnesgarn.no. Heftet heter mix barn :)

Ønsker deg en fin helg.
Unni.

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei vennen :)

For en flott giveaway :)

Jeg blir gjerne med og tar 3 lodd :)

Min favorittprint er "Happy day" :)

Ha en fin dag og god helg :)
Klem Lisa:)

mormor sa...

favoritt: kjærlighet;) 1lodd. mvh.turid.grubben@gmail.com

Ole-Martin sa...

Jeg tar med meg tre lodd, og min favoritt er telleplakatene- både den med bamser og den med hjerter!

Ole-Martin
olejen(ætt)live.no

As sa...

Hei:) fant bloggen din via nib. Nydelig uteplass!:) kjøpte du de lyslyktene i år? jeg er med, tar 3 lodd jeg. Likte " du er bra" best:) ja,og fødselstavlene da:)

Kine sa...

Den med "Vi elsker ikke mennesker" ville jeg valgt! :)

1. lodd, takk! :)

Anonym sa...

Hiver meg så klart med!
Satser på vinnerloddet med et lodd :)

Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

Laila.lovseth sa...

Deltar veldig gjerne med 3 lodd jeg!
Har gjort alt :-)

Min favritt: Vi elsker ikke mennesker fordi de er vakre, Vi synes de er vakre fordi vi elsker dem.

Krysser fingrene!

Laila.lovseth@hotmail.com

Anonym sa...

eg likte Love is all arround :)
3 lodd på meg:)
mvh Janne
jannebabzen@hotmail.com

Merete K. sa...

Hei :-)

♥ Vil gjerne få være med og takker ja til 2 stk lodd.
Ha en riktig GOD HELG!♥

Mvh Merete
m-korsg@online.no

Stina sa...

Tar 2 lodd :-)
Favorittprintet mitt må nok være "love". Veldig vanskelig å velge siden det var så flotte printer! Vurderer faktiskt å kjøpe noen selv, så takk for tips :)

Stina_rule@live.no

CamillaAlgrøy sa...

Deltar med 2 lodd (Favoritt print + likt facebook side)

http://jannickestromberg.blogspot.no/2012/04/print-kjrlighet.html

Camilla Algrøy -- killiken3@hotmail.com

Renata sa...

Hei,
jeg prøver lykken med 1 lodd.
Liker godt telleplakkaten med bamser og "love"

Hilsen Renata
morogde4ungene@hotmail.no

Christine sa...

Hei hei :)
Jeg trekker 3 lykkelodd jeg. Likte godt printen "Vær den du er og innen annen", med dymo-skrift.

Ønsker deg en koselig tirsdagskveld.
Klem fra Christine

Unknown sa...

Jeg vil veldig gjerne prøve lykken.
Mitt favoritt print er :
"Vi elsker ikke mennesker fordi de er vakre.Men vi synes de er vakre fordi vi elsker dem."
Jeg trekker 3 lodd
Både følger og liker sidene..
Krysser fingrene og håper på vinner lykke...Ønsker deg og dine en kjempe fin uke og sommer videre..
Stor varm hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com

Vimså sa...

Mye fint der - men jeg tror jeg ville valgt; Vær den du er - og ingen annen..
Tar 1 lykkelodd,
Klem Mari Johanne, som ønsker deg ei fin St.Hans helg i Trøndelag..

Rebekka sa...

3 lykkelodd på meg takk :)
Jeg likte det med roa hjerte på best ;
Ha en herlig helg
KLem

Fotograf Britt sa...

2 Lodd på meg..

Ha en fin kveld..

Klem fra Britt

Siri sa...

Heihopp! jeg blir gjerne med! Da blir det ett lykkelodd på meg denne gangen! Min favorittprint er denne: "vi elsker ikke mennesker fordi de er vakre. Men vi synes de er vakre fordi vi elsker dem". Den var så fin! Ønsker deg en god kveld. Klem Siri

Laila sa...

Telleplakaten med bamser er min favorit! Jeg tar 2 lodd og håper på vinnerlykke.
Laila
lai-ola@online.no

Anonym sa...

Heisann!
Tre lodd på meg! Telletavlen med bamser :D
Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

Tom Kenneth Green sa...

Jeg prøver meg på 3 lodd og håper det holder :D


likte den vinn kjærlighet ved å vise kjærlighet :)


tomkgreen@hotmail.com

Tina sa...

1 lodd :)
http://4.bp.blogspot.com/-_vChSIRbmAE/T8PtK9kr7qI/AAAAAAAAEK4/JyUcwWn4ALM/s640/8.jpg
tina.sves@gmail.com

Ingrid sa...

3 lodd :)

Like det med fødselstavle