tirsdag 25. september 2012

Høst i stuen♥

Høsten er den beste årstiden, interiør og mote messig:D Elsker naturelementer og lune farger! Denne årstiden er mye mer meg, enn de andre! ..Kanskje bortsett fra julen da;) I går var jeg på Princess for første gang etter ferien..Og bare på 1 uke har det kommet mye nytt! Det er så gøy! Så det ble selvfølgelig litt med meg hjem. Kanskje jeg heller skulle begynne å ta ut lønna i interiør?! Daaa hadde nok kjæresten blitt glad da;) hihi!
 
 
 
Falkputen jeg har hatt så lyst på har endelig fått plass i sofaen.  Den er enda finere enn jeg først trodde:D Nytt lysfat ble også med hjem, og nye lysestaker. Kongler som ble "stjålet" fra nabohagen i ly av mørket i fjor, pynter opp, og lager høststemning
 
 
 

Jeg elsker koffertene under bordet! Røffer opp det ellers romantiske bordet mitt. Den stripete puta helt til venstre har jeg hatt i 3 år..Den har aldri vært noe annet sted enn i en skuffe! Men nå har den altså kommet i sofaen, og den passet jo perfekt!:D

 
Peace puta hadde jeg egentlig ikke forestilt meg skulle passe her i leiligheten, men den har virkelig grodd på meg! Så jeg måtte bare ha den med meg hjem! Deilig med litt nytt i heimen:) Kosekroken har også fått en ny pute, den skal dere få se en annen dag!
 
 
I kveld kommer kjæresten hjem fra jakt. Blir så godt å få ham hjem igjen:) Jeg og søstersen skal bake oreokake til våre to jegere..Bare en unnskyldning for å få bake vettu;)
 
Ha en fiiin dag!
 
 
Klem-og peace out!

12 kommentarer:

Dagens Interiør sa...

Kjempefint, koselig stemning :)

mirjamsdrøm sa...

Koselig i stua di Linda :)
Alltid gøy med litt nytt ;)
Kos dere med kake, og nyt kvelden!
Klem

Inspirasjon fra Elin sa...

Så mange flotte puter :)
Princess har mye fint om dagen :) Peace putene skal jeg også kjøpe meg :)
Koffertene passet godt inn, skjønner godt at du liker dem!
Hilsen Elin

Sivs verden sa...

Kjempekoselig Linda:) Hvor har du kjøpt lykten på bordet ditt?

Klem

Unknown sa...

Så flott høststemning hos deg:)
Kjempekoselig ♥
Du er flinkis!!

Unknown sa...

Så fint du har fått det til høsten.. er så enig med deg.. Er så dårlig på blogg om dagene, bor i instaverden... Lykkerus, hehe =))

VeroNot sa...

Koselig stue dere har! :-)
Takk for koselig kommentar inne hos meg! :-) Ha en super fin kveld!

LIVING sa...

Jepp, 30% på alle klokker! Obs! Siste dag i dag!

Stine :)

Black Feathers sa...

Heisann. ;)
Takk for koselig kommentar hos meg.
Stiligt stue bord. Hadde sansen for den lekre falkeputen. Synes det er så tøft med dyreputer.
Ha en fin dag.
Hilsen Eline ;)

Alfa sa...

Koselig hos deg:0)

Alltid stilig med noe røft innslag i det romantiske.

Håper oreokaken var god.

Klem Alfa

Natalie sa...

Omg Linda! Så masse som skjer på bloggen din som jeg går glipp av i mitt oppussingskaos! Kriise;) så fiin kjolen din var, så flink du er..kledde den kjempegodt!!:) Og misunner dere sydenturen, aah,så deilig ut!

Koselig høststmning med deg..lite av det hos meg om dagen ;p
Jeg vil også ha falkpute...så mye fint dere har fått i butikken, må komme innom å besøke deg snart ;) Bli med på Sirkus-åpning på onsdag btw?;)

Klem talie

Bjørkli Søndre sa...

Herlig høstpyntet til deg nå!
En herlig lunhet og varme!

Artig å finne trønderbloggere. Lagt meg til som følger.

En flott ny uke til deg!