søndag 30. september 2012

Min nye forelskelse♥

Husker dere at jeg sa at jeg hadde fått tak i noe på Kreta, som jeg har ønsket meg lenge? Jeg er altså blitt helt fortapt i min nye skjell lampe! Ble såååå glad da jeg kom over denne nydelige lampen, da vi tuslet rundt i gamlebyen i Rethymnon♥ Og til en mye lavere pris enn i Norge! Deeet liker vi, sant!?
 
Her er altså skjønnheten. Kanskje ikke så spesiell for alle dere som har sett skjell lamper oooveralt det siste året:P Men jeg elsker den
 
 
 
Det er vel teknisk sett egentlig ikke en "lampe", da det ikke fulgte med verken ledning eller lyspære. Jeg har jo selvfølgelig sett for meg denne med elektrisk lys i..Da vi (les;kjæresten) hang den opp her om dagen, fant jeg frem en liten batteridreven lyslenke som jeg har hatt liggende...Og det ble jo riktig så fint:)
 
 
Blir nok hengende med dette lyset en stund..Helt til jeg befinner meg på Clas Ohlson en dag:D Nå til vinteren hadde det gjort seg med litt bedre lys i leiligheten..Vi (les;kjæresten) må selvfølgelig ordne dimmer på den også;)
 
 
Hva har dere gjort i helgen da? Mange av dere har nok kost dere i Bergen vil jeg tro?;) Kommer nok flere fine innlegg om messen i uka som kommer!
 
På Lørdag hadde jeg besøk av en fotograf student her i Leiligheten:) Stine, fotografen, og jeg gikk på ungdomsskolen sammen. Hun hadde en oppgave som het "interiør", og jeg synes det var kjempestas at hun spurte meg om å få ta bilder av Leiligheten:)) Blir spennende å se bildene hun har tatt. Kanskje noen kommer ut på bloggen? Kanskje jeg da innser hvor dårlige mine egne bilder er, slik at jeg somler meg til å lese bruksanvisningen til speilrefleksen? Vi får se;)
 
Helgen har iallefall vært god! Fint vær, god mat, koselig besøk, sykkeltur, og tur rundt Nidelven:) Oppladet og klar for en ny uke!
 
 
 
Klem
 
 

15 kommentarer:

LillaPanter sa...

Der har du skjell lampen ja. Så fin den var :)
Svar på kommentaren på bloggen min: det er mye enklere å hekle enn å strikke. Kun en maske å forholde seg til hele tiden ;)

Unknown sa...

Den var kjempefin =)) Nyt kvelden. Klem

Christine sa...

Ja, kjempefin var den!! Og lurt å improvisere litt med lyset i den da!

Her har det vært jobbing hele helgen, så ingen interiørmesse på meg enda jeg bor i Bergen og alt!

Bruksanvisninger er lurt å lese, men skal innrømme at jeg ikke har lest min til mitt speilrefleks. Jeg ble liksom så utålmodig etter å prøve det!!

Ønsker deg en fin uke som kommer!!

Har forresten give away på gang inne hos meg. Kjekt visst du vil prøve lykken=)

Klemmer fra Christine

Tino sa...

Så lekker! Og ekstra gøy at du fant den på reisen, da blir den et hyggelig ferieminne i tillegg.
Klem T

VeroNot sa...

Nydelig lampe!!!! :-)Og ja...messa var veldig bra!! Ha en fin start på oktober!

Tonje Merethe sa...

Så fin skjellampe. Har selv en over stuebordet, og jeg er så glad i den. Sto mellom den og prismer, og kan ikke si jeg angrer over valget (hadde prismer før den).

Ønsker deg en flott ny uke.
Klem fra Tonje Merethe

Unknown sa...

Kjempe fin :-D Er så herlig behagelig lys i skjellamper :)))
Ønsker deg en fiiiiiin uke som kommer ;-)))

hill`s interiørblogg sa...

Lampen din var virkelig nydelig.
Ha en fin kveld.
Klem fra Hill-Iren

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!


Kjempe fin lampe.Har også en mann som bruker litt tid på slike ting,tror det er et manne syndrom:)

Har kost meg med min lille familie i helgen...Ikke noe hærla i taket her:)

Nyt uken!

Klem Linda:)

Rebekka sa...

Skjønner godt at du er forelsket. Den lampen/ dekoren er jo sååååå fin.
Har også lenge hatt lyst på en slik, men har ingen plass og ha den, så a får jeg bare misunne alle de andre som er den heldige eier av en slik :))))
Ønsker deg en fin tirsdag
KLem

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Helt nydelig lampe :-) Sååå fint den passet hos deg :-)

Unknown sa...

Nydelig var den ♥
Så gøy og komme over slike flotte kupp;))

Jatte sa...

Stilig!

Sitter å smaker litt på tanken om å skaffe en skjell-lampe selv, men er så usikker siden "alle" har det :p

Ha en fin Onsdag -
Klem Jatte♥

LillaPanter sa...

Åja dere hadde de underjordiske i botn også. Skumle folk! ;) ønsker meg en liten hytte som er bare vår og i nærheten, men hus står jo først på ønskelista og det får vi vel aldri råd til.. Men drømmer må man ha ;)

Fabelaktig sa...

Hei *smiler*
Lekker lampe!

Takk for alle gode og fine ord du til stadighet legger igjen hos meg, søting!

Ønsker deg en nydelig onsdagskveld, her er jeg alene hjemme og nyter roen, Nala og ett glass cola med isbiter *nytelse*

klem og smil
-Maia