søndag 20. januar 2013

Den beste gaven!

Da jeg ble 25 år i November hadde de to SUPRE søstrene mine lagd en scrapbook til meg. Som søstre flest har vi haugevis av interne greier som ingen andre forstår, og tonnevis av minner. I tillegg har de vært skikkelig kreative! I mangel på noe nytt på interiør fronten, tenkte jeg at jeg skulle vise dere noen sider fra albumet:)


 Har jeg glemt å fortelle dere at jeg har prydet forsiden på Costume? ;D


Oss tre satt sammen til en:D


hihi!


Noen som kjenner igjen dette scenarioet her? Jeg døøøør:D haha!


En smule ironisk skrevet:P



Jeg har de BESTE søstrene i verden


Klem

10 kommentarer:

Nennes sa...

Så koselig gave, masse gode minner og humor :)
Heldig du!

Ha en flott kveld!

Klem

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

ååå,så koselig.Jeg har alltid ønsket meg en søster og du har to!!Heldige deg:)

Monica - I min lille verden sa...

Slike gaver er de beste gavene man kan få :D

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Så gullige söstre du har!
Klem

Elisabeth sa...

Så heldig du er! Det er så gøy å få hjemmelaget gaver som det er lagt en ekstra tanke og innsats i :)

Frk Elton sa...

He he , så kreativt og gøy :) Kjempe fint å ha som minne :)
Koselig at du liker bloggen min og vil følge meg :)
Ha en fin dag!
Klem

House of Josefine sa...

Så koselig! Ble litt rørt. Så mye tid og kjærlighet som ligger bak=)Det viser jo bare hvor fab du er=)=)
Ha en fin Tirsdag, søte!
Klem Josefine

Sivs verden sa...

Å,for en flott gave da!:) Flinke og kreative de har vært og en slik gave er jo gull verdt!

Klem

LillaPanter sa...

Ååååh, e sku jo få sjå idæ ilagmæ d! :)

HjemmeKos sa...

Sååå koselig !
Kjempefin bok ;)