fredag 15. februar 2013

Fredags Inspirasjon; Oransje!

Det er Fredag igjen! HELG :D Hadde dere en fin Valentin dag i går? Det hadde jeg, Kjæresten er flink med sånne dager
 
 
oransje er en farge jeg først og fremst forbinder med høsten. Men den sammen med gult er kommet mer frem i lyset enn før. Spennende farge synes jeg, ikke alle som tør å ta den inn i huset.
 
Oransje er en farge som virker stimulerende og setter kroppen i sving! Fargen symboliserer eventyrlyst, optimisme, spontanitet. Og i feks Kina mener de at fargen gjør mennesker mer sosiale, og at de spiser mer..Derfor finner du oransje i mange Kinesiske restauranter;)
 
 
Fikk dere lyst å spise nå?:P


 
Elsker tapeten!



 
Lekker spisestue!

 Bildene er hentet fra Pinterest og Google.
 
Dette barnerommet var jo bare helt fantastisk!
 
 
Med disse bildene ønsker jeg dere en SuPeR helg! På Lørdag skal jeg i bryllup til en venninne♥ Gleder meg!
 
 
Klem
 
 

5 kommentarer:

Villa Ellings Vei sa...

Kjempe fine bilder, syntes selv det er spennende med farge. Her i huset er det lilla, rosa. blå/grønn og mint som pynter opp:) Men vi nærmer oss påske og da sniker det seg litt gult og limegrønnt inn i Jordbærveien:) Takk for fin inspirasjon på en grå fredag her i vestfold. God helg og kos deg i bryllup♥ klem mari

Anonym sa...

Så utrulig flotte bilder,ein så Freshe farge som er så knallfin sjølv om eg ikkje har noko i den sjølv:)
Til påske må eg jo få inn litt gult då,den frisker opp blant alt det kvite og svarte hos meg!

Ønsker deg ei flott helg!
Klem fra Lillian

Sivs verden sa...

Oransj er en farge som jeg tror aldri kommer i mitt hjem,men vi har hver vår smak:)

Ha en super helg du også Linda & kos deg i bryllup!

Klem

Marthine sa...

Varm og glad farge, kan ikke annet enn å smile når jeg ser disse bildene, hehe.

Hulda sa...

Er ikke glad i oransje selv, men ser jo at det er flott når det blir gjort på en gjennomført måte. :)