søndag 3. juli 2011

Min lille skammel..og et lite fototips


Hei:) Håper alle har hatt en fin helg! Er jo ikke heelt over enda da..Noen timer til med krampe helgekos før mandagen er over oss igjen;) Vi har passet vårt lille gull, Alina sofie, i dag..Så her har aktivitetsnivået vært ganske så høyt:D kjenner det nå at det er noe jeg ikke er så vant med på en søndag, og har derfor sunket langt ned i sofaen.. hehe

Har også prøvd meg frem med kameraet..men kan vel ikke si jeg har funnet ut så veldig mye mer.. En venn pekte meg i retning denne siden HER. Det er en foto side for nybegynnere, med innføring i det grunnleggende ved bruk av speilrefleks. Kjempelurt! Tenkte jeg skulle dele den med dere om det er flere som ikke skjønner seg på alle begrepene som ISO, blender, bulb osvosv..

Ellers i dag har jeg fått vasket og ryddet badet. Alt blir gjort i sneglefart i disse tider. Men bedre sent enn aldri tenker jeg! Skal vise dere bilder av badet i morgen. Er ikke så godt lys der inne, så greit å få hjelp av dagslyset.

 I dag viser jeg frem min lille skammel..


Denne har jeg laget med mine egne to hender! Da jeg var 14 år. Gitt stolt i julegave til min mamma etter uker med blodslit! haha
Sløyd var ikke mitt beste fag..

For en liten stund siden tryglet jeg mamma om å få den tilbake. Og da jeg fikk den ble den malt hvit. sjokkert? Et lite ord fikk den, og et nostalgisk bilde.


ikke lett å ta gode bilder inne uten godt lys.. Selv om man har speilrefleks.


Har enda ikke funnet plass til skammelen i Leiligheten. Så den blir liksom flyttet rundt på hele tiden.. Men en dag så dukker vel den perfekte plassen opp. ..Og da finner jeg sikkert ut at jeg skal male den om , så begynner hele regla på nytt igjen;D hiihii

Velkommen til nye følgere. Håper dere kommer til å trives her inne hos meg:)


SøndagsKlem

6 kommentarer:

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Kjempesøt krakk, så flink du er Linda ! ♥

Koselig at du vil være med på giveaway. :)

Nå er det 1 time igjen av helgen, hihi... Skal kose meg med en kopp te og litt tv. ♥

Klem Anette

Unknown sa...

Heisann ;o) Kjempe søt skammel ;o) Jeg bruker Picture Collage Maker Pro...fant det på Google..helt greit og gratis ;o)))
Enig at det ikke er lett å komme inn i alt som går ann på ett speilreflekskamera. Har hatt mitt i mangen år nå men lærer fremdeles noe nytt ;o) I dårlig lys kan du prøve å åpne lukkeren manuelt eller redigere dem lysere på kamera etter du har tatt dem (D-lighting) ;O)

STOR klem Elisabeth ;)

InstatreffNorge sa...

Så vakker tantebarnet er, tenker dere har kosa dere masse i helga:) Lov å bli litt sliten da;)
Tusen takk for kameratips, det trenger jeg...ISO meg her, og ISO meg der;)

Så fin den krakken var:) Lurte først på om du virkelig hadde satt på det svart hvitt bilde da du var 14, for da hadde du vært virkelig forut for din tid;)

Stor klem

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Så kodelig krakk:)
Den lysekrona har jeg kjøpt på bohus for ca tre år siden.Jeg tror faktisk de har den der enda:)
Klem:)

Unknown sa...

For en koselig krakk! den ble kjempesøt, og du finner helt sikkert en perfekt plss til den til slutt;) Kjenner meg igjen i det med å male om igjen, men det er viktig å holde seg i aktivitet, er det ikke?! Hihi;)

ha en fin dag!
KLEM

Siri sa...

Åå, akkurat slik krakk ønsker jeg meg også! Synes du har vært flink jeg, krakken ser jo kjempefin ut! Og så fint du har pyntet den.

Klem Siri