lørdag 2. juli 2011

KameraKos og SoveromStæsj

Da har det nye kameraet kommet. o'lykke! Men jeg skal fortelle dere at det er mye å sette seg inn i! Så mange forskjellige innstillinger, og i tillegg er bruksanvisningen på svensk;D hehe Men tror nok at det bare er å begynne å ta bilder..Så lærer jeg meg vel alt etterhvert:)

Har lekt meg litt med kameraet og har tatt noen bilder..


klare bilder fikk jeg ikke med mitt gamle:D


Liker at alt rundt hovedmotivet blir uklart..



Samme motiv..annen innstilling:D Ååå som jeg koser meg!


Husker dere lampeskjermene jeg kjøpte på loppemarked for en tid tilbake? Nå har jeg funnet lampeføtter som passet, og dem har fått plass på soverommet.


Jeg har endelig fått tatt ned vegglampene fra Ikea! Hvis dere trykker HER ser dere innlegg fra soverommet og de lampene. Der ser dere også helheten av soverommet vårt. Lys romantikk er nøkkelordet, men med innslag av sort som er en kjempestilig kontrast mot den lyse stilen. Noe som er veldig greit siden det også sover en mann der inne;) hihi Og så lilla da, denne fargen elsker jeg.


Har hengt opp ei ny hylle over senga som er av den nydelige fargen furu for øyeblikket. Skal snart male den, og da kan jeg vise dere litt mer av soverommet. Har jo kjøpt meg nytt sengesett + litt mer detaljer. Med ei ny hylle har jeg jo myyye mer plass å sette ting på:D Blir aldri feil med mer stæsj!


Og her ser dere mitt elskede veggord<3 kjøpt hos nettbutikken Sofies Villa. En kjempefin nettbutikk med all verdens av nydelige saker og ting. Absolutt verdt en liten titt.

I den sorte rammen er et dikt lillesøsteren min skrev til meg for noen år siden<3 Liker å ha det et sted jeg ser det ofte.

Ønsker dere en god helg! Vi skal sitte barnevakt for mitt herlige tantebarn. Blir kjempekos:)

Klem


7 kommentarer:

Siri sa...

Så fine bilder du har tatt! Må spørre hvordan du får det i bakgrunnen så uklart? Det har ikke jeg fått til enda.. :(

Den wallstickeren er så fin! Nydelige lampeskjermer også..

Mine hverdager (Anne) sa...

Der har kameraet kommet i hus ja! grattis. Regner med å få se mange bra bilder fremover. Og si fra hvis du finner ut av instillingene. Jeg har enda ikke gjort det med mitt!

InstatreffNorge sa...

Så koselig med tantebarn besøk, kose dere masse og skjemme bort;)
Kjempefin den bildeveggen:) det veggordet har jeg over senga til lykkeliten også:)

Grattis med nytt kamera:)
har lissom ikke tålmodighet til å lese bruksanvisning jeg, så må nesten bare å knipse og prøve meg fram;)

Klem Lise

Chic - Romantique sa...

gratulerer med kamera! Etter jeg fikk bra kamera så har det blitt veldig puslete å ta bilder med noe annet.. Jeg orket ikke gå gjennom bruksanvisningen heller, man lærer mens man går!
Herlig lampe! Passer kjempefint på det flotte soverommet deres :) Fortsatt god helg til deg!

lisje astrid's husblogg sa...

Å ha skikkeleg kamera er kjempe kjekt!
Enig med deg, det er så fint når bakrunnen blir meir uklar enn hovudmotivet.
Veldig fine bilder du viser, og ein kjempe flott blogg med mykje herleg inpirasjon ♥

Takk for fine ord frå deg:)

God søndag:)

KLem frå Astrid ♥

n i n a s hjem sa...

Søt leilighet du har :)

Line-Mari sa...

Sååå nydelige lampe!=D
Åsså ser eg at du har wallstickers, kordan bi d når man ska lægg d på sånner veggplate? D ser jo vældi fin ut på bilde hær! Va d vanskeli å lægg d så d vart bra, og vil d løsn lætt osv??=)
Klæm!