onsdag 29. juni 2011

Picnic

I dag har det vært varmt og godt i Trondheim. En stund var det så varmt at jeg ikke klarte å være ute. puh Luksusproblem? Selv om det har vært så varmt har det nesten ikke vært sol. Perfekt maledag. Så kjæresten er ute og maler. snillingen Skulle egentlig ha hjulpet til..Men med min rygg er ikke det så lurt. Tidligere da han malte ordnet jeg til en liten picnic for meg selv på verandaen.


Herlig avslapping..


Bruker alle muligheter som byr seg til å bruke picnicpleddet jeg kjøpte i fjor. Det er jo bare helt nydelig!


Det nye Boligdrøm ble lest. Og den nye boka begynt på.
Lesestoff er viktig når man skal kose seg ute alene:)


Forfriskninger er enda viktigere:D
Og jordbær er et must!


Hadde jeg vært litt ''classy'' nå, så hadde dette vært vin. Men det er saft:D hihi


Liker å ordne litt selv om det bare er jeg som skal se det. Det blir liksom litt koseligere da:) Håper det kommer flere finværs dager fremover.

Har noen av dere gjort noe koselig i dag da?


Kameraet kom ikke i dag da..Kanskje i morgen?
wiiii!


SoMmEr og SoL kLeM

6 kommentarer:

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Så utrolig fine bilder.Selv om det regner som værst her, fikk jeg litt sommer - følelse når jeg så dette:)

carina sa...

Så herlig med god vær! Her regnet det hele dagen:(
Nydelige sommerbilder og herlig blogg:)
Legger meg til som følger, gleder meg til å følge med videre:)
Klem Carina

Tina sa...

Hei!
Takk for koselig kommentar! Ja, det er fint å få fine tilbakemeldinger når man blogger, det er jo halve morroa!

Du har en kjempefin blogg! Elsker stilen! Det er så mye fint man kan gjøre med hjemmet altså.

Kjenner det nesten er litt skummelt å se hvor fint folk har det, man risikerer jo å få lyst til å endre stil selv. Hehe :)

Klem fra Tina

InstatreffNorge sa...

Grattis med nytt kamera, gleder meg til å se masse fine bilder framover:):)

Blir helt rørt av de vakre ordene dine jeg ♥ tusen takk snille, gode deg:) veldig kos å høre at du liker bloggen min så godt:):)
Jeg føler meg ikke noe stor, og vi har alle vært nye her inne.. men med en såå flott blogg som du har, og så flink du er til å lage kreative ting kommer du snart til å ha masse masse følgere!:) Ikke mange nye som har sååå fin blogg som deg ♥

Så utrolig koselig du hadde det ute på verandaen:) Viktig å kose seg i hverdagen syns jeg:)
Vi har bare bord og stoler med rett rygg ute, så jeg legger også pledd rett på gulvet.. men ønsker meg noen solstoler til å ligge og slappe av i... bare ikke råd akkurat nå:P

God helg, klem Lise:)

Mine hverdager (Anne) sa...

Se der ja. Bra du kan å kose deg ♥
Spent på å se bildene fra ditt nye kamera. Den nye linsa mi kom i dag...så det har blitt noen bilder i løpet av dagen gitt. Hihi.

Håper du har hatt en finfin dag ♥

Trine Lill sa...

Så koselig du har lagd det!:)
Supert med sommervær, endelig!:)
Og så snill samboer du har!:)