fredag 24. juni 2011

Røde polkadotter

I går var det Sankthans aften og vi grillet ute, og koste oss inne. Må bare vise dere de fiine tallerkenene mine, som jeg har kjøpt på Princess.


Kan det bli mer sommerlig enn røde polkadotter?



Er blitt mer og mer glad i å dekke bord. men ser jeg har lang vei å gå før jeg blir ''proff'' ;) Er så mange bloggere som er fantastisk flinke til akkurat dette! Og bordene deres ser eventyrlige ut. Men det er det som er så fint med å følge blogger. Man lærer seg så mye. Har allerede fått mange gode tips av andres sankthansfeiring.


Mmm Brownies<3



Sjoko-overdose!


Vindusbordet får lov å stå sammen med tv sofaen. Det andre står inne på kjøkkenet siden spisebordet nå står på stua;) hihi Her ser dere også et glimt av tv sofaen. Herlig sjeselongsofa som er deilig å sløve på.

Fikk også brukt det nye/gamle serviset jeg har fått. Det er jo bare sååå yndig. Men må desverre vaskes opp for hånd..Har klart å pådra meg forkjølelse siden sist..Og sitter for øyeblikket under pleddet på sofaen med 5 forskjellige pakker med halsdrops ved siden av meg.. Så serviset må vel stå skittent noen dager til:P

Håper alle har hatt en strålende sankthans feiring uansett vær:) Ha en fin kveld!

Klem




7 kommentarer:

Line-Mari sa...

Takk førr svare angående spiseborde!=)
Og eg syns d va kjæmpefint pynta borde ditt, fatan pynta nok opp syns eg - det enkleste er ofte det beste!
Åsså må du ha god bedring!
Klæm!

Anonym sa...

Takk for besøket på min blogg :) Jeg syns det er spennende å se hvordan folk bor, uansett størrelse på hus/leilighet. Men det er klart, siden leiligheten min er såå liten så er det mest morsomt å se snutter på youtube av veldig små studioleiligheter feks fra New York og Tokyo. Der er de veldig oppfinnsomme hehe.. Elles liker jeg å se hvordan folk kombinerer tingene sine, det vil jo aldri bli helt likt, pga planløsninger og annet.

Trine Lill sa...

Synes da u har gjort det riktig så lekkert jeg!
Og for noen herlige tallerkner da gitt!:)
Ante meg at duken ikke var en duk ja, du er så kreativ asså!:D
Ha en fortsatt fin kveld!:)

Siri sa...

Så sommerlig servise! Har sett på det selv, det er jo bare så søtt! Samme med stettfatet. Alltid like praktisk og man får aldri for mange! Ha ha! Tenker dere hadde en koselig kveld.

God midtsommerhelg!

Klem Siri

Janne sa...

Hei!

Takker for kjempekoselig kommentar fra deg:)

Bildet du lurte på er kjøpt på Kremmerhuset, kostet kun 99,-... billig og vettu!

Kjøpte det i våres...tror jeg...:)

For et herlig dekket bord du har laget til! :))

Klem Janne:)

MissMette sa...

Hei
For å få frem navn på etiketter, må du først lage deg en som du legger på siden av bloggen din. Gå inn på UtformingLegg til gadget (på din siden er det høyre side) – Etiketter.

Jeg har krysset av mine for alle etiketter, alfabetisk, og for liste og klikk lagre

Håper du får det til, hvis ikke så spør gjerne igjen :) Tusen takk for koselig ord du legger igjen, veldig koselig ღ og nydelig dekket bord her hos deg, så skjønt... Falt pladask for ditt NYDELIGE servise ღ ღ ღ Ønsker deg en kjempeflott helg, stor klem fra Mette

MissMette sa...

Hei Linda :)
Har prøvd å lage en forklaring, slik at du ser
hvordan det gjøres, men må ha en mail adresse
til deg slik at jeg kan sende deg det ;)
send det til meg på missmettes@gmail.com

Klem fra Mette