onsdag 22. juni 2011

Spisestue..Inntil videre

Ååååh så irriterende at man ikke får til å kommentere på mange utav bloggene deres! Har skjønt at det er flere som har dette problemet..og synes det har vart svært lenge nå jeg. sukk.. Håper de snart får fikset det. Er ikkeno gøy å må kommentere som ''anonym'' ..Men gjør det likevel, for det er så mye som jeg bare få si noe på:D

Har puslet litt i leiligheten i dag. Fått ryddet litt opp i alt ''rotet'' jeg dro med meg fra Nordland. Har jo som dere vet solgt sofaen min, og har derfor flyttet spisebordet ut i stua. Passet veldig bra egentlig. Skal ha noen venner over i morgen på grilling. Da er det jo Sankthans aften, og sommerværet lar vente på seg..så da spiser vi inne:D


Savner egentlig å ha spisestue. Blir litt trangt inne på kjøkkenet med et sånt stort bord. Men her i leiligheten har vi stadig vekk familiebesøk, så derfor er behovet for en ekstra sofa litt større:) Gleder meg til den kommer!


Og ja..dere ser rett. En blondeduk! Kan man egentlig få for mye av det gode..?


Så dette er blitt utsikten til venstre når man kommer inn i stuen fra gangen..Til høyre er tv kroken. Den lille veggen man ser helt til høyre i bildet, er skilleveggen. Alltid litt vanskelig å se for seg hvordan ting henger sammen. En dag skal jeg få tatt noen oversiktsbilder. Akkurat nå er sofaen full av annet rot man ikke kan vise frem.. hihi Hører flere bloggere snakker om alt rotet som finnes bak kamera..Greit å vite at det ikke er bare jeg, som ikke har et plettfritt hus;D

Klem




7 kommentarer:

Bente sa...

Så fint det var. Elsker det vinduet med hønsenetting og hylle. Må nok sette netting i et av mine.

Klem

Monica sa...

Ang kommentarprobemene...jeg hadde også det! Men så fikk jeg et tips! :)
Da jeg skulle kommentere, så fikk jeg opp "logg inn-vinduet" på nytt. Jeg logga inn og logga inn og logga inn, og det funka fortsatt ikke. MEN....!! Står du haket på "forbli pålogget"? Hak AV...!! Ulogisk nok, så funka det! Lykke til! :)

Anonym sa...

Så rart at ikke Blogger har fått fikset det enda, Håper det ordner seg snart. Likte vinduet med netting jeg også :) , selv om jeg ikke har sånt her hos meg. Elsker hvitt, men det er begrenset hva man får plass til på 21 kvm. Det står Lindas Lille Leilighet på headeren din, men hvor stor er leiligheten egentlig?

MissMette sa...

Hei Linda :)
Godt å være hjemme hos mamma når man er syk ღ og
vakre Helgelandskysten må jo være den perfekte
plassen å være på ღ Vinduet med hylle under ble
bare utrolig flott, Me Like ღ og koselig spise-
plass du har her. Koselig å samle familie og
venner her... Ser over her at noen skriver at
du skal hak AV forbli pålogget - og det er det
flere som har gjort og det skal fungerer :)
Ønsker deg en flott uke, klem fra Mette

Rebekka sa...

Så fint det blei spisekroken din.
Elsker også det vinduet ditt med hønsenetting :o)

Hadde og det kommentarproblemet for en stund siden, ble desperat og klikket på alt mulig.
Fant da ut at når jeg logget på, måtte jeg ta bort den haken hvor det står forbli pålogget.
Altså, du skal ikke forbli pålogget.
Det funka hos meg, og alle andre jeg har tipset.
Prøv det.
Håper du får fiksa det, skikkelig irriterende å bli plaget.
Klem :o)

Trine Lill sa...

Så fint dere har det!Hvitt og lekkert!:)
Den duken var superfin! Hvor får en kjøpt slik duk mon tro?
Ha en fin kveld!

Line-Mari sa...

Skikkeli koseli spisestua du har dær... inntel videre!;)
Eg likte stolan og borde vældi gått, kor d e kjøpt??