torsdag 9. juni 2011

Enda en Sommerdag

Ååååh så varmt det har vært i dag! Trodde et øyeblikk at jeg ikke skulle overleve:D Kommer fra Nordland jo..Er ikke vant med sånne temperaturer! Skjønt det er vel ikke typisk for Trøndelag heller hihi Men, man skal ikke klage. Det har vært deilig.
Fått fyllt opp litt med c-vitamin:)

Lillesøster og lillegullet, Alina Sofie har vært på besøk i dag. Skjønner ikke at det går an å ha så mye energi når man nesten renner bort. Høyt og lavt hele tiden:D Men vi har kost oss med is og vann og sløvet ute nesten i hele dag.
Og Lillegullet synes tantes blomster var veeldig fine.


Søteste snilleste gullet i verden<3


Og disse blomstene har overlevd meg, og været snart en måned nå! Men sommeren er jo bare nettopp begynt. To be continued..


Bestemt lita pie der hun strener bortover plenen. Og ja, det ser ut som en eng, men det er faktisk hagen vår;D haha Som jeg har sagt før er jeg sykemeldt for ryggen, og kjæresten jobber mye overtid..Så da blir det ikke mye plenklipping nei;)

I kveld kommer en barndomsvenninne fra hjemplassen på besøk. Gleder meg MASSE! Siden vi ble ''voksne'' Har vi ikke hatt så mye tid sammen. Men nå har vi heele helgen til å kose oss og skravle hull i hodet på hverandre<3 Kjæresten kommer vel til å rømme huset. hihi
Derfor blir det vel ikke tid til noe blogging før etter helga.
Men skal ikke se bort ifra at jeg tyver til meg noen minutter for å titte innom dere da;)

Ser at jeg har fått flere følgere. Velkommen! Kjempekoselig er det. Og takk for alle kommentarene deres! Elsker dette lille (store) samfunnet her. Alle er så koselige og har så mye fint å si. I tillegg finner man så utrolig mange flinke og kreative sjeler der ute! Både i interiør, mat og mote.

Ha en strålende helg alle sammen!

Klem



5 kommentarer:

Alfa sa...

Så nydelig liten jente:0). Råstilig det bildet der hun gikk bestemt bortover plenen. hehe.
Takk for alltid hyggelige ord inne hos meg. Det varmer.
Kos deg masse i helgen med venninen.
Klem

Mitt Landliv sa...

Åååh, så skjønn ei jente da! Nydelige sommerbilder:)

Kos deg masse med venninnebesøk i helgen:)

Bente sa...

Så nydelig tantebarn. Herlige sommerbilder. Så stilig det ble med sofa av paller. Skikkelig koselig uteplass.

Klem

Siri sa...

Hei!

Så nusselig da! Og såå søt kjole.

Den pallesofaen var jo knalltøff! Godt alternativ. Du er jo SÅ kreativ! Og så fint med de fargerike putene til.

Klem Siri

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Så fin blogg:) for et lite sjarmtroll og flotte bilder.
La meg til som følger, så finner jeg deg igjen.