mandag 13. juni 2011

Ny Sofa..

Hei igjen:) Håper dere har hatt en fin helg! Det har jeg. Til tross for min dårlige rygg har vi kost oss masse! Har skravlet så mye at jeg er sår i halsen;) hihi

Husker dere at jeg sa at jeg skulle overtale kjæresten om å få ny sofa? Det har jeg gjort! Glede! Alt gikk så fort at vi har allerede solgt den gamle sofaen vår:D Problemet er at den nye sofaen ikke var på lager, og dermed så får vi ikke den før i August!! Dama på butikken fikk store øyne da vi sa at vi hadde solgt sofaen vår før vi fikk ny, og så sikkert for seg at vi skulle sitte på gulvet i to måneder;) hehe Men jeg har liksom to stuer jeg..Eller det vil si at stua vår er delt opp med en skillevegg på midten. Dermed så har vi en kosekrok foran tv'en og en avslappingskrok, der vi sitter når vi har besøk eller bare ikke vil se på tv. Og det er altså denne sofaen som er borte. Kommer til å savne den, men i mellomtiden flytter jeg ut spisebordet på stua, slik vi opprinnelig hadde det da vi flyttet inn. (bilde kommer senere) Grunnen til at vi valgte å ha to sofagrupper er på grunn av vi har mye besøk. Av både venner og familie. Synes det er litt deilig å kunne trekke seg bort fra tv'n nå og da..

Slik ser altså vår nye sofa ut:



Dette er utstillings sofaen på butikken. Den vi har bestilt er hakket lysere i stoffet. Jeg som alltid har sagt at jeg aldri skulle ha lys sofa på grunn av den sofaglade hunden vår og taco elskende meg (griser så fælt vettu) har nå allikevel kjøpt meg en;) Så fra nå av holdes spisingen på kjøkkenet, eller i tv-sofaen:D Er det noen som har noen gode tips for å hindre hunden i å hoppe opp i sofaen, tar jeg gledelig imot:)

Puh..da fikk jeg endelig blogget litt! Har kjempet mot abstinenser i hele helga;) haha Titter innom dere senere i kveld jeg. Nå kaller sofaen på meg.

Klem

6 kommentarer:

Line-Mari sa...

Eg ønsk mg og to sofakroka, ein te TV og kos og ein te besøk, mn har ikke plass, så dær e du meega heldi!=D
D va ein væældi fin sofa dåkk ha kjøpt dåkk, eg rægn me du gled dg te August!=)

Bente sa...

Heia. Jeg har vaskbare trekk, Ektorp, vet du. Jeg bruker pledd, for vår søte, lille hund elsker å ligge i sofaen, sukk.

Klem

Unknown sa...

Heisann ;o)Flott sofa dere har bestillt ;o)))
Sååååå herlig å ha en god sofa å krype opp i om kvelden ;o)))

STOR klem Elisabeth ;)))

Sivs verden sa...

Hei! Så fin sofa, ligner litt på den vi har,men vår er større (skulle gjerne hatt den litt mindre for den tar sånn plass!!)

Tusen takk for koselig kommentar hos meg:)

Klem

Siri sa...

Hei!

Så fin sofa dere har bestilt dere. Godt med litt forandring. Driver med samme prosjekt selv. Fikk først feil sofa levert, så fant jeg ut at den ble for stor, så får jeg ikke byttet den! Så nå ligger den ute for salg, og vi er på utkikk etter ny.. Puh! Så vær HELT sikker på at det går! Hehe!

Ha en fortsatt god helg.

Klem Siri

InstatreffNorge sa...

Kjempefin sofa:)

Jeg hadde svart skinnsofa før, og hata den!;) hehe... nå har vi stor hjørnesofa i lyst brunt stoff fra Bohus..masse plass:)

Bladet heter Hus og Bolig:)

Klem Lise