onsdag 8. juni 2011

Sommer og Pallesofa

I dag hadde visst sommeren bestemt seg for å komme til Trondheim. Deilig! Er sykemeldt igjen på grunn av den dårlige ryggen. sukk.. Men i dag har søstrene vært på besøk og hjulpet meg med å få ordnet litt på verandaen. Koste oss masse i sola og grillet da kjæresten kom hjem fra jobb. siden jeg ikke tør meg i nærheten av gassgrillen;)

Har visst blitt bitt av palle-basillen som herjer over Norge for tiden. Men det er jo ikke rart da! En kjempefin og ikke minst billig løsning! Og DET liker jeg!


Jeg er faktisk veldig glad i farger! Og siden resten av leiligheten er dekorert veldig diskre i forhold til det, må jeg ha en plass å boltre meg litt i alle fantastiske farger som gir så mye glede. Dermed har jeg gått litt bananas med sommerputer i sterke farger:D Har masse mer farge-interiør som også etterhvert skal få komme ut og pryde verandaen min.


Her ser dere jo også fargen vi har valgt på huset. Antikk hvit heter den. Elsker den! Bak til venstre ser dere en bit vi ikke har fått malt. Stoor forbedring! Og beisen ser dere også, mørk brun ble den. Ville opprinnelig ha en mer grålig farge. Men siden de forrige eierne ikke har brydd seg noe med verandaen, så var bordene så stygge og ødelagte at det var bare en mørk farge som ville dekke nok..

Blondeduk (eller i virkeligheten en gardin) måtte jeg selvfølgelig også ha! Tror dere kanskje skjønner..eller ihvertfall kommer til å skjønne at jeg er veeeldig glad i blonder! En venninne sa til meg en dag at jeg var blitt litt bestemor-aktig:D hehe


Ingen sommerdag er komplett uten jordbær!


Åååh som jeg kommer til å kose meg på denne plassen i sommer! Var så utrolig deilig å legge seg ned og slappe av..Kjennes litt ut som om man har senga ute!

 
Det som er enda mer deilig er at akkurat denne delen av verandaen er under tak! Så om det kommer noen regndråper gjør det ingenting. Er jo selvfølgelig ikke helt ferdig med verandaen. Litt mer beising, et strøk til med maling rundt vinduene og selvfølgelig enda mer stæsjing;) Men det blir en annen dag. Når jeg er blitt bedre i ryggen. Blir det finvær i morgen skal den nytes! Slappe av, lese en god bok med litt jordbær og is:D


SommerKlem


7 kommentarer:

Trine Lill sa...

Herlighet for en koselig plass du har laga!
Herlig med spreke farger på putene!
Og så koselig med blondeduk!
Skulle ønske jeg hadde tak over verandaen også, da har en litt flere muligheter..
Du er virkelig kreativ altså! Artig å følge med på bloggen din!:D

Line-Mari sa...

Du e ei kreativ jenta du!
Bi så inspirert av bloggen din!=D
God Sommer! Nyt dn!

Mine hverdager (Anne) sa...

Pallesofa er tingen! Synd vi ikke har tak over verandaen. Kjipt å måtte bære inn både madrass og puter innimellom regnskurene. Kjempefint ble det ihvertfall :)

Ha en fin dag ♥

Min blogg om Interiør, lopper og brukting. sa...

Gud så fin plass du har leget deg til :)
Liker bloggen og legger meg til som følger jeg :)

Ang dette blomsterborde, det er noe som min pappa har laget til meg, sa til han at jeg ønsket meg et slik et som min mamma har(noe han laget for noen år siden) å så endte det med at jeg fikk hennes gammle så jeg har bare kjøpt malingen til det.
Ønsker deg en strålende dag videre

klem

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjempe fin uteplassen du har der :) herlige farger :) kjedelig med ryggen din, håper du blir ført bra igjen :) klem frå solveig

Anonym sa...

Åh, Linda! Denne savner jeg <3 Gleder meg til det blir vår/sommer igjen, å vi skal komme å spise jordbær i den herlige pallesofaen din! <3 Hilsen Lillesøster :)

Natalie sa...

Der va den! Måtte google opp pallesofaen din, hihi. Fineste! Tror heg prøver på det jeg også, trodde det gikk flere enn fire paller med :D gleder meg til vår og sommer <3