onsdag 1. juni 2011

Min andre gyngehest..

Dette er min andre gyngehest. Min første var en mørkbrun med sort manke, som var en god del større enn han her;) Denne hingsten ble med meg hjem fra Bohus i dag. VakkerHesten..kunne ikke gå ifra ham<3

DummeDumme kassedame som bare la et stk silkepapir rundt den skjøre kroppen..og DummeDumme klumsete meg som alltid mister ting i bakken!

Knust! Både jeg og han..


Har aldri før vært så glad for at jeg eier en limpistol!


Etterpå ble han god som ny!


Eller nesten da...Kunne ikke finne denne biten..


Synes han er nydelig uansett jeg!

Husker dere den barnefilmen som het ''Fløyelskaninen'' ,  heter ''The velvet rabbit'' på engelsk?
Handler om den lille kosekaninen som blir en virkelig kanin...
Inne på lekerommet til gutten i filmen står en gammel glemt gyngehest som virkelig har fått kjent tidens tann..pjuskete og stygg. Den kloke, gamle gyngehesten.
Denne minner meg så  mye om den gyngehesten der! Ihvertfall nå etter jeg klarte å miste ham i gulvet..

Hull i hodet...brekte bein, sår i ansiktet.
Min kloke gamle gyngehest!

Velger å synes han er mer sjarmerende nå.



Ha en fin dag:)

Klem



7 kommentarer:

Mamsens hus sa...

Åh, for en nydelig hest! :) :)
Gjør ingen ting om den har fått en sprekk, vakker uansett. :)
Ønsker deg en fin kveld.
Klem

Siri sa...

Så utrolig uheldig! :-( Men så nydelig den var! Den ble jo bare enda mer sjarmerende nå da! ;-)

Klem Siri

Bente sa...

Å, så nydelig den er. Du var nu uheldig, men den ble jo bare litt mer shabby, så det gjør ingen ting.

Klem

Unknown sa...

Heisann & takk for hyggelige ord inne hos meg ;o))) Nydelig gjyngehest og syns salongbordet ditt i ett innlegg under var kjempe fint også !!!!

Ha en super dag ;o)
STOR klem Elisabeth ;)

Rebekka sa...

Neimen stakkars deg, for en uflaks.
Men han ble nå søt når du fikk limt han sammen, så litt antikk ut. og så kan du jo skryte over at det hodet, har du laget :o)))
Ha en flott dag.
Klem :o)

Anonym sa...

Så fin en hest. Skjønner godt at den fikk bli med hjem ja!!
Den fuglemateren du spurte om er kjøpt på en interiørbutikk på Dokka. Husker desverre ikke hva butikken heter...

BR

Trine Lill sa...

Ååå, for en nydelig liten hest!:)
Synd den ble ødelagt, men du fikk den da til å bli nesten som ny.:)
koselig blogg du har, jeg stikker nok innom igjen.
Trine Lill