søndag 5. juni 2011

Skapdør-hylle..

Heihei:) Håper dere alle har hatt en strålende Søndag! Her i Trondheim har sola skint hele dagen. Herlig! Har fått malt litt hus og beiset veranda. For tiden er det totalt kaos på verandaen! Men nå er det ett strøk til med beis, så er vi ferdige med den! Gleder meg til å få pynte og ordne der ute. Klør i fingrene! Har mange gode ideer..Har sett sååå mange fine uteplasser i Blogglandia. Takket være Nib's utfordring denne måneden. Gleder meg til å vise frem min:)


 Siden jeg ikke har fått ordnet noe ute..har jeg gjort litt inne isteden. Noen av dere husker kanskje denne skapdøra fra et tidligere innlegg..Den fikk jeg tak i på
Fretex for 50 kr!:D
Hadde da ingen anelse hva jeg skulle
bruke den til. Men ha den, det måtte jeg;)

På rekkverket ser dere forresten
den gamle fargen på huset. Urk!
Nå er det blitt så lyst å fint!


  

Måtte frem med diverse verktøy for å få knust noen av rutene. Skal si dere at de kjempet for å få bli..Skulle tro de var skuddsikre så harde var dem;)













  
Slik ble resultatet.


Sagde av nederste delen. (Eller rettere sagt, kjæresten sagde den av)
Fant en gammel hylle nede i kjelleren som også ble tilpasset.
Og se der, hylleknektene til Clas Ohlson! Har lovet kjæresten at det er de siste jeg skal bruke..Inne! ;)


 Lykkebokstavene har funnet sin plass..


Stiftet hønsenetting på, isteden for glassene.


Øverst festet jeg blonder rundt kantene. Veldig lurt for å skjule malingssøl;)



Gyngehesten har også fått plass<3


 Sånn ble ihvertfall min skapdør-hylle:D

Ha en fortsatt fin kveld dere!

Klem


14 kommentarer:

Mamsens hus sa...

Wow, dette ble lekkert!
og ikke noe alle har. ;)
Ønsker deg en fin kommende uke. :)

Rebekka sa...

Fytti katta så kreativ du har vært, det der ble jo skikkelig fint.
Har to dører med glass i oppe på loftet :o)))))som jeg i mange år har hatt lyst til å kaste, men har liksom ikke fått det til. Å nå er den vakre dagen kommet hvor jeg endelig vet hva jeg skal bruke dem til..... ungene skal få hver sin på rommet sitt, hvitmalt med hønsenetting og blonder på :o))))Takk for tipset flinke du.
Nå er jeg sååå gla.

Ha en strålende kveld.

Klem :o)

Siri sa...

Fy flate dette ble kjempefint! Og så stilig at nøkkelen fortsatt står i.

Har sagt det før, men jammen er du kreativ og får mye fint ut av det du har. Hvem trodde vel at den gamle skapdøra kunne bli så fin!

Ha en flott dag! :-) PS! Gleder meg til å se resultatet av verandaen din :-)

Klem Siri

Line-Mari sa...

WoW!! Dn dær hylla vart meega fiin!

Elizabeth sa...

Oiiii så vakkert det ble!!! Super imponert og kjempe inspirert av deg!! Rett og slett helt utrolig at den døren kunne bli noe så flott.

Fuglehuset har jeg kjøpt på Zara Home. De sender visst fra nettsiden sin også. :)

Klem

Monica sa...

Ååjj!! IMPONERT! Skjønner ikke hvordan du får det til, bare vite at du skal ha en SKAPDØR, uten å vite hva du skal bruke den til.. For så å komme på noe slikt!!! Helt utrolig! Den ble jo sååå nydelig!! :)

salige lavendel sa...

Så LEKKER den ble!! Og det nydeligste nøkkelhullet var det på den også. Stilig med små gyngehester også.

Mailinn`s interiørblogg sa...

Herregud så krativ og flink du er;) imponert..det ble utrolig fint. total forandring ihvertfall.klemklem

Alfa sa...

Du er jammen kreativ. Ble kjempe fint:0)
Ha en fin kveld/natt.
Klem

Fossestua sa...

Så flink og kreativ du er! Skapdøra di ble rålekker :)
Klem fra Lise

Godt Isolert/Victoria sa...

Det ble kjempefint! :)

InstatreffNorge sa...

hei hei:)

Du må være den mest kreative bloggedama jeg vet om:) I tillegg virker d ikke som du kopierer alle andre, men faktisk kommer på disse fine tingene selv:) helt nydelig ble den:)

Kjempefin hest under her, selv med en liten skramme;)

Klem Lise

Bente sa...

Herlighet så flott den ble. Helt etter mitt hjerte. Du er jo bare så fantastisk flink og kreativ.

Klemma

vårt lune hi sa...

supersmart :D så kreativ du er!