søndag 26. juni 2011

Litt nytt i gangen..

I dag er det en herlig sommerdag i Trondheim. Endelig! Men hvor er jeg? Jo..inne! Med laptopen på fanget og synes synd i meg selv fordi forkjølelsen ikke vil slippe taket. Men man må jo se det på den lyse siden..Bedre å bli syk nå, enn når vi tar ferie;)

Viser dere bilder av gangen min jeg. Elsker rett og slett den gamle stolen vi fikk fra svigersen da vi var hjemme. Den er helt nydelig!  Passet perfekt inn, og melkespannet har fått sommerjobb som blomsterpotte:D Synes denne detaljen var akkurat det gangen savnet.


Hvis noen lurer på hva den lille madrassen inni kroken er, er det der kjæresten må sove når han ikke oppfører seg;) hihi Neida, det er nok hunden sin seng ja.


Noen som vet hva den lilla blomsten heter? Ser ut som en blåklokke. Og trenger tydeligvis ganske mye vann. Hvordan har jeg funnet det ut? Vel, la oss bare si at dette ikke er den første jeg har hatt.. hehe


ELSK!


Så har det kommet bøker i skapet mitt.. ''En svunnen tid'' Tilfeldighet? I think not! Dere vet jo at jeg er veldig glad i nostalgi:D Kunne ikke motstå denne boka her da. Den ved siden av heter ''Den glemte hagen'' av samme forfatter. Kjempegod bok, om noen trengte en anbefaling;)

Klem fra ''sykesengen' ';)

14 kommentarer:

Line-Mari sa...

Såå koseli ein gang du har!<3
Når d jell kista på bloggen min, så veijt eg ikke ka eg ska gjør me dn!:s Men tuusn takk førr tips, eg trur den kun ha vørte kjææmpefin i farga "drivved", så vi får se!=D
E heller ikke i nå kjæmpeform, sjøl ligg eg på sofan me plægg, fyr i åvn (ja, hær d i IKKE ein sommerdag!) og kosa mg me ein film på TVen!
Du får ha go bedring!=D
Klæm!
Klæm!

Line-Mari sa...

D vart ein dobbelt klæm ser eg!:p Hihi

Mine hverdager (Anne) sa...

Fint som alltid :))Den stolen var utrolig fin!
Et kjempespørsmål til deg. Jeg skal til Trondheim i mårra, og bodde jo der for ett par år siden. Skulle hatt noe GreenGate, og det har ihvertfall vært noe på Cornelias Hus. Men har hørt rykter om at det har kommet en del nye bra butikker i Trondheim også. Hvor er disse? hihi.

MissMette sa...

Koselig gang du har, med masse fine ting :)
Lurer på om den lilla blomsten heter Campula
eller også kjent som Betlehemsklokke... Bra
at du fikk det til, er bare glad for å være
til hjelp :) Ønsker deg god bedring ღ Stor
klem fra Mette

Chic - Romantique sa...

Så fint det ble. Liker hyllen din veldig godt :)
God bedring!

Siri sa...

Åå, du har det så fint!! Du er så flink til å sette prikken over i`en. :-)

Princess har mye fint ja! Stjal litt inspirasjon fra krakken du malte og brukte putetrekk på! Kjempesmart. :-)

Klem Siri

Anonym sa...

Så lekkert du har det! Det ble så fint med stolen og blomsten i melkespannet! Skjønner du ble glad for den ja ;)
klem fra Laila

Sivs verden sa...

Hei Linda! Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg:) Sengen er mint farget ja, blandet mint grønn med hvit grunning til jeg fikk den fargen jeg ønsket. Min egen lille mix;)

Så fint det var i gangen din!!:)

Klem

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Takk for koselige ord fra deg inne hos meg:)

Kjempe koselig du har det,lekkert skap!!

Flott pyntet bord under her,og den kaken så nydelig ut..Godt jeg har bakt loff her i kveld,og ikke var sulten når jeg så den hihi!!

Ha en fin tirsdag!!

Klem Linda:)O

Unknown sa...

Så koselig du har det i gangen din! Jeg aner dessverre ikk hva blomsten heter, håper du har fått svar på det;) Likte veldig godt den gamle stolen din, kjempekoselig å ha stående i gangen;)
Kul kasse på veggen, laget den selv?

Håper formen din er bedre!!
KLEM

Bente sa...

Så fint det ble i gangen din. Den gamle stolen var nydelig.

Klem t dæ.

InstatreffNorge sa...

Det var en kjempefin gang du:) Alt er så gjennomført og koselig hos deg:):) Så jeg tipper kjæresten hadde sovet godt i den nostalgiske gangen;) hihi..
Elsker det skapet ditt, har du lagd det selv også?:)

God bedring klem:)

Trine Lill sa...

For en koselig gang!:)
Og det med madrassen var da smart....haha.;)
De blomstra der blir jeg ikke klok på...har kjøpt til verandakasser og inngangsparti, men de ser ikke så fine ut lenger for å si det mildt..

Mailinn`s interiørblogg sa...

gangen din ble kjempe fin. elsker slike gamle trestoler. ha en fin dag du;=)klem