fredag 3. mai 2013

Fredags Inspirasjon: Blå!

Mellom snørrpapir, halsdrops, otrivin, feberfantasier og migrene, GLEMTE jeg av fredagsinspirasjonen forrige uke:P Jeg tilgir meg selv, og gir dere en finfin dose med blå inspirasjon denne fredagen;)


Er så mye jeg elsker på dette bildet! Bildet på veggen, det lille søte bordet og hornene på veggen. LOVE!






Et av de kuleste arbeidsrommene jeg har sett! 



Alle bildene er hentet fra google og pinterest.


Det har vært lite blogging på denne fronten i det siste. Mye har vært på grunn av sykdom. Men vi har også passet en liten valp i 3 uker..Og de av dere som har hatt valp, vet at de tisser og bæsjer overalt.. Så alle mattene måtte bort..Mesteparten av pynten min står på pianoet, sammen med sko, ledninger, puter..ja, alt som kan tygges på:P Så her har det ikke vært særlig bloggevennlig. I løpet av helgen skal Leiligheten vaskes fra topp til tå! Så da får jeg forhåpentligvis ånden over meg igjen;)

Vil dere forresten få dere en god latter? Les dette innlegget HER! Det finnes så mange rare folk! Heldigvis! :D

Ha en flott Fredag!


Klem 



9 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi hjelpe meg så masse rart ein kan sjå:)mange rare folk og ting rundt!
Herlige inspirasjonsbilder:)

Ønske deg ei god helg

Anonym sa...

Klem fra Lillian

music sa...

Great Blog !!

music sa...

Great Blog !!

Tove `blogg verden sa...

Huffda!! Bra du er frisk igjen. Denne fredagen er det hvis min tur...feber og vond hals :( Ute skinner solen...Typisk!!
Ønsker deg en flott helg
og må nyte bildene dine litt til :D Elsker blått!♥
Klem TOVE

Unknown sa...

Herlig med blått ♥
Masse god bedring til deg, fort deg og bli frisk, man kan ikke være syk i MAI, fiiiineste måneden:))

Mor og datter sa...

Så mye fine rom i blått!! Liker liker!:-)

Håper formen har tatt seg opp, ikke godt å være så dårlig! Klem og god helg!

Mor og datter sa...

*mange fine rom

Lonni´s Verden sa...

Fine billeder du viser.
Et morsomt link du har lagt ind. Måtte bare smile.
God dag til dig.
Klem Lonni