søndag 12. mai 2013

Nuppe kur!

Var kjempefornøyd med den lyse sofaen vår fra Skeidar. Men det varte ikke lenge før den begynte å nuppe. Aaargh, så kjedelig! Har gått å irritert meg over nuppene i lang tid..Før jeg plutselig kom over en nuppefjerner på Clas Ohlson!


Hadde ikke store troen på denne håndholdte lille saken til 99 kr. Men vet dere hva! Den er SUPER! Derfor må jeg jo bare dele erfaringen min med dere..Kanskje noen av dere også sliter med nupper?:P

Bare se her:


Før og etter!


Fungerte på pynteputene også! Skal ta meg en omgang på nuppete klær også:D ..Har visst fått meg en ny bestevenn jeg;) ♥Coline..hihi


Har kost meg skikkelig masse med besøk i helgen:) Nå venter to arbeidsdager, så reiser jeg hjem til Helgeland og blir der en uke♥ Gleder meg masse!


Håper dere har hatt en fin helg? Kanskje med litt sol tilogmed:)



Klem  


6 kommentarer:

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Trodde ikke de där fungerte men det ser jeg att de gjör de visst...

Ha en skönn tid på Helgeland og kos deg med familien din!
Klem

Jatte sa...

Ah, så kjedelig at sofaen begynte å nuppe.. er ikke det noe dere kan klage på egentlig?

Disse nuppemaskinene hadde tante før også. geniale :D

Ønsker den en superduper uke,
Klemmer fra Jatte♥

Anonym sa...

Tusen takk for tips,den såg super ut:)så kjedelig når sofaen nupper,trur eg hadde klagd eg!
Men godt når ein får tak i noko som virker og tar bort nuppene:)

Fin ny veke til deg!
Klem fra Lillian

Annelise Edgarsdatter sa...

Wow, jeg må kjøpe meg en sånn. Her i huset har vi også en sofa som nupper *knurrr*
Takk for tipset:)

Annelise

Lottemora sa...

Men sofaen skal jo ikke nuppe så fort da! Da hadde jeg tatt med bilde og vist i butikken!

Men nuppefjerner er genialt da. Eller bare å skrape forsiktig med en påleggskniv

LillaPanter sa...

Takk for tipset, den funker supert her også :)