fredag 31. mai 2013

Fredags Inspirasjon: Ellos!

Ellos har masse flott! Finner alltid mye jeg har lyst på inne på nettbutikken!


Kunne godt ha tenkt meg en slik ute på verandaen



En liten puff i korall, finfin lampe..til kjøkkenet kanskje? Og en herlig lykt til varme sommernetter.





Akkurat nå sitter jeg ute i pallesofaen og nyter finværet! Så deilig! Håper hele sommeren blir akkurat like fantastisk som nå Ønsker dere alle en kjempefin helg! Her skal det grilles og soles og koses max:D 


Klem






6 kommentarer:

Christine sa...

Hei hei :)
Ja, de har masse fint på Ellos, og ikke har de så avskrekkende priser heller!
Kunne også tenkt meg den "hengestolen", eller enda bedre - en hengekøye! Digg å ligge i på varme sommerdager/kvelder ;)

Ønsker deg en flott fredagskveld, og helg!
Klem fra Christine

Jatte sa...

Masse kuuult!!:)
Lyst på slik hengestol altså, vet bare ikke hvor jeg skal henge den *ler*

Ønsker deg en fin helg,
Klem Jatte♥

PS: Husk gavedrysset mitt, trekkes 6.Juni:)

Anonym sa...

Ellos har så masse fint og det er alltid noko å finne,kjempefine ting du viser og den hengestolen var knallfine❤
Ønsker deg ein fine lørdag!
Klem fra Lillian

h.espe sa...

Herlige inspirasjonsbilder, og helt klart MYE jeg kunen ha tenkt meg :)

Ha en super uke!

Klem fra Hildegunn

Anonym sa...

Fekk plakaten i posten idag,åååå den var så fin og akkurat min smak:)
Tusen takk❤
Ha ein fine dag!
Klem fra Lillian

Barkeblikk sa...

Den hello-puten er jeg helt forelsket i! Nydelig <3 Veldig mye fint ellers også, liker fargene :-)

Ønsker deg en glad dag.
Klem fra Monica.