tirsdag 7. mai 2013

Gjesterom

Fikk endelig malt soverommet i den nydelige fargen "muskatnøtt". Sååå fikk jeg en strålende idé om å bytte soverom:P Typisk meg! Så nå har altså vi det lille rommet, mens det store rommet er blitt gjesterom:)

I morgen venter vi gjester. Da kommer min barndomsvenninne og kjæresten hennes på besøk:) Vi har kjent hverandre siden vi var 4 år Gleder meg masse!



Reinsdyrskinn, pelspledd og fine puter:) Det var slik jeg så for meg at jeg skulle ha det på soverommet. Nå får gjestene kose seg i lune omgivelser:) Kunne ikke vært mer fornøyd med fargen på veggene!


Jeg elsker glamputa



Fra i morgen blir det kanskje litt stille her på bloggen. Gjestene blir her til Søndag, og på Onsdag i neste uke drar jeg hjem til Helgeland i en uke

Vi blogges plutselig!


Husk å bli med på Give Awayene mine! Dere finner dem til høyre på bloggen:)


Klem


8 kommentarer:

Christine sa...

Hei du :)
Så nydelig farge på rommet da! Skjønner godt at du liker den. Virker veldig beroligende, så gjestene kommer nok til å sove godt der :)

Ønsker deg en flott uke, og kose deg med gjester.
Nå skal jeg sjekke ut give awayene dine. Har en hos meg også, om du ikke har meldt det på allerede da ;)

Klem fra Christine

Gårdsjenta sa...

Så flott farge! Og veldig fine puter. Kos deg masse :)

Unknown sa...

Så flott!!
Nydelig farge og herlige puter ♥

KOS deg med venninnen din, hørtes veldig hyggelig ut:)

Anonym sa...

Så nydelig og elsker alt du har der:)kos deg masse med besøk,Høyres knallkjekkt ut!
Fineste dagen til deg!
Klem fra Lillian

Precious Home sa...

Å hjelpes så lekkert!.. Fikk lyst til å male soverommet jeg også:)

Ha en fin kveld!

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Så utrolig fint det ble!
Den fargen har vi på soverommet,elsker den:)
Ha en fin dag snuppa:)

Solveig (Svingenslillehus) sa...

For et vakkert gjesterom.. her kunne jeg godt ha vært gjest :) Deilig atmosfære :)
Flinke deg!

Kos deg, fin helg!
Klem Solveig

Sivs verden sa...

Fint det var Linda!!:) Nydelig farge! Klem