onsdag 28. august 2013

Dyrisk

Dyremotiv er like stort denne høsten som i fjor. Jeg vet det kommer noen kjeeempefine puter på Princess i begynnelsen i September. Gleder meg! ..Men jeg var en liten tur på Sparkjøp her om dagen. Og da kunne jeg ikke gå fra dette putetrekket her:)


#mjau


Så fin♥ Og kostet ikke mer enn 79 kr:D


Ble strålende vær i helgen som var! Kjempedeilig med en siste smak av sommer♥ I dag er det høst igjen. Jeg innser at jakker må letes frem og ballerinasko må pakkes bort. Det gjør meg ingenting egentlig..For jeg har oppdaget o'fantastiske Ebay;) Så i skrivende stund er en flott (og billig) høst jakke på vei til meg:D ...I tillegg til masse forskjellige (u)nødvendige ting og tang;) Andre som er blitt hekta på Ebay?


Ha en fiiiin dag!


Klem







4 kommentarer:

Frk Elton sa...

ÅÅÅ, for en nydelig pute!!
Denne likte jeg kjempe godt :)
Ha en fin kveld!
Klem

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Tror det bare er meg jeg, som ikke har noen puter med dyretrykk, men hvem vet, kanskje finner noen veien hit i løpet av høsten også :)

Ebay er "farlig" gøy :)
Stadig en pakke i postkassen. Det er jo så billig!!!

Unknown sa...

Så tøff den var:))
Herlig med noe nytt nå mot hst:)
Deilig med jakker og litt kraftigere sko syns jeg, og endelig kan jeg bruke skjerfene mine igjen - jeg eeeelsker skjerf:))

Ha en fin fin dag!

Anonym sa...

Så utrulig fine pute,såg på den på Sparkjøp men kjøpte den ikkje,så kjekkt med fine priser på ting!
Eg like ikkje å handle på untenlandske sider så blir lite Ebay med meg men kan nok gjere gode kupp der:)

Fine dag til deg:)
Klem fra Lillian