tirsdag 20. august 2013

Lyng ♥

Var på skogstur sammen med hunden i dag. Da måtte jeg selvfølgelig snike med meg litt lyng hjem igjen. Og vips var skapdør hyllen blitt klar for høsten!


Elsker denne flotte kista jeg kjøpte på loppis


Og så skjellampa da! ...Som fremdeles mangler elektrisk lys:P


Lyngen har fått plass i en hermetikk boks. Og Elvis er like kul som alltid;)


Nydelig lilla farge på lyngen



Det er blitt skikkelig høst her i Trondheim. Det er faktisk så kaldt at jeg vurderer sterkt å ta frem både lue og hansker nå! Hadde håpet på enda litt sommer før høsten kom for fullt..Meeen, får heller bare håpe på en kjempefin høst isteden. Er ikke klar for noen tidlig vinter iallefall!:P

Ha en fiiiin dag!


Klem





6 kommentarer:

Unknown sa...

Ååå, lyng er så lekkert!!
Gleder meg til og pynte opp med litt høstblomster og blader jeg, elsker fargene ♥

Inspirasjon fra Elin sa...

lyngen hører høsten til :) Men her er det bare kaldt om morgenen foreløpig og kvelden, men dagen er fylt med sol og varme :) Høsten er så vakker hvis solen skinner.
Håper dere kan få litt varme lengre nord også :)

Bente sa...

Så nydelig, Linda. Må bare si at den kista di er et funn. Kjempefin.

Klem

Anonym sa...

Så nydelig med lyng,høstligt og fint:)her er det ikkje så masse høst enda,vi har 16-17 grader så det er godt å ha det litt slik før kulden kommer:)
Ønsker deg ein fin kveld!
Klem fra Lillian

Jatte sa...

Så koooselig :D Skulle ta med lyng fra dagens skogstur jeg å, men glemte det :p

Ha en finfin Onsdag-
Klem Jatte♥

PS: Bli gjerne med på give away inne hos meg, du kan vinne gavekort!;)

Bittelille villa/Jennifer sa...

Lyngen gjorde seg utrolig godt i hermetikkboksen, lurt å ta vare på det egentlig, kan jo brukes til så mye:)

Er så deilig å se litt høstlig interiør! Jeg gidder liksom ikke gjøre noen forandringer her hjemme ettersom vi skal begynne prosessen med salg om ikke så lenge - så denne høsten blir litt rar for min del, er jo vanligvis den beste tiden interiørmessig;) Men litt lyng skal nok få komme inn:)

klem klem