fredag 16. august 2013

Fredags Inspirasjon: Høst!

Og plutselig var det gått kjempelang tid siden sist jeg var innom bloggen. Har egentlig ikke noe forklaring på det, sommerferiemodus kanskje? Sommeren er ikke helt over..Men jeg er kommet i høstmodus. Leiligheten er fremdeles sommerlig, men gleder meg til å finne frem lune pledd, lykter, lys og puter som har hatt sommerferie:D 

I mellomtiden har jeg kost meg med litt høst inspirasjon, som jeg gjerne deler med dere:)


Høsten må jo uten tvil være den koseligste årstiden..å være inne i:D


Kanskje vi enda kan sitte ute å nye fine høst kvelder..


Tenker jeg skal lage meg en høst krans til ytterdøren:)



Ta inn de flotte høstfargene.





En kreativ måte å dekke høstbordet på:)


Bildene er lånt fra google.



Skal absolutt prøve å bli flinkere på blogge fronten:) I mitt fravær merket jeg at jeg begynte å savne bloggen. Så er det jo litt lettere å finne tid til bloggen når det er ruskevær;)



Klem

4 kommentarer:

Unknown sa...

Høst er herlig;))
Er i mood jeg og ♥

Anonym sa...

Høst er ei fin tid på mange måter,koselig å sette seg under et pledd og tenne stearinlys og nyte høstkvelden!
Nyt helga!
Klem fra Lillian

Unknown sa...

Høsten er herlig...strikk, lekre farger, lykter, lys, lerkegrener...*smil*
Nyt helgen ;o)))
STOR klem ;o)

Jatte sa...

Hei hopp!

Herlig høstinspo - ELSKER høst♥

Ønsker deg en fin helg,
Klemmer fra Jatte♥

PS: Har en konkurranse inne hos meg, du er ♥lig velkommen til og delta!