fredag 23. august 2013

Fredags Inspirasjon: Kos!

For det er det høsten betyr for meg, kosekvelder hjemme! God mat, god drikke, lune pledd og MASSE blafrende stearinlys


Naturelementer i interiøret er et av høstens absolutte for meg.


Hadde ikke vært meg imot å hatt det slik.


DIY ide!



Har et liknende pledd jeg kjøpte på Princess i fjor. LOVE IT!


Krølle seg sammen med en god bok og en kopp kakao? Ja takk


Bildene er lånt fra google.

Gleder meg til å fyre i peisen igjen..


Da var det blitt Fredag igjen. Og i helgen er det meldt litt varmere vær. Var på skogstur i går, og da savnet jeg virkelig skjerf og lue:P Mamma og Pappa er innom Trondheim på vei hjem fra ferie. De har vært i Sør-Norge og hatt strålende vær, og kan fortelle om sol og sommer. I mellomtiden har toppen av trærne her i Trondheim blitt gule;)


TgifKlem

Jeg er forresten på Instagram også: _lovely_linda_ :)





7 kommentarer:

Yvonne sa...

ja dette var helt meg! God helg til deg!!

Nennes sa...

Ja det var lekkert!!!
God helg og ha en flott dag videre :)

Bittelille villa/Jennifer sa...

Herlig høstinspirasjon! Sånn du beskriver høsten er akkurat sånn den er for meg også - innekos♥
Her nede i sør er det forsatt sol og varmt, men luften er likevel blitt litt annerledes, så ikke noe tvil om at høsten er på vei hit også:)

Ønsker seg en super helg:)
klem klem

Bente sa...

Nydelige og inspirerende bilder, Linda.

God helg og klem fra meg

Anonym sa...

Så nydelige og inspirerende bilder❤høsten er fin den med mørke og innekos:)her er det enda seinsommer men høsten kommer nok her og snart!

God helg til deg!
Klem fra Lillian

Rebekka sa...

Jeg er også klar for å fyre i peisen. Mangler bare litt ved da :))
Er jo så koselig tid dette. Nå sitter jeg og koser med stearinlys og snop, og kjenner meg klar til å ta fram håndarbeidet igjen :)

Ha en fin helg
KLem

Fossestua sa...

Ingen tvil om at det hviler et høstlig drag i lufta, men denne tiden på året synes jeg er den aller fineste :). Så koselig å begynne å fyre i ovnen igjen, tenne stearinlys, lete frem sauefeller og gjøre det litt lunere inne. Fine inspirasjonbilder, og spesielt det badet hadde jeg slettes ikke hatt noe imot å hatt *drømme drømme* :)