fredag 22. mars 2013

Fredags Inspirasjon: Gul!

Siden jeg er litt hektet på gul for øyeblikket, og siden vi alle er i påskemodus. Blir det gul inspirasjon på bloggen i dag:D
 
 
En nydelig gul dør!

 
Polkadots!




 

 
Hva med en knallgul komfyr?;)


Alle bildene er lånt fra Pinterest.

 
Mange av dere er kanskje på tur til hytta for å kose dere der i Påsken?:) Det blir bypåske på meg i år. I fjor var vi hjemme. Mamma og Pappa kommer på besøk i morgen♥ Gleder meg! Håper på mange dager med sol og blå himmel:D
 
 
Klem
 
 
 


3 kommentarer:

Villa Ellings Vei sa...

Blir så godt humør av din fredags inspirasjon. Likte godt de gule dørene:) Her telles det dager til avreise, men før det blir det litt påske kos med venner og familie:) Ønsker deg en fin helg♥ klem Mari

Anonym sa...

Herlig fredagsinspirasjon:)gul er ein frisk og fin farge og litt har det komt i hus hos meg og!
Fine helg til deg!
Klem fra Lillian

Siri sa...

Så fint fuglehuset var!! Flink du er Linda.. :-) Gult er faktisk en fin farge. Jeg får mer og mer sansen for gult iallfall, og det har sneket seg inn noen gule detaljer i interiøret. :-D God påske Linda! Kos deg! Klem Siri