onsdag 6. mars 2013

I en blå kaffekopp..

Vanilje kakao og Interiørblader!
 
Leter etter litt vår inspirasjon i mine gamle interiør blad.
 

 
En fin blå kopp som står "coffee" på. Men nå er det slik at denne frøkna ikke drikker kaffe! Isåfall må det være 70% sjokolade i den;)

 
Krem er jeg derimot veldig glad i! Som overdrivelsen her viser godt;) Manglet bare litt revet sjokolade på toppen så hadde den vært perfekt;)
 
 
I dag har jeg og søstrene vært på en liten shopping runde:) Var innom Søstrene Greene en tur. De har så mye fint! Og blir alltid like overrasket over hvor billig det er:D Kjøpte blandt annet den gule skjeen som står i koppen.
 
Måtte kneble meg selv for å ikke gå av skaftet med påskepynt! Så masse fint! Vet ikke helt hva vi skal i påsken enda..om vi drar hjem til Helgeland, eller blir her..Dumt å pynte til påske, for å så dra bort:P
 
Hva har dere til planer for påsken da?
 
Ha en fin dag!
 
 
Klem  

10 kommentarer:

Unni sa...

Så fin kopp ;-)
E nok ikkje noko kaffedrikker i heller, då det bli kakao og cappuccino heller på me. Gjerne med krem.

Søstrene grene e en herlig butikk ja. Gler me te den kjem te Molde i april :-D

Bente sa...

Heia. Nydelig kopp og det så bra fristende ut oppi koppen også. Mmmmmm.

Ha e fin kveld

Sivs verden sa...

Så godt det så ut:) Koppen var veldig fin! Gleder meg til søstrene grene kommer til Molde i april, der har de mye fint ja!:)

Vi har planer om å hente bobilen til påske,den står på vinterlagring nå. Så da håper jeg på en solrik og snøfri påske;)

Klem

♥ Helen sa...

Herlige glade bilder, elsker krem her også :)

Siri sa...

I LOVE Søstrene Grene!! Og I LOVE kakao med krem!! Hihi. Søstrene Grene åpner på Gjøvik i morgen, gjett hvem som skal dit til det åpner?? He he ;-)) Mamma og jeg reiser til København helga før påsken, ellers blir det nok en rolig påske på meg, med kos og avslapping. Ha en fin dag Linda <3

Blåbærtua sa...

Så herlige bilder,og den koppen med det gode oppi var fristandes:)skulle ønskt Søstrene Grene kom her og,de har så masse kjekkt til ein billig peng:)

Fine dag til deg!
Klem fra Lillian

Black Feathers sa...

Hei, hei Linda.
Så koselig at du fant veien inn til bloggen min. ;)
Den koppen din var bare lekker og det så kjempe fristende ut. :) De er så fine de lange plastskjeene vi har i mange farger og de brukes hver dag.

Ha en fin dag.
Ps legger meg til som følger her hos deg.
Klem Eline.

Lykke i Jordbærveien sa...

Det bladet har jeg og, jeg tar vare på alle bladene mine:) Å koser meg like mye hver gang jeg titter i dem:)
Vi drar på hyttetur i dag så ønsker deg en god helg så blogges vi når jeg er tilbake:) Klem Mari

Sweet Chili . sa...

Å for en nydelig farge på koppen:) Jeg kan aldri få nok kaffe og te kopper og venter spent på en ny sending i posten med nettopp kopper:)

Klem fra Pernille

Karoline sa...

Jeg er heller ikke veldig glad i kaffe, og foretrekker te eller varm sjokolade ;) Hihi! Dette så jo bare litt for fristende ut :)

Søstrene grene har masse fint! Sukk :) Noen små påskeegg til å henge på en gren fikk bli med meg sist gang.. Vi skal være hjemme i påsken, så da er det hyggelig å pynte litt!

Ha en fin dag :)
Klem