onsdag 6. mars 2013

I en blå kaffekopp..

Vanilje kakao og Interiørblader!
 
Leter etter litt vår inspirasjon i mine gamle interiør blad.
 

 
En fin blå kopp som står "coffee" på. Men nå er det slik at denne frøkna ikke drikker kaffe! Isåfall må det være 70% sjokolade i den;)

 
Krem er jeg derimot veldig glad i! Som overdrivelsen her viser godt;) Manglet bare litt revet sjokolade på toppen så hadde den vært perfekt;)
 
 
I dag har jeg og søstrene vært på en liten shopping runde:) Var innom Søstrene Greene en tur. De har så mye fint! Og blir alltid like overrasket over hvor billig det er:D Kjøpte blandt annet den gule skjeen som står i koppen.
 
Måtte kneble meg selv for å ikke gå av skaftet med påskepynt! Så masse fint! Vet ikke helt hva vi skal i påsken enda..om vi drar hjem til Helgeland, eller blir her..Dumt å pynte til påske, for å så dra bort:P
 
Hva har dere til planer for påsken da?
 
Ha en fin dag!
 
 
Klem  

10 kommentarer:

Unni sa...

Så fin kopp ;-)
E nok ikkje noko kaffedrikker i heller, då det bli kakao og cappuccino heller på me. Gjerne med krem.

Søstrene grene e en herlig butikk ja. Gler me te den kjem te Molde i april :-D

Bente sa...

Heia. Nydelig kopp og det så bra fristende ut oppi koppen også. Mmmmmm.

Ha e fin kveld

Sivs verden sa...

Så godt det så ut:) Koppen var veldig fin! Gleder meg til søstrene grene kommer til Molde i april, der har de mye fint ja!:)

Vi har planer om å hente bobilen til påske,den står på vinterlagring nå. Så da håper jeg på en solrik og snøfri påske;)

Klem

♥ Helen sa...

Herlige glade bilder, elsker krem her også :)

Siri sa...

I LOVE Søstrene Grene!! Og I LOVE kakao med krem!! Hihi. Søstrene Grene åpner på Gjøvik i morgen, gjett hvem som skal dit til det åpner?? He he ;-)) Mamma og jeg reiser til København helga før påsken, ellers blir det nok en rolig påske på meg, med kos og avslapping. Ha en fin dag Linda <3

Anonym sa...

Så herlige bilder,og den koppen med det gode oppi var fristandes:)skulle ønskt Søstrene Grene kom her og,de har så masse kjekkt til ein billig peng:)

Fine dag til deg!
Klem fra Lillian

Black Feathers sa...

Hei, hei Linda.
Så koselig at du fant veien inn til bloggen min. ;)
Den koppen din var bare lekker og det så kjempe fristende ut. :) De er så fine de lange plastskjeene vi har i mange farger og de brukes hver dag.

Ha en fin dag.
Ps legger meg til som følger her hos deg.
Klem Eline.

Villa Ellings Vei sa...

Det bladet har jeg og, jeg tar vare på alle bladene mine:) Å koser meg like mye hver gang jeg titter i dem:)
Vi drar på hyttetur i dag så ønsker deg en god helg så blogges vi når jeg er tilbake:) Klem Mari

Sweet Chili . sa...

Å for en nydelig farge på koppen:) Jeg kan aldri få nok kaffe og te kopper og venter spent på en ny sending i posten med nettopp kopper:)

Klem fra Pernille

Karoline sa...

Jeg er heller ikke veldig glad i kaffe, og foretrekker te eller varm sjokolade ;) Hihi! Dette så jo bare litt for fristende ut :)

Søstrene grene har masse fint! Sukk :) Noen små påskeegg til å henge på en gren fikk bli med meg sist gang.. Vi skal være hjemme i påsken, så da er det hyggelig å pynte litt!

Ha en fin dag :)
Klem