søndag 10. mars 2013

Kjøkkenet

Jeg har ryddet og vasket kjøkkenet, fra topp til tå! I alle skuffer og skap. Om dere husker det, så nevnte jeg at jeg ville gjøre plass til et nytt servise. Jeg har vel funnet ut at jeg trenger et mye større kjøkken! Var nemlig svært lite som faktisk ble kastet. Nå er det bare mer organisert, men fortsatt like fullt!
 
Var så mye motlys da jeg tok bildene, siden vi har to store vindu på kjøkkenet..Prøvde meg frem på kameraet, og dette ble resultatet! ..ser ut som en guddommelig kraft prøver å komme seg inn:P Noen tips om hvordan jeg kan ta (bra) bilder her inne?

 
Kjøkkeninnredningen var opprinnelig gulnet eik fra 90 tallet...Med noen strøk hvitmaling ble den riktig så fin. Ønsker meg fortsatt et nytt kjøkken, men er ingen hast.
 
 
En søt liten benk (som fortsatt er furu) skjuler seg under et strikkepledd.

 
Har egentlig veldig lyst å male kjøkkenet..Men får bare ikke til å bestemme meg for hvilken farge som hadde blitt fin! Den som er nå er litt for gul! kunne tenkt meg noe mer "greige" ..Noen som vet om en fin farge kanskje?
 
 
 
 
Cupcakene har jeg kjøpt på Nille..Dem var bare så søte, at de måtte bli med hjem! Etasjefatet er fyllt med diverse jeg fant i opprydningen;)
 
 
Håper dere har hatt en fin helg?
 
Sola skinner inn i vinduet og minner meg på at med både hund og katt, så bør jeg støvsuge oftere;) ..Men ikke i dag..I går var vi på fest, så i dag er det sofa og kinamat som gjelder:D
 
Følg meg gjerne på instagram: _lovely_linda_ :)
 
 
Klem
 



11 kommentarer:

Unknown sa...

Så herlig kjøkken du har!
Jeg har kaffe latte/vanilje farge på veggene i kjøkkenet mitt nå, og jeg syns det er hakket for gult nå. Har lyst å male med visjon på veggene, men er redd det igjen blir litt for lyst siden skapene nå er malt i fargen refleksjon.

Unni sa...

Koselig kjøkken Linda :-)
Så kjekt å få rydda i skuffer og skap. Kjenne te problemet med at det e vanskelig å kaste noko. Vi treng vel alt... hehe :-)

Inspirasjon fra Elin sa...

Dt å ta gode bilder er vanskelig, så ingen tips fra meg :P hehe.
Jeg også skal gå på å male kjøkkenfrontene i påsken.. Hvordan maling brukte du? Kjøkkenet ser veldig fint ut sånn som det er nå synes jeg :)

Sivs verden sa...

Flink du har vært da:) Det hadde trengtes en real kjøkkenvask her også i skuffer og skap,men utsetter det stadig;)

Fint du har det på kjøkkent! Fargen vi har på kjøkkenet vårt er jeg veldig fornøyd med, fant den inne hos villa von krogh:) Husker desverre ikke hva den heter:( Men inne hos henne står det nok!

Ha en fin søndagskveld:)

Klem

Black Feathers sa...

Så deilig å få vasket og organisert kjøkkenskapene. Flott med to vinduer på kjøkkene og lyset på bildene ble spesielt.

Ønsker deg en fin kveld.
Hilsen Eline. ;)

Anonym sa...

Så koselig kjøkken du har!! Og herlig med alt lyset som strømmer inn :) Jeg fikk spraylakkert kjøkkenskap frontene for et par års tid siden, og er veldig fornøgd med å ha fått et lyst og fint kjøkken fremfor "tung" eik...

Ønsker deg en fin søndagskveld!

Klem fra Hildegunn

h.espe sa...

Hm, vet ikke hvorfor jeg kom opp som " anonym" men jeg er altså Hildegunn som i h.espe :)

Villa Ellings Vei sa...

Nydelige bilder av et flott kjøkken:) Sånn blir det her også noen ganger, ikke lett med lyset?
Har ikke noen gode råd.

Mange fine detaljer, likte spesielt godt fatet du hadde på bordet. Ønsker meg et slikt etagefat:)

ønsker deg en fin ny uke:)
Klem Mari

Unknown sa...

Hei Linda:) Hvilke kamera har du da?? Jeg bruker ofte M i dagslys og justerer på iso og annet..

Vinkjøleren har jeg kjøpt hos villapaprika til nette sum av 499 =))) Gitt vekk.

Klem

Fabelaktig sa...

Dere har samme kjøkken som oss *knis*

Takk for fine tanker på skapblogger - innlegget! Skikkelig masse respons og så kos at du tok deg tid til å dele dine tanker :)

Fabelaktig mandag og start på uken <3
klemklem

Unknown sa...

For et flott kjøkken Linda!!
Stort, lyst og fint ♥
Så deilig, ønsker meg stort kjøkken jeg og:))