onsdag 20. mars 2013

Fuglehus

For noen dager siden fant jeg frem et fuglehus fra Panduro, som jeg har glemt at jeg hadde:P Husker ikke hva planen var den gang..Men det har nå fått seg et strøk med gul fin maling, fine ark, og stempel.
 
 
Et annet, litt mindre fuglehus fra Kremmerhuset holder det med selskap, på kjøkkenet. Nå kan fuglene bare flytte rett inn:D
 
 
 
En gul påskeblomst er også kommet i hus. Gult overalt nå:D wiiii!
 
 
Snart kommer en venninne på middagsbesøk. Kjæresten er bortreist, så det blir bare oss to. Fint å slippe å lage middag alene. Og alltid koselig med skravlebesøk:D ..Så nå må jeg vel begynne å lage mat snart;)
 
 
Ha en fin dag!
 
 
Klem
 
 
 

 
 
 

7 kommentarer:

Bente sa...

Å, så nydelig det ble, Linda. Kjempefin farge og så morsomt med pip utnpå.

Kos deg med besøk
Klm

Villa Ellings Vei sa...

Kjempe koselig med fuglehus:) Selv elsker jeg dem, har en stor sammling:) Så koselig med et gult hus, det fikk jeg også lyst på:)
Ønsker deg en fin kveld♥
Klem mari

Unknown sa...

Så koselig det ble ♥
Flink du:)

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Så skjønt fuglehus!
Passer jo perfekt til påske :)

Ønsker deg en fin torsdag!

De små øyeblikk sa...

Så koselig fuglehus :)
Kos deg med middagsgjest!

Fin torsdag til deg

-Klem Kjersti-

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

så utrolig koselig:)

Unknown sa...

Åååå, det var kjempe søtt ;-)))
Kos deg med middagsbesøk ;-)))
Stor klem ;)