søndag 3. mars 2013

Ommøblering -Nytt salongbord!

 Siste del av ommøbleringen;) Slik ser kosekroken ut nå. Lysekronen har fått henge her..Det synes kjæresten var veldig greit;)  
 
 
Vindusbordet har blitt satt i kjelleren ..det trodde jeg ALDRI at jeg skulle gjøre! Men det ble liksom for søtt ved denne sofaen.. Koffertene passet så mye bedre:D
 
Den nederste kofferten har tilhørt Bestemor. De to andre fant jeg på loppis i fjor for en slikk og ingenting.
 
 
Pittelitt rosa har også fått innpass på stuen;) Puten med blomster på sydde jeg på denne tiden i fjor.
 
 
PeacePute♥
 
 
De rosa telysglassene er fra Princess. De gir et nydelig lys!
 
 
I vinduet står to gule lysestaker! De har jeg nettopp malt. De inngår i min "mer farger i leiligheten" plan:D
 
 
Inne er våren på plass! Ute derimot, snør det;) Fint å sitte inne å se på skisport!
 
 
Nyt Søndagen!
 
 
Klem
 
 
 
 
 
 

8 kommentarer:

Lottemora sa...

Herlig med slike små fargeklatter. Ja, vindusbordet ble kanskje litt søtt til denne sofaen, men fint med kofferter da.

Lottemora

Unni sa...

Så kjekt med en forandring :)

Synes du var kreativ med det bordet.

Takk for kommentar på bloggen om bordet mitt. Det setter jeg stor pris på.
Ønsker deg en fin søndag videre og en god nye uke som kommer.

Unknown sa...

Koselig Linda =) kLEM

My Dream sa...

Hahaa... sååå kuuuult og kreativt med de koffertene... stiiilig :)

Klems Diana.

Unknown sa...

Tøft bord! Syns putta med peacetegnet var utrolig kul! Den ønsker jeg meg. Hilsen Tonje

h.espe sa...

Så herlig det ble med koffertbordet!!
Super uke til deg!

Klem Hildegunn

Maliva`s verden sa...

Titter bare innom for å si at du har en utrolig koselig og inspirerende blogg. God helg til deg fra meg her i France;o)

Helene sa...

Utrolig stilig med kofferter! Flott og kreativ idé!:D