mandag 16. april 2012

Loppis♥

Var på loppemarked i går. Og som den LoppeFrøkna jeg er, kom jeg ikke tomhendt hjem:D Ble med hjem litt småtteri, i tillegg til en stor og fin skatt som dere skal få se snart;) Så fant jeg to fine kofferter som jeg fikk for 40 kr:D Jeg ELSKER loppemarkeder!


De to øverste kom med meg hjem i går. Den nederste fant jeg på loftet til min Bestemor i fjor.

På veggen henger bilder av mine to Bestemødre♥


Om de skal få stå her, vet jeg ikke..Har flyttet dem sikkert seks ganger allerede:P Men jeg er sånn som må gå å titte på ting en stund, å bli vant med det før jeg blir tilfreds. Så vi får se;)

Gleder meg til å vise dere min store, fine, GAMLE skatt:D
Må bare finne en perfekt plass først!


Nå skal jeg snart på jobb:)
Ha en fiiin Mandag!


Klem 







12 kommentarer:

Bustenellik sa...

Nå ble jeg nysgjerrig her :-)
Ha en fin jobbmandag :-)

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Å så heldig du var som kom over koffertene da !! Knallfine var de !!
Gleder meg til å se den store skatten :)

Ha en fin kveld på jobb
Klem Heidi

Natalie sa...

I know, i know! Hihi. :D Misunner deg dine kofferter, de passet fint sammen! Ha en fin dag på jobb! Jeg skal ut å handle litt, så har jeg hørt rykter om Moldekamp og guttebesøk ikveld, ikke sjokkerende ;) KLEM

Lottemora sa...

For et kupp da!

Gleder meg til å se den store skatten

Klem
Lottemora

Karoline sa...

Kjempegøy med loppemarked :D Alltid mye rart å finne! Gleder meg til å se den store skatten du har funnet ;)
Ha en fin kveld! Klem

Alfa sa...

spennende:0)

Klem

Unknown sa...

Så gøy men loppis, har ikke vært på det på et år tror jeg :(( Gøy du liker å se planleggingen min til bryllup, gleder meg til å følge deg da du begynner =)

Mine diller♥ sa...

Knallfine kofferter :)

Ha en fin kveld videre.
Klem

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Oi, så herlig å komme over noe så flott da.. herlige kofferter :)

Ha en fin kveld :)
KLEM

Fossestua sa...

Grattis med skattene :) Gleder meg til å se hva den store skatten er :)

Mette`s hus og hjem sa...

Heia Linda :)
Kjempefine kofferter du fant, syns de passet veldig fint der de sto :)
Gleder meg til å se resten av skattene :)

Fortsatt fin uke til deg
Klem Mette :))

Sivs verden sa...

Fine kofferter du fant:) Gleder meg til å se hva neste skatt du fant;)

Kelm