søndag 29. april 2012

Gavedryss #3

Gøy med gavedryss eller hva dere??:D

Neste premie ut er det Kid som sponser oss med! Alle har vel vært innom en Kid butikk i løpet av livet..eller de siste dagene;) Kid har det meste..Et stort og flott utvalg av varer! Masse fint, til veldig greie priser:) ..Og deeeet liker vi, ikke sant?;)

Kid sponser med to stykker av denne:

Det blir to av dere som kan være heldige å stikke av med en slik kjempesøt teboks! Har en slik jeg også. Den lå nemlig i goodiebagen som vi fikk på bloggetreffet:D

Loddene er som følger:

1 lodd - Gå inn på nettsiden til Kid, og fortell meg i kommentarfeltet hva som er din favoritt akkurat nå!
nettsiden finner du HER.
1 lodd - Link til gavedrysset med bildet som finnes øverst til høyre på bloggen.
1 lodd - Bli/Være følger av bloggen min.

Du kan ta 3 lodd totalt.
Husk å fortell hvor mange lodd du tar!
Alle kan være med! Om du ikke har blogg, legg igjen e-mail adressen din:)

Gavedrysset trekkes 25. Mai! Husk å scroll dere nedover etterhvert og heng dere med på hele Gavedrysset:D
 
 
Klem

44 kommentarer:

Plosellas sa...

Min favoritt er FREJA bolle - og den skal jeg ha !!! Kan bare ikke kjøpe absolutt alt på en gang (eller hva!!!).

Anbefaler den med en kraftig hortensia oppi - nyyydelig :-) Skjerm mot sol og ikke tørk ut. Har jobbet i blomsterbutikk <3<3<3

2 lodd på meg da, eller 3 selv om jeg ikke enda greier bruke bildet til link... Jeg linker...

plosella_38@live.com

Anonym sa...

Jag tar en lott :)
Favoriten är:
MELISSA SENGESETT

Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Unknown sa...

Ett lodd :))

LillaPanter sa...

Hellåo!
Jeg tar 3 lodd jeg =D
Jeg er selvfølgelig en følger av bloggen din, har lagt bildet om gavedrysset ditt på bloggen min og min favoritt hos kid.no må bli noas gardinfag til kjøkkenet, siden jeg virkelig skulle hatt nye kjøkkengardiner.
klem ;*

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Så fiiin.
Denne tar jeg et lodd på:)

Lille Frøken Jensen sa...

Ett lodd til meg:)
Ønsker deg en fin ny uke
Klem fra Jorunn

mirjamsdrøm sa...

Så fin teboks!
Den må jeg har lodd på ;)
2 lodd ; Min favoritt hos Kid er Selma ramme.
Følger deg :)
Fin uke til deg!
Klem Mirjam

Monica sa...

3 lodd her også! ;)
Jeg likte godt de "Ferder" eskene :)

Natalie sa...

Jeg ønsker meg to Alis lysestaker, de er så fine :) Mye fint på Kid!

Jeg tar full pott her også ;)

Anonym sa...

hei! fin give-away;) deltar med 1lodd. min favoritt er nok pynteputer. ha en fin dag;) mvh.turid.grubben@gmail.com

Hildes Scrappeunivers sa...

tar 3 lodd her også siden jeg er i siget: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/04/gavedryss.html ♥

Min favoritt er Milley pyntepute!

Klem

VeroNot sa...

Seaside sengesett står høyt på lista nå. Trekker med meg 3 lodder! :-)
Ha en fin kveld!

Laila sa...

Hei hei!
Flott premie! Jeg tar 2 lodd og krysser fingre og tær :-)
Laila
lai-ola@online.no

Mandelhjärta sa...

Hei! Prøver lykken med 3 lodd.
Favoritten hos Kid får bli pynteputa "Belle Fleur"... Her var det mye lekkert!
Ha en flott vårdag videre! :)

Beathe sa...

Dette vil jeg gjerne være med på og trekker 3 lykkelodd:-) På kid så jeg noen fine kasser i hvit med tavle, kjempestilig:-)

Anne sa...

Jeg vil gjerne bli med.
Følger og link på bloggen min.
Klem Anne

Unni sa...

Åh...

så søt en boks.
Jeg deltar med 2 lodd.

- Ina Moe Egenes sa...

3 lodd også her :) Fine bokser!

Lene RH sa...

1 lodd :-)

Lene RH sa...

http://kid.no/produkter/smaavarer/show/107/10701

Glemte å lime inn favoritten :1)

Signe Helene sa...

Masse fint hos Kid! Og tebokser får man vel igrunn aldri nok av :)
Noen av mine favoritter akkurat nå er Seven lysestakke,Olivia lykt,Palina sitteputer og Toraine og Nancy punteputer! :)
Er med med 1 lodd
(signe@epost.no)

Dina sa...

http://kid.no/produkter/stue/show/101/10107
2 lodd :o) dinkafox@yahoo.com

Inna sa...

Jeg liker alt :o) http://kid.no/produkter/barn/show/105/10514
1 lodd :-) dinakraeva@gmail.com

Kristoffer sa...

1 lodd på meg
http://kid.no/produkter/kjokken/show/102/10211
kristoffer.folleso@gmail.com

Line sa...

Florry telyslykt! Ah, kan tenke meg den gir fantastisk lys :)
2 lodd, kommentar + følger.

Tove sa...

2 lodd på meg, Fabienne sengesett er min favoritt :)

Lenes blogg sa...

Tar 2 lodd :)

Christine sa...

Klemmer til her òg, og trekker 2 lykkelodd her jeg (kommentar og følger). Sliter virkelig med å finne bare èn favoritt skjønner du...hehe ;)

Klem fra Christine

Anonym sa...

Flott premie!
Trekker 1 lykkelodd jeg!
Bente, benot@oline.no

Anonym sa...

Glemte skrive at jeg liker Seaside sengesettet. :-) ha en fin kveld!
benot@online.no

rule sa...

Min favoritt idag er Milly Angel pyntepute:-) Prøver lykken med to håpefulle lodd!!! Klem Ruth

Gårdsjenta sa...

Så moro med gavedryss!! :D

1 lodd på meg :)

Therese Camilla sa...

1 lodd på meg.
Krepp sengetøyet er en favoritt derfra, herlige farger!

Jatte sa...

Så søt!!
2 lodd til meg :D

Louise sa...

POLLY putene er veldig fine:) 2 lodd til meg her:)

Blomsterhjertet sa...

Tar 1 lodd
blomsterhjertet@gmail.com

hobbyvimsa sa...

Full pott:)

Min favoritt er flanell sengetøy i lyse farger:)

Klem Linda:)

Anonym sa...

Nordkapp gåsedundyne.

1 lodd :)

i_sen3@yahoo.no

Anonym sa...

Min favoritt er Rome Paris London pledd :D
deltar med 2 lodd (delt på facebook)
Rannveig Kh
rankh@hotmail.no

Caroline sa...

Vil gjerne være med i trekningen om de søte teboksene:)
Min favoritt i butikken er Sienna bestikket;)
Klem Caroline

Lill sa...

1 lodd

klem fra Lill

Byfrua sa...

Min favoritt akkurat nå er navy sengeteppe:).
Trekker 3 lodd og krysser fingrene.
Flott boks:)
Klem

M sa...

2 lodd, linker og følger,
klem, M

Anonym sa...

Santro strikket pledd er min favoritt, trekker med meg 1 lodd.

Klem Sissi
sis-wen@online.no