tirsdag 17. april 2012

Kveldskos♥



Kosekveld med Fruene og Greys i kveld:)

Lanternen på bildet er ny..Eller det vil si, jeg lånte den av mamma da jeg var hjemme i Påsken:D Så den får pryde leiligheten til hun vil ha den tilbake.

Kjæresten er på Dovrefjell å besøker broren sin. Så jeg har brukt dagen klokt, og vasket og ryddet huset:) Liker å gjøre sånne ting når jeg er alene. Da kan jeg sette på høy musikk og synge med den stemmen jeg har;) I tillegg har jeg noen killer dancemoves! haha!


Har enda ikke helt bestemt meg for hvor den nye, gamle skatten min skal stå..Men dere skal snart få se;)


Klem


6 kommentarer:

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Haha du skriver så friskt! Takk for det nå kan jeg somne med ett smil på leppene.
Ha en koselig dag i morgen(/DAG)

victoriashjem.blogg.no sa...

Så koselig! Jeg liker bloggen din! :)
Ha en finfin dag!

Siri sa...

Hihi, må le! Synes jeg ser deg! ;-) Jeg også liker å holde på med sånn når jeg er hjemme alene.. Gleder meg til å se.loppisskatten din! Koffertene var jo ubertøffe iallfall!! Klem Siri<3

Siri sa...

Hihi, må le! Synes jeg ser deg! ;-) Jeg også liker å holde på med sånn når jeg er hjemme alene.. Gleder meg til å se.loppisskatten din! Koffertene var jo ubertøffe iallfall!! Klem Siri<3

Mayes Krypinn sa...

God strategi å angripe kjedelig jobb med høy musikk. Kjempefin blogg du har, så jeg la meg til som følger.
Kanskje du har lyst til å ta en titt innom min blogg også?

Klem Maye

Natalie sa...

Haha, herlig Linda, syns jeg ser deg svaie med moppen å synge Britney med full hals, hihii ;)

Fiine lanternen da, koselig lys den ga:)

Klem <3