lørdag 14. april 2012

Award!



Før Påske var jeg så heldig å vinne en Award hos Mirjams Drøm. Har ikke rukket å gjort noe med det før nå..siden jeg har vært totalt fraværende hele Påsken;) Og i dag ble jeg oppmerksom på at jeg hadde fått en fra Kremaktig også!
Så utrolig koselig! SnilleSnille Bloggejenter! Kremaktig er en blogg jeg er ofte innom, kjempefin blogg! Mirjams Drøm er ny for meg..Og det er alltid gøy å oppdage nye blogger og få litt ny inspirasjon:)
Awarden fungerer slik:

1. Man skal linke til den man mottok awarden fra.
2. Man skal sende awarden videre til 5 andre blogger.
3. Man skal besvare 5 spørsmål.

Hvorfor begynte du å blogge?
Snart 1 år siden jeg begynte å blogge. Da var Leiligheten under total stilforandring fra brunt til hvitt. Trengte et sted å samle tanker og hente inspirasjon. Og da fant jeg ut, etter lang betenkningstid, at jeg skulle begynne å blogge.

Hvilke blogger følger du?
Er jo i hovedsak en interiørblogger, så følger for det meste andre interiørbloggere:) I forhold til stil følger jeg vel hummer og kanari:P Synes det spennende å få impulser fra noen med annen stil enn min.

Favoritt farge?
Favorittfargen er rosa:D Men i interiøret følger jeg årstidene..Lune farger mot høst og vinter. Pasteller mot vår og sommer.

Favoritt film?
Jeg er veldig glad i eventyr filmer. Filmer som viser en annen verden..som jeg kan drømme meg bort i♥ For eksempel Ringenes Herre, Harry Potter, Narnia..Så kommer jeg ikke utenom Titanic heller da;)

Hvilket land drømmer du om å besøke?
Drømmer om å reise masse..Men foreløpig blir det med drømmene. Har et håp om å kunne reise til Italia igjen. Helst dra på kjøreferie på kryss og tvers av det herlige Landet:) I samme slengen kunne jeg kjørt resten av Europa også;)

Jeg velger å gi mine 5 award til:

Fordi du får meg til å le, høyt!
Du har det så utrolig fint! Finner masse inspirasjon hos deg.
Inspirerende, koselig, SuperSiri.
Herlig jente, Herlig Hjem!
Vil flytte inn hos deg! Bytte?;)

Awarden er heeeelt frivvillig:)


Nå er det helg og kosebuksa er på og kosekroken er inntatt:D
I morgen blir det Loppis med Natalie(Pursuit of Happines) Og søstersen:) Blir det like fint vær som i dag, frister Nidelven med tur og Bakklandet med kaffe:D


Klem




5 kommentarer:

Bustenellik sa...

Grattis med award! Artig å lese litt mer om deg :-)
Og tusen takk for at du gir den videre til meg! Føler meg beæret :-) Jeg tror imidlertid ikke jeg lager et eget innlegg på den, dersom det er i orden :-) Kan jo uansett svare kjapt her :-):
1) Fordi jeg en stund hadde lest andre blogger, og jeg tenkte at dette kanskje kunne være noe for meg. Jeg har alltid vært glad i å skrive, men yrkesmessig har valgene gått mer mot tallenes verden. Godt å ha et sted å få litt utløp for kreativiteten :-)
2) Jeg følger andre fjase- og hverdagsblogger og interiørblogger.
3) Blå.
4) Romantiske komedier kommer høyt, og The Holiday tar nok seieren.
5) Jeg er veldig glad i å reise, og det er mange land jeg vil se. Skal jeg velge ett tror jeg imidlertid det må bli USA. Dit har jeg lenge hatt lyst til å reise, men jeg er så redd for å fly og da blir det så langt.

HA en fin søndag og kos deg på loppis!
Klemmer

Siri sa...

Gratulerer med award og sååå artig at du har gitt meg en!! Tusen takk:-) Skal lage et innlegg så fort jeg får tid ♥ Ha en god dag vennen. Klem Siri

Lottemora sa...

Tusen takk for koselig award! Bytte med leilighet i byen hadde jo vært perfekt i perioder :-)

Ha en finfin kveld

Klem
Lottemora

Karoline sa...

Så fine svar :) Hihi! Vi var å se titanic på kino i går. En evig klassiker!
Ha en fortsatt god kveld, fine deg!

Unknown sa...

Snille, snille deg ! Nå ble jeg varm i hjertet, tusentakk for fine ord <3 ;o)))) Her i huset har ,mannen nettopp hengt opp hyller på kjøkkenet til Pip koppene mine ;o)*smil*
Ønsker deg en fin uke som kommer ;o))
Klemklem